Gumokolové se nezastaví před šikanou chodců opravdu nikde. Na co vůbec dělat část jako chodník? Vždyť chodec se může pohodlně projít po straně přes trávu. Je krásné že po padesáti letech opravili chodník, ale je nutné z něj chodcům mechat třetinu?
21.11.2023 18:58
1531
balde :
může mi někdo znalý vysvětlit co jsou ty rošty viz foto 4?
21.11.2023 19:34
51
Libor :
Taky by mě to zajímalo, je to tam na dvou místech. Na fotce 7 je vidět, že ty rošty jsou delší než na fotce čtyři. Chápal bych kdyby tam byly nějaké vstupy třeba do teplovodu, ale nic takového tam není.
21.11.2023 20:05
01
VU :
balde: Rošt v místě kořenů stromů, aby se zbytečně nepoškodily. Podobně je to v Porubě na Matěje Kopeckého.
21.11.2023 20:10
111
Nuny :
balde: Je to zrejme kvuli korenum. Doporucuji se projit po M.Kopeckeho v Porube… je to “zazitek”.
22.11.2023 06:51
43
Vaclav :
Nová cyklostezka ale hlavně konečně opravený chodník po tolika letech
22.11.2023 07:46
52
David :
zamyslel bych se nad tou šířkou cyklostezky – opravdu je potřeba tak široký pruh – širší než samotný chodník? Kolik chodců x cyklistů se tam denně objeví?
Třetí fotografie – tam snad chybí přechod? Typické místo kde k něčemu dojde…
Druhá fotografie – pěkný detail s rozpadlým asfaltem z cca 1979? Ten detail je už finální ala Ostrava Style anebo se s tím něco udělá?
22.11.2023 09:10
86
Hurikan :
Jen aby chodci věděli že je to číslo a nechodím protože Český národ je nevychovany.
22.11.2023 10:02
00
Malina :
David: nevím,jestli se vodící pruh pro nevidomé počítá jako součást chodníku, pokud ano,tak je šířka chodníku větší než šířka cyklostezky
22.11.2023 10:14
31
Rdm :
David: já bych řekl, že na kole jste „širší“ než při chůzi, takže pro bezpečné míjení dvou kol potřebujete víc místa. Ale to, že tam je cyklostezka ještě neznamená, že po ní nesmíte jít, jen se na ni musíte chovat, jako byste šel po cestě.
Ad druhá fotka) dál rekonstrukce nepokračuje
22.11.2023 12:01
74
Vuelta :
Na sídlišti i v centru města jsou tyhle cyklostezky na (bývalých) chodnících zbytečné. Lepší by byly Fahrradstra3e, společné zóny pro auta a kola s rychlostí 30 km/h. Je zbytečné děsit důchodce na chodníku, po kterém chodí celý svůj život, průjezdem neohleduplných cyklistů, je zbytečné bát se o malé děti, že je porazí nějaký vyšinutý kosmodres s helmou, nebo závodník na okruhu Elektrická koloběžka 1.
Zastavte se někdy o víkendu, když je hezky, na chvíli na Havlíčkově nábřeží mezi soudem a Dockem a pozorujte tu permanentní kolizi mezi pěšími a cyklisty. Tísní se na úzkém dlážděném chodníku, nevejdou se tam dva dospělí vedle sebe, natož rodina, děti málem na vodítku, aby je někdo nesejmul – a vozovka s ideálním cyklopovrchem je zatím prázdná. Přitom by to byla ideální Fahrradstra3e. Proč to tak nemůže být ?
22.11.2023 12:36
345
O. :
Toto je idealni reseni. Je fajn, ze se zbytecne nemicha dohromady automobilova a cyklo doprava, to je pak neprijemne pro obe strany.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Netuším jaké bylo minule :
Gumokolové se nezastaví před šikanou chodců opravdu nikde. Na co vůbec dělat část jako chodník? Vždyť chodec se může pohodlně projít po straně přes trávu. Je krásné že po padesáti letech opravili chodník, ale je nutné z něj chodcům mechat třetinu?
balde :
může mi někdo znalý vysvětlit co jsou ty rošty viz foto 4?
21.11.2023 19:34Libor :
Taky by mě to zajímalo, je to tam na dvou místech. Na fotce 7 je vidět, že ty rošty jsou delší než na fotce čtyři. Chápal bych kdyby tam byly nějaké vstupy třeba do teplovodu, ale nic takového tam není.
21.11.2023 20:05VU :
balde: Rošt v místě kořenů stromů, aby se zbytečně nepoškodily. Podobně je to v Porubě na Matěje Kopeckého.
Nuny :
balde: Je to zrejme kvuli korenum. Doporucuji se projit po M.Kopeckeho v Porube… je to “zazitek”.
22.11.2023 06:51Vaclav :
Nová cyklostezka ale hlavně konečně opravený chodník po tolika letech
22.11.2023 07:46David :
zamyslel bych se nad tou šířkou cyklostezky – opravdu je potřeba tak široký pruh – širší než samotný chodník? Kolik chodců x cyklistů se tam denně objeví?
22.11.2023 09:10Třetí fotografie – tam snad chybí přechod? Typické místo kde k něčemu dojde…
Druhá fotografie – pěkný detail s rozpadlým asfaltem z cca 1979? Ten detail je už finální ala Ostrava Style anebo se s tím něco udělá?
Hurikan :
Jen aby chodci věděli že je to číslo a nechodím protože Český národ je nevychovany.
22.11.2023 10:02Malina :
David: nevím,jestli se vodící pruh pro nevidomé počítá jako součást chodníku, pokud ano,tak je šířka chodníku větší než šířka cyklostezky
22.11.2023 10:14Rdm :
David: já bych řekl, že na kole jste „širší“ než při chůzi, takže pro bezpečné míjení dvou kol potřebujete víc místa. Ale to, že tam je cyklostezka ještě neznamená, že po ní nesmíte jít, jen se na ni musíte chovat, jako byste šel po cestě.
22.11.2023 12:01Ad druhá fotka) dál rekonstrukce nepokračuje
Vuelta :
Na sídlišti i v centru města jsou tyhle cyklostezky na (bývalých) chodnících zbytečné. Lepší by byly Fahrradstra3e, společné zóny pro auta a kola s rychlostí 30 km/h. Je zbytečné děsit důchodce na chodníku, po kterém chodí celý svůj život, průjezdem neohleduplných cyklistů, je zbytečné bát se o malé děti, že je porazí nějaký vyšinutý kosmodres s helmou, nebo závodník na okruhu Elektrická koloběžka 1.
Zastavte se někdy o víkendu, když je hezky, na chvíli na Havlíčkově nábřeží mezi soudem a Dockem a pozorujte tu permanentní kolizi mezi pěšími a cyklisty. Tísní se na úzkém dlážděném chodníku, nevejdou se tam dva dospělí vedle sebe, natož rodina, děti málem na vodítku, aby je někdo nesejmul – a vozovka s ideálním cyklopovrchem je zatím prázdná. Přitom by to byla ideální Fahrradstra3e. Proč to tak nemůže být ?
O. :
Toto je idealni reseni. Je fajn, ze se zbytecne nemicha dohromady automobilova a cyklo doprava, to je pak neprijemne pro obe strany.