Podjezd pod vlakovými kolejemi v Havířově, jenž spojuje centrum města a městskou část Šumbark, bude opraven.
Už za několik týdnů začne modernizace podjezdu pod železniční tratí v Havířově. Radnice chce úpravami docílit bezpečnějšího spojení centrální části se Šumbarkem. Rekonstrukce podjezdu chce město pojmout skutečně z gruntu. Od kanalizace po strop. Práce budou trvat skoro celý rok a vyžádají si četná dopravní omezení, včetně objížděk.
Modernizaci podjezdu město začalo připravovat už ve chvíli, kdy se započaly přípravy na rekonstrukci železniční stanice a přednádražního prostoru. Přestože samotná železniční stanice se své modernizace hned tak nedočká, město pokračuje v přípravách úprav prostranství před nádražím. Podjezd na ně přímo navazuje a bude jejich součástí.
celý článek: denik.cz
aldik :
A počítá se ještě vůbec s prodloužení podchodu který vede k nástupištím směrem k Lidlu? Případně proč ne. Na nějaké vizualizaci jsem to viděl, myslím že by to bylo velice fajn a mohl by na to třeba přispět i sám Lidl, evidentně se mu daří a přivedlo by mu to nové zákazníky.
21.10.2016 06:36tom :
aldik: Jedno je jisté, Lidl nepřispěje:)Projekt podchodu byl dávno zrušen.
21.10.2016 10:24bapi :
Díky těch kontrastních barev to vypadá jako svět Sonica. :)
21.10.2016 11:52Hynek [msstavby.cz] :
taky mi to prijde nejake zbytecne moc modre.. navic jestli to je nejaky obklad, jako ze se zda, ze ano, tak to relativne brzo bude pekne hnusne.
21.10.2016 13:25aldik :
tom: A nějaký logický důvod to má? Podchod by jistě šel prodloužit i bez demolice stávající haly..
21.10.2016 16:10honza :
Převody nádraží pod SZDC
30.10.2016 20:12http://www.denik.cz/cestovani/sprava-zeleznic-do-konce-roku-zahaji-opravy-osmdesati-nadrazi-20160927.html
http://zpravy.e15.cz/byznys/doprava-a-logistika/do-prazdnych-nadrazi-nastehujeme-urady-navrhuje-szdc-1279042
honza :
Vizualizace vypadá jako vždy skvěle a jako vždy neodpovídá zkutečnosti jako obvykle se snaží lidi oblbnout .Celé to je oprášený upravený starý projekt, který se opět vrátil na jednací stul a je ještě horší, než ten předchozí projekt . Zúžením vozovky na jeden jízdní pruh se v době kdy se zvyšuje počet automobilů ve městě,jen dojde ke Zhoršení dopravní situace ve špičce. MHD, Sanitka, požárnici se zablokují v podchodu mezi auty. Hlavně by se mělo řešit to, že při prudkých deštích kanalizace nestíhá a podjezd se zaplní vodou Stává se neprůjezdný. https://www.youtube.com/watch?v=YUYHNR5WPjI (jímka, čerpadla)
30.10.2016 20:13Prodloužení podchodu pod vlakovým nádražím by bylo v dlouhodobém horizontu nejlepší řešení . Za vlakovým nádražím se nacházejí školy a jejich žáci, kteří dojíždějí s přilehlých měst. Obvykle chodí pěšky na meziměstské autobusy / vlaky . Jeden s důvodů pro demolici nádraží byl Argument „Bezbarierový přístup“ na nástupiště, přitom podchod a nástupiště vlastní SZDC.a tato společnost se na projektu demolice nepodílela. Musela by se udělat výluka na trati . Prý by to bylo moc drahé ? Občan jako vždy na posledním místě. Jako na autobusovém nádraží. SZDČ může přímo čerpat dotaci na projekt. To ČD nemohlo, proto se to řešilo ve spolupráci s městem, které mohlo o dotaci požádat.