V rámci I. etapy bylo připraveno území pro výstavbu. II. etapa se již týká budování vlastního překladiště. Bylo zde provedeno rozšíření vlečky o 3 nové koleje, podél nichž vznikly manipulační a skladovací plochy a systém pro sběr a odvedení povrchových vod. Nová stavba III. etapy je územním a kapacitním rozšířením stávajícího překladiště kontejnerů vybudovaného a uvedeného do provozu v rámci předchozí etapy. Kontejnerové překladiště je koncipováno jako otevřené, s veřejným přístupem, nabízející překládku jakémukoliv zájemci. Základní poskytovanou službou je míněna překládka přepravních jednotek mezi dopravními prostředky, příjem a podání kontejnerové zásilky, případně krátkodobé uskladnění přepravních jednotek v překladišti.
Řízeným odkupem nemovitostí od správce areálu bývalého povrchu dolu Paskov, kterým je DIAMO státní podnik, se zadavatel stává vlastníkem uceleného území. Dnes již nepotřebné objekty bývalého povrchu dolu s určením správním a sociálním budou zdemolovány. Pro administrativní potřeby kontejnerového překladiště je využívána stávající správní budova s počtem cca 30 kanceláří. Potřebná adaptace provedená v rámci II. etapy výstavby vyhovuje i podmínkám rozšíření. S ohledem na potřeby zákazníků je zde zachováno i celní pracoviště. Přípojná železniční stanice Vratimov není elektrifikována. Manipulace s kontejnerovými vlaky na vlečce bude prováděna pomocí dieselelektrických posunovacích lokomotiv oznamovatele.
Nové kolejové napojení kontejnerového překladiště III. etapy je provedeno z Vratimovského zhlaví vlečkové železniční stanice AWT Paskov.

Poslední komentáře