Ve věci výstavby podjezdu pod železniční tratí ve Studénce bylo zahájeno územní a stavební řízení.


pramen: Úřední deska / bilovec.cz

Ve věci výstavby podjezdu pod železniční tratí ve Studénce bylo zahájeno územní a stavební řízení.
pramen: Úřední deska / bilovec.cz
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.
abc :
Centrum dopravního výzkumu vydalo v roce 2021 zprávu k přejezdům Závory na českých železničních přejezdech fungují jinak než v zahraničí.
21.05.2024 14:04https://www.cdv.cz/tisk/zavory-na-ceskych-zeleznicnich-prejezdech-funguji-jinak-nez-v-zahranici/
Je dobře, že se přejezdy ruší, ale počkali si tam dost dlouho. Od střetu s kamionem je to 9 let a zatím se papíruje.
Marián Kyral :
Jsem zvědav, jak to budou stavět. Ty vlaky jinudy moc nemůžou a je jich hodně. Udělají nějakou provizorní objížďku?
25.05.2024 06:52jlname :
Jestli to dobře chápu, tak se jedná o poměrně rozsáhlý projekt:
26.05.2024 19:39průtah shora od D1 podél železnice a potom ten podjezd pro řidiče od Mošnova. Nejsem místní, ale dává mi to logiku.
Akorát to v tomto kraji odhaduji na 7 let…ale buďme optimisté a bude to za 5.
https://ibb.co/k130TPs