Fotogalerie výstavby nové tribuny a rekonstrukce hrací plochy.
Na posledních dvou fotkách je výstavba nového plotu vedle bývalého Ledňáčku.
Fotogalerie výstavby nové tribuny a rekonstrukce hrací plochy.
Na posledních dvou fotkách je výstavba nového plotu vedle bývalého Ledňáčku.
Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..
Jiřík :
Nádhera co na to říct ! Tak se můžeme zviditelnit, sportovní turistikou !!! Jen tak dále
27.12.2012 11:05solo :
Jak je to vlastně naplánované etapově? Teď v první etapě bude jaká část přestavěna? A v následující pak co?
27.12.2012 12:44Jiřík :
solo :Toto je zatím všechno na dostavbu nejsou peníze.
27.12.2012 12:57PetrP :
V této etapě bude jen tribuna naproti stávající tribuně, za brankami by se měly tribuny dělat později, ale poslední dobou se proslýchá, že se dělat nebudou, pokud město půjde i do Bazalů…
27.12.2012 13:36Martin [msstavby.cz] :
Já fakt nepochopím, jaké nadpisy článků musímě dělat, aby si je lidi přečetli.. 3. článek od shora Stadion Vítkovice – Harmonogram prací …
27.12.2012 18:34solo :
Je to jednoduché, lidksá lenost je nekonečná a kdybych se na nic nezeptal je nebezpečí, že by diskuse nebyla :) takže nohy v teple a klid, vždyť se nic nestalo:)
27.12.2012 19:21slosor :
Hezké, ale mnohem raději bych viděl zrekonstruované Bazaly. :)
28.12.2012 06:14Balde :
az banik bude predvadet nejake vysledky tak se muze zacit uvazovat o novem stadionu
28.12.2012 11:21vvss1 :
Balde: kde na to chodíš prosímtebe ? Baník je tradiční klub a má jedny z nejlepších výsledků historie. A to, že momentálně díky jednomu zm.dovi z Prahy, který to tady dovedl téměř až k vyhlášení konkursu, nemůžeme pomýšlet na lepší výsledky, nemění nic na faktu, že Baník potřebuje stadion mnohonásobně víc, než Usain Bolat na 10s jednou za rok. A nebo, že by se na vyprodaném polozrekonstruovaném stadionu hrálo lákavé derby FC Vítkovice- Heřmanice v krajském přeboru ?
28.12.2012 11:43Jiřík :
Balde : Až Baník bude předvádět nějaké výsledky :-D :-D :-D ??? A že Hc Vítkovice hráli i baráž a mají arénu za 2 miliardy tak ti by si podle tebe jednu dobu nezasloužili ani stadion v Porubě. Prosímtě prober se !
28.12.2012 12:27Fred :
Jirik: V hale se ale nehraje jen hokej! Ta se vyuziva na nejake akce narozdil od fotbalového stadionu neustale. Probrat by ses mel ty…
28.12.2012 20:51Balde :
rekonstruovany mestský stadion, by mel mit prednost protoze reprezentuje Ostravu ve světe nejvic ze vsech sportovnich stanku v Ostrave, pak by je na rade palác sportu (ten uz je rekonstruovany), a banik je na 3 miste, o stadionu se melo premyslet po zisku titulu, kdy se mohli svest na vitezne vlně, kdy na to byla nalada v Ostravě, priklad Plzeň a jejich stadion, neřikam ze Bazaly nepotřebuji rekonstrukci, ale urcite jsou tu ted dulezitejsi stavby.
28.12.2012 21:18Pavel :
Důležitější stavby v Ostravě jsou, ale pokud by se mělo vybírat z těch sportovních, tak Bazaly jasně vedou.
28.12.2012 21:52Bahno :
Mám Baník velmi rád a rozumím touze po fotbalovém stadionu bez atletické dráhy. Nicméně si myslím, že je nereálné, aby zde na ligu chodilo dvacet tisíc diváků. Osobně by se mi zamlouvala stavba menšího stadionu pro např. 8 tisíc lidí (viz Slovácko), který by byl neustále zaplněný. Stadion pro Baník by mohl být někde na Slezské Ostravě, místa je tam dost. Myslím si, že jeho výstavba někde v poli bude mnohem levnější než rekonstrukce Bazal do moderní podoby. Bazaly jsou bohužel nemožně umístěny v kopci a stavba čtyřpruhové silnice okolo tento nedostatek ještě prohloubila. Pokud by se v Ostravě hrálo např. mezinárodní utkání, odehrálo by se ve Vítkovicích.
28.12.2012 22:10vvss1 :
Bahno : 8 tisíc ? Člověče, nemůžeš srovnávat Uh.Hradiště a Ostravu -třetí největší město v republice, navíc proslulé svou fanouškovskou základnou ! Vždyt i nyní, kdy Baník bojuje o holé bytí v lize, má průměrné návštěvy doma 7.813 lidí – třetí nejvyšší v lize! A myslím, že je předpoklad, že až se srovná ekonomika po Peterově tunelu, bude Baník hrát zpátky tam kde patří a návštěvy se zvednou.
29.12.2012 09:17Highpressure :
Balde: „reprezentuje ve světě…:-)). Jo jasně, Tretra je fajn,sám se na ni každý rok těším, nicméně tady jde o projekty pro ostravany ne pro oko světu. Proto si myslím, že jednoznačně mají jít peníze tam, kde se tisíce obyvatel města a širokého okolí schází ob víkend. Ne tam, kde se koná jednou za rok atletický mítink. A to jsou Bazaly.
29.12.2012 18:54Martin [msstavby.cz] :
Městský stadion Vítkovice má multifunkční využití pro více různorodých akcí. Bazaly jen pro fotbal. A kde jste přiišli na to, že se ve Vítkovicích pořádá jen tretra…. To je „trochu“ omezený pohled. A rozhodně se stadion nerenovuje pro FC Vítkovice.
vvss1 : Takže výkon hráčů se odvozuje od finančních poměrů klubu a když bude více peněz budou lepší výsledky. Tak jestli je to o penězích a hráči taktéž, tak čest Baník…
29.12.2012 19:29vvss1 :
martin: multifunkční využití ? Prosím jmenuj mi jediné, mimo Golden Spike, které potřebuje takovouto rekonstrukci!!! Atletka juniorů, kde nebyla ani noha ? Mistrovství hasičů ? Derby MFK Vítkovice-Heřmanice ?
29.12.2012 20:34Ano výkon hráčů se od toho odvozuje. Je zřejmé, že máš o sportu mylné představy, ale nezazlívám ti to. Ano, pokud by to tak nebylo, tak by vlastně ligu mohly hrát MFK Vítkovice, ktré hrají zadarmo, je to tak ? :-). Bohužel ekonomika je neúprosná.
Martin [msstavby.cz] :
vvss1: Už teď jste vypsal dost a je mnoho dalších různých meatingů. Takže nemá teda multifunkční využití, než jen honěnou za balonem ? Navíc jde o městský stadion, vizitku města.
A ještě něco. Sice legálně na pivo můžu chodit jen chvíli, ale s vámi jsem na něm nebyl.
29.12.2012 23:12Martin [msstavby.cz] :
vvss1: A o zákulisí fotbalu vím dost, abych raději fandil hokeji :o).
29.12.2012 23:19Balde :
martin [msstavby.cz]: diky ze to tu nekdo napsal za me :D
29.12.2012 23:22vvss1 :
Já jsem vypsal akce, kde není zapotřebí mít ochozy, nebot na tyto záležitosti nepřichází žádní lidé, na tyto sranda akce pro děti stačí hlavní tibuna.Městský stadion = vizitka města ? Probůh to je zase co ? Takže budeme mít hezký stadion, kde 364 dnů v roce nepáchne ani noha. Skvělá investice ! Jakto, že si takový luxus nedopřávají např. v Praze, kde Strahov pomalu dožívá, nebo v Brně ? Já osobně fandím i hokeji, i fotbalu i atletice, o víkendech chodím po hřištích nižších soutěží a můj pohled na věc je z úhlu návštěvníka, OBYVATELE MĚSTA. A tady mi jednoznačně vychází, že tisíce lidí raději navštíví opravené Bazaly co druhý víkend, než že by si šli s pocitem hrdosti sednout a rozhlížet se na „městský stadion“ kde se nic neděje. Rád navštěvuji Vaše stránky a v budoucnu se těším, jak budete komentovat rekonstrukci Bazalů:-). Hezkou neděli.
30.12.2012 08:11Nimrod :
vvss1: Vážený, ono když se nebudou opravovat Bazaly, což z investičního hlediska je větší nesmysl než Městský stadion, tak tisíce lidí budou chodit fandit Baníku právě na Městský stadion – a to třeba i když bude v 2. lize. Právě proto, že si Ostrava nemůže (podle mého názoru) dovolit ten luxus mít 2 velké stadiony, stačí opravit jeden, který bude sloužit všem….
30.12.2012 11:14vvss1 :
Nimrod: Prosím??? Rozvedte prosím svou investiční teorii, velmi mne to zajímá! V čem je renovace Bazalů větší nesmysl, než rekonstrukce stadionu ve Vítkovicích? Zajímají mne Vaše argumenty, jsem připraven Vám opovědět argumenty svými či reagovat na ty Vaše.
30.12.2012 14:05vvss1 :
Nimrod : Naštěstí na radnici zvítězil zdravý rozum a né např. ten Váš a rekonstrukci Městského stadionu típl. Tudiž bude jen tribuna naproti té hlavní bez oblouků za brankami a šmytec! Myslím, že je to pro pořádaní Golden Spike ažaž.
30.12.2012 14:15Jiřík :
Nimrod : Jeden stadion co bude sloužit všem. No nevím jak se tam vleze Mládež Baníku a Vítkovic, rezerva Baníku, Juniorka Baníku, Áčko Baníku, áčko Vítkovic, Atleti SSK Vítkovice, Hasičům a dalším akcím. Vždyt ten trávník bys mohl po týdnu vyhodit a dělat každý týden nový, to je už fakt levnější ta rekonstrukce Bazalů :-D
30.12.2012 18:19acdlcia [msstavby.cz] :
Stadion na bazalech je velmi nešťastně umístěn, byl bych mnohem rači kdyby se zboural a na jeho místě se postavily obytné domy, v tom má Městský stadion velkou výhodu. Pokud chce baník rekonstrukci stadionu tak ať si ji zaplatí sám a nebo o to může požádat ty takzvané fanoušky, kteří ho při každém zápase akorát zdemolují, možná by si ho začali více vážit.
30.12.2012 18:27vvss1 :
acdlcia: Vítám tě milý čtenáři Blesku a fanoušku TV Nova. Ano, každý zápas se ničí Bazaly a řeknu ti tajemství – každý druhý zápas se tam žerou malé děti !!! A nyní vážně – hovoříš tady o tom at si zaplatí Bazaly sami fanoušci a prosím z jakých financí se opravuje ten vítkovický stadion ?
30.12.2012 19:33acdlcia [msstavby.cz] :
vvss1: blesk bych nikdy nečetl a tv nova … Sport nesleduji, ale tohle slyším pořád – světlice, vytrhané sedačky, těžkooděnci …, třeba je to jiné to nevím.
Je to jako s Národním divadlem, nikdo vám nebrání uspořádat veřejnou sbírku. Nesmíte se na mně zlobit, ale já bych nepřispěl, na fotbal totiž nechodím. Ale třeba to výjde jako s tím divadlem, když má baník tolik věrných fanoušků. Město momentálně opravuje jeden stadion tak určitě nebude mít hned tak peníze na další. Navíc rekonstrukce Městského stadionu je projekt na kterém se pracuje již několik let ( sám jsem se podílel už na první etapě přestavby staré tribuny ) a určitě není možné ze dne na den začít něco takového. I kyby se někdo rozhodl bazaly opravit třeba dnes, tak to k zahájení stavby bude trvat ještě několik let.
30.12.2012 20:55Jiřík :
Městský stadion ve Vítkovicích je taky neštastně umístěn. Po tretře nebo po tom co tam hrál Baník se ucpala rudná nejeli tramvaje tak půl hodky než se lidé dostali pryč. A to ještě všichni parkovali u čez areny. Ted si myslím že to bude ještě horší s tím parkovištěm, které je postavené na bývalém hřišti. A mimochodem těch hřišt už je žalostně málo.
30.12.2012 23:20Nimrod :
vvss1: Asi ten, že kapitálový rozpočet města se za poslední 3 roky „ztenčil“ o miliardu, asi ten, že rekonstrukce Bazalů by byla pouze pro fotbal a pár křiklounů na ochozech, není vyřešeno parkování atd. atd. Přijde mi logické, když jsou sportoviště multifunkční a ne jednoúčelové. Ale argumentovat psaným slovem je poměrně těžké, takže si ty Vaše klidně nechte pro sebe….stejně jde vidět, že vás nikdo nepřesvědčí
31.12.2012 11:23marian :
Nimrod: moje argumenty pro rekonstrukci bazalů: 1. rekonstrukce vítkovického stadionu je jeden z největších ostravských tunelů poslední doby – obhajovat jej mi příjde trochu jako posvěcení této lumpárny 2. rekonstrukce zimního stadionu jsou z pohledu předražování rovněž problematické a taky se jedná o hřiště pro soukromou firmu HC Vítkovice Steel a „pár křiklounů“ 3. stadion ve vítkovicích je pro fotbal naprosto nevhodný (těm co na fotbal nechodí je to asi jedno, ale je to asi stejný nesmysl, jako filharmonie evropské úrovně sídlící v kulturáku nebo vědecká knihovna ve sklepě magistrátu). 4. peněz je dost, jen je třeba lépe hospodařit.
01.01.2013 08:39acdlcia [msstavby.cz] :
marian: V tom případě bych byl rači proti rekonstrukci bazalů protože podle toho co tu píšete by z toho byl jenom další tunel. V poslední době se mi zdá že u každé stavby se vždy najde někdo kdo v ní vidí akorát tunel. Divím se že se teda vůbec ještě něco staví, ať si ty prachy teda rozeberou rovnou a je klid.
01.01.2013 12:50PetrP :
marian: Ač si přeji rekonstrukci Bazalů a jsem v každém případě pro, tak nesouhlasím s tvrzením, že ČEZ Aréna je jen pro soukromou firmu a pár křiklounů… v jhale se pořádá mnoho akcí a je využívána mnohem více, než by byla Bazaly. Navíc se tam bude pořádat MS v hokeji, což není nevýznamná akce a bylo tam spousta dalších MS nebo ME, nepočítám Fed Cup nebo Davis Cup…. Taky souhlasím, že stadion ve Vítkovicích je pro fotbal nevhodný, ale nelze argumentovat ČEZ arénou, to jsou dvě úplně rozdílné věci a úplně jinak využívané…
01.01.2013 14:57marian :
acdlcia [msstavby.cz]: PetrP: z veřejných zakázek se v čr odhadem ročně ukrade nebo nevhodnými investicemi promrhá cca 40procent jejich objemu – to jsou odhady odborníků a proto hovořit u jakékoliv veřejné zakázce jako o tunelu je naprosto namístě, specielně u rekonstrukce vítkovického athlétického oválu, kde jsou indicie jasné jak facka. jinak, čezka je opravdu využívaná i mimo hc vítkovice, ale to by byly i bazaly, i když možná ne v takové míře jako čezka, takže tento argument proti bazalům taky bledne.
02.01.2013 06:19Fred :
marian: Srovnávat multifunkcni CEZ Arenu s fotbalovym stadionem, kde jsou moznosti vyuziti kvůli udrzbe travniku minimalni je hodne zcestne. Ano jednou za rok tam mozna proběhne krome fotbalu i nejaky koncert, stejne jako dosud…
02.01.2013 09:52Coppola :
Nechápu kritiku rekonstrukce Bazalů.
02.01.2013 13:181) Město by díky této akci získalo za hubičku majetek a rozsáhlé pozemky kousek od centra.
2) Náklady na potřebnou rekonstrukci Bazalů jsou nízké oproti nákladům na obdobné sportovní projekty financované městem (ČEZ aréna, Městský stadion Vítkovice, Zimní stadion Poruba, atd.)
3) Převzetí a rekonstrukce Bazalů může pomoci zachránit prvoligový fotbal v Ostravě. Prvoligový fotbal považuji za poměrně důležitou službu v oblasti využití volného času obyvatel třistatisícového města.
4) Rekonstrukce by umožnila konání mezistátních fotbalových zápasů v Ostravě, kdy jeden reprezentační zápas kvalifikace ME nebo MS bych jak návštěvností, tak výnosy ze souvisejícího turismu odhadoval stejné jako přínosy Zlaté tretry, mezistátních fotbalových zápasů ale může být narozdíl od Zlaté tretry několik za rok.
5) Nikdy jsem nezaznamenal ani desetinovou hysterii kolem mnohem pochybnějších investic města (infrastruktura pro Novou Karolinu, oprava „trojhalí“, kterou měl původně financovat developer, předražená ČEZ aréna, atd.)
6) Fotbal je dlouhodobě ze strany města v porovnání s jinými (a méně populárními sporty) finančně nejméně podporován. Nyní by šlo jen o čátečné vyrovnání tohoto dlouhodobého znevýhodnění.
7) Ostrava na to má. Těch 300-400 mil. Kč rozložených ve 3 a více letech se dá v rozpočtu Ostravy najít.
marian :
Coppola: líp bych to nenapsal. podpisuju!
02.01.2013 16:25marian :
acdlcia [msstavby.cz]: je fajn, že se v Ostravě občas něco nového postaví, ale netřeba přitom přehlížet, že je to nadruhou stranu zdroj financování politických stran a politiků. ta korupce u nás je již systémová: http://www.novinky.cz/krimi/289202-protikorupcni-policie-zkouma-stavebni-zakazky-ostravske-radnice-za-stamiliony.html
03.01.2013 11:18Fred :
Copolla: Tech 300-400 milionu je třeba jen na to aby se na tom stadionu vůbec mohl hrat prvoligovy fotbal!!!
03.01.2013 15:51Coppola :
Fred:
03.01.2013 16:02Požadavky pro naši ligu (projekt stadiony 2012) jsou ovšem v mnohém přísnější než požadavky pro konání mezinárodních zápasů. Čili pokud by základní rekonstrukce za 300-400 milionů splňovala požadavky projektu stadiony 2012, bylo by podle mě možné na Bazalech hrát i mezistátní zápasy (Evropskou ligu, kvalifikaci ME a MS, ME do 21 let apod.)
LP :
Jak já se krásně bavím nad omezeností Ostravaku. Tu vizitku Černá Ostrava si zasloužíme, jelikož máme v hlavách černo. Zkrátka se zrekonstruuje Vítkovický stadion, začne tam Baník hrát, Bazaly se zbourají, lidi budou chvíli nadávat, pak si zvyknou a ony ty Vítkovice zase tak špatné nejsou a bude… Na bazalech se postaví byty nebo hypermarket a život půjde dál. Tak jako vždy… A nechoďte na mne s tradicí a historií! V Ostravě takové věci prakticky nejsou, a když tak jsou stejně narušené těžbou. A stadion z 50. let rozhodně za historicky ani kulturně cennou památku považovat nelze…
21.01.2013 14:03