Supermarket Lidl u nemocnice v Orlové těsně před dokončením. Stavba je doplněna i částí pro další prodejce jako je textil diskont Kik, maso uzeniny Procházka a lékárna Dr.Max. Parkovací plocha před obchody bude zpoplatněna, jak je dnes u nových obchodních center běžné. Otevření je plánováno přibližně na polovinu listopadu.
Lidl v Orlové chystá otevření
acdlcia [msstavby.cz] | 31.10.2012 | ostatní | #lidl, #orlová | 30 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Tomas T. :
Hmmm tak sice to je jen obchod, ale i tak na Lidl je to celkem pekne…
31.10.2012 16:44acdlcia [msstavby.cz] :
Tomas T.: Je dobře že upustili od projektu té stodoly.
31.10.2012 17:31Hynek [msstavby.cz] :
Tomas T.: na obchod je to dobra cerpacka, no :)
31.10.2012 20:10Jiřík :
Placené parkování ? A ještě k tomu v Orlové ? To je snad výsměch. Tam nikdo parkovat nebude u toho obchodu.
31.10.2012 22:49Jarča :
To si jako dělají prdel? V Orlové není kde parkovat a oni to zpoplatní. To zase vymyslel nějaký chytrolín. Neznám jiné město, kde by bylo u nákupního centra zpoplatněné parkoviště. A navíc další obchod…jako by jich bylo v Orlové málo.
01.11.2012 09:34Hynek [msstavby.cz] :
Jarča: v rade obchodaku je placene parkoviste (jede se pres branu a tiskne se listek), nekde je bouda s „hlidacem“ (v ostrave si vybavim nejmin tri pripady – bauhaus, karolina, laso)
obvykle se to ridi tim, kde je velka pravdepodobnost, ze vznikne situace, ze tam budou vystavat lidi, co nenakupujou a ti, co chcou nakoupit, budou mit smulu. (rsp presne pripad „v orlove neni kde parkovat“). podle me uplne normalni vec.. proc by majitel pozemku mel tenhle stav ignorovat? to parkoviste je tam pro zakazniky, ne pro to, aby bylo kde parkovat.
taky je mozna vhodne ujasnit, ze obvykle se plati v pripade, ze bud nemas dostatecne velky nakup anebo tam stojis neumerne dlouho a je jasne, ze jsi nebyla jen v obchode.
01.11.2012 09:43Jarča :
Mrtvy.kenny, vy asi nemáte auto, tak nevíte , o čem je řeč a nebo nebydlíte na 5. etapě, kde je situace katastrofická.
01.11.2012 09:58Hynek [msstavby.cz] :
Jarča: ja myslim, ze je to jedno (ale ok, do prace a okoli 2km chodim pesky, zbytek vcetne nakupu jezdim autem), ale ja jen naznacuju, ze kdyz se nekde otevre obchodak, tak je chyba si to plest s verejnym parkovistem. a oni si toho jsou moc dobre vedomi, jinak by do tech capin u vjezdu neinvestovali.
01.11.2012 10:13Jiřík :
Hynek [msstavby.cz] : Tím placeným parkováním se to naše „slavné“ Ostravské centrum pěkně vylidňuje.
01.11.2012 10:14Jarča :
Hynek [msstavby.cz]: Nemyslím si, že by orlová potřebovala nové a nové obchody…Lidly..Kauflandy…atd. Když tam bylo parkoviště, tak měl člověk jistotu, že když přijdede večer z práce, tak zaparkuje alespoň tam a nebude se stresovat, kam že si postaví auto, aby nedostal od aktivních měšťáků botičku. Bohužel musím do práce dojíždět autem denně a denně jsem ve stresu, kam ho postavím. Bohužel při stavbách sídlišť nikdo nepočítal asi s tím, že lidé budou mít auta. :-(
01.11.2012 10:41aldik :
Otázkou je, jestli to parkoviště bude zpoplatněno celou dobu a pro všechny, nebo pro zákazníky bude třeba dvě hodinky zdarma, a pak se u výjezdu jen načte účtenka z aktuálním datem.
01.11.2012 11:11Hynek [msstavby.cz] :
Jarča: ja ti rozumim, vsude je to stejne. nadavat ale na supermarket, ze nechce resit plne parkoviste, kdyz v obchode je 10 lidi, je mimo. (a to znacku lidl nemam rad :)
01.11.2012 13:50Jarča :
Hynek [msstavby.cz]: Proč třeba v Ostravě u Lidlu není závora? někde to prostě jde bez omezení. No nic, asi s tím musel souhlasit i náš báječný úřad., že se tam dá závora a lidi s auty ať se třeba večer zblázní u hledání volného místa. Bohužel to tady nevyřešíme, ale dovedu si představit ty reakce ostatních lidí, kteří se těšili na to, že večer nebudou míst stres při hledání místa k zaparkování a že v pohodě zaparkují před Lidlem. Snad tam povolí parkování na noc bez omezení, jako je tomu u Hypernovy (Alberta)
01.11.2012 14:22aldik :
Jarča:
01.11.2012 14:59Proč bez omezení? Parkoviště u Lidla je soukromý pozemek a vlastní si může určit kdo tam bude parkovat, kdyby to bylo neomezené, tak tam parkují lidi z okolí a na nakupující by nezbylo místo. ;-) A v Ostravě mají všechny prodejny Lidl bud dostatečně velké parkoviště (Jugoslávská) nebo na sídlišti v okolí je dost parkovacích míst (poruba, futurum).
V Orlové asi malé parkoviště a nechtějí riskovat, že zákazníci nebudou mít kde zaparkovat.. pro ostatní at si postaví město parkoviště.
Jarča :
aldik: No jasně, město chtělo postavit parkoviště….příšerný několikapatrový kolos za Billou. Nevím, jestli by někdo z úřadu, na to chtěl koukat z okna. Se ani nedivím, že to tam lidi nechtěli. Taky bych to nechtěla pod okny. Tak to úřad neměl dovolit. Obchodů máme v Orlové dost, není třeba další nakupní centra (další bude Kaufland u stanoviště). Asi to byl pro někoho dobrý kšeft.
01.11.2012 15:17Danek :
Kdybych tam byl starosta, tak bych si samozřejmě řekl za jakých podmínek by mohl být obchod postaven.Mezi podmínkami by bylo samozřejmě parkovaní zdarma pro všechny(i v nočních hodinách).Pokud tak neučinili tak by tam Lidl prostě nestál.Ostuda vedení obce.
01.11.2012 16:37Aurim :
Danek: Souhlasím, opět použiju jako příklad Litomyšl a jejich Billu – město donutilo Billu nejenže přispět na stavbu nového autobusáku, ale dokonce ji přinutilo, aby vzhled prodejny s autobusákem sjednotila a v okolí provedla parkové úpravy. Parkování zdarma se oproti tomu zda jako úplná maličkost…
01.11.2012 17:34Hynek [msstavby.cz] :
Jarča: ano, nekde to jde bez omezeni a nikdo, kdo nejede nakoupit, tam prirozene neparkuje. a nekde jsou lokality, kde by to dopadlo pro obchodnika blbe, tak zavadi tyhle opatreni. ta tvoje lamentace to jen potvrzuje, protoze si nestezujes na to, ze bude opruz, kdyz jedes nakoupit, ale na to, ze nemas v okoli kde zaparkovat. lidl ale neinvestuje do verejneho parkovani, je to samoobsluha (mmch ta je z principu kseft, neni to podpora potravinove zanedbane oblasti)..
01.11.2012 17:41Tomas T. :
Hynek [msstavby.cz]: Tak tak… ve vsem souhlasim. Ja taky nikomu nebudu pod barakem za svoje penize stavet parkoviste, tak nevim proc by to mel delat Lidl.
01.11.2012 18:39A je to jen znamka toho , kdo je u moci v dane obci a jak umi vladnout. Hold koho si tam lidi zvoli, toho tam maji…….
A ono…. cim mene je parkovacich mist, tim jde cena bytu dolu, takze kdyz si poridim levne bydleni, tak nemuzu pocitat s tim, ze to bude skvele.
Ale urcite reseni se nabizi….. rezervace stani pro svou registrační značku. Ikdyž ono to není nejlevnější.
acdlcia [msstavby.cz] :
Jarča: To původní parkoviště taky bylo určeno pro nemocnici a né pro obyvatele sídliště. A pokud se dobře podíváte na letecké snímky tak parkovacích ploch má tato oblast dostatek. Hned přes cestu je velké parkoviště, vedle jsou podélná stání na ulici Na Výsluní, parkoviště a podélná stání na ulici Dětmarovická a další parkovací plochy na ulici 1. Máje. Co by za to dali třeba lidi na sídlišti Ostrava Dubina. Já bydlím v paneláku který má 16 pater, jen na naší ulici jich je 6 a parkuje se tady jenom kolem cesty. Když přijedu z práce zaparkuji až na druhé straně sídliště a musím obejít celý blok abych se dostal domů a myslím že nejsem vyjímka.
01.11.2012 21:24Jarča :
acdlcia [msstavby.cz]: Hm, tak to jste asi nikdy neparkoval na 5. etapě v Orlové. člověk přijede v 6 večer a nemá kam píchnout auto. Z leteckých snímků to tak možná vypadá, že je místa dost, ale je to vše narvané auty. :-( Taky parkuji na opačné straně sídliště, než bydlím, protože to jinak prostě nejde. To je bolest všech sídliští, že bojují s nedostatkem parkovacích míst. Opravdu není problém jern na Dubině. Ale to opravdu nemá smysl řešit.
02.11.2012 08:59Jarča :
Tomas T.: Hm, registrační značka by to určitě vyřešila, klidně bych si ji zaplatila, ale značku na vyhrazené místo k parkování dostávají jen invalidé. :-(
02.11.2012 09:00Tomas T. :
Jarča: Aha, tak uz to asi zrusili. Ale v ostrave i v bohumine se to dalo donedavna bez problemu poridit. Myslim ze to bylo kolem 25 000 na rok.
02.11.2012 10:37Danek :
Chlapi, teď některým kromě Aurima nerozumím.Příklad Lidl příjde na radnici a něco po mě chce-vystavět něco třeba obchod s parkovištěm.Jelikož on chce něco po obci tzv.rozšiřit své prodejní jednotky a prodavat své zboží a vydělavat peníze.Tak v silách obce je stanovit
02.11.2012 10:37za jakých podmínek se daný podnik vystaví.Muže si říct podmínky za kterých by šlo objekt vystavět.Takže když mám v obci málo parkovacích míst a někdo po mě jako obci něco chce mužu si na oplátku říct za jakých podmínek se jim to dá přiklepnout.Třeba Interspar v OV-Porubě nikdo nechtěl.Nakonec se vystavěl a je tam podzemní parkoviště v noci zavřeno(nikdo tam neparkuje) a v okruhu 300m2 není kde zaparkovat.Vždyt ty auta mohli parkovat třeba i za úplatu tam.Proč dnešní hejtman Novák(tehdy starosta Poruby) si neřekl do podmínek třeba toto.Buď neuvažoval a nebo v tom bylo něco jiného.
Hynek [msstavby.cz] :
Danek: jiste, je to o radnici. lidl ani nikdo podobny nic takoveho „dobrovolne“ delat nebude
02.11.2012 15:20Martin [msstavby.cz] :
Nově je zpoplatněno parkoviště Lidlu v Ostravě-Zábřehu.
10.11.2012 12:43Mew :
a to pan Mojžíšek v květnu tvrdil – „Co se týká parkovacích míst, tak bylo právě podmínkou zastupitelstva, aby bylo vybudováno nově u nemocnice, resp. v jejím areálu tolik nových míst, kolik odebere stavba objektu Lídlu “ ( http://eorlova.cz/2012/05/15/stavba-oc-lidl/ )
11.11.2012 09:59acdlcia [msstavby.cz] :
Mew: Však k tomu taky došlo. Lidl se nemohl začít stavět dříve než bude dostavěno nové parkoviště před nemocnicí, jak se psalo již v předchozím článku – http://www.msstavby.cz/lidl-orlova-foto-z-vystavby-07-09-2012/ a další článek se věnoval přímo tomuto novému parkovišti – http://www.msstavby.cz/revitalizace-prostoru-u-orlovske-nemocnice-05-06-2012/
11.11.2012 20:46Darina :
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli náhodou nebudete přibirat nove lidi do prodejny.Předem děkuji za odpověd Darina
04.01.2013 17:49Hynek [msstavby.cz] :
Darina: dobry den, nejsme prodejna, jen fotime nove stavby, zeptejte se primo na prodejne. :)
04.01.2013 18:24