Kolem ulic Pavlovova a Plzeňská je v poslední době čím dál tím víc rušno. K samotnému jejich propojení, výstavbě podchodu a cyklostezky se přidala i stavba kolejového propojení Hrabůvky a Zábřehu. Po nedávné demolici začaly zemní práce a výměna stávající výhybky. Součástí této stavby jsou i přeložky sloupů v okolí a výstavba lávky pod mostem na ulici Plzeňská.
Kolejové propojení Plzeňská – Pavlovova
acdlcia [msstavby.cz] | 12.5.2014 | OSTRAVA | #pavlovova, #zábřeh | 9 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Alois :
To je přece takový kocourkov, jeden podchod zajištěný lávkou pod mostem a o pár metrů dále se buduje ještě samostatný podchod :/ PROČ??? Nemohl se udělat jeden pořádný A HLAVNĚ LEVNÝ PODCHOD pod mosty??
12.05.2014 13:35acdlcia [msstavby.cz] :
Alois: Není to zas tak neobvyklé, například na zastávce Náměstí Republiky je v podstatě to samé.
12.05.2014 19:14aldik :
acdlcia [msstavby.cz]: Když to není neobvyklé, tak by to chtělo více než jeden příklad :-D
12.05.2014 19:57Tomas T. :
aldik: Tak se zamyslete, jak by to vypadalo, kdyby udělali podchod jen na jedné straně.
13.05.2014 08:59Např. pokud by byl jen pod tím mostem, tak krom toho že to tam je úzké, a nevím jak by tam jezdili cyklisté, tak je jasné že by se to lidem nechtelo obcházet. Čili by raději přebíhali přes cestu. A bylo by to ještě více nebezpečné, než když tam byl přechod. Pokud by to udělali naopak, tak by zase lidé přebíhali přes cesti na opačný směr, protože to budou mít blíže na přípojnou tram. Je třeba nezapomínat, že tam budou přestupovat lide na tram. která bude zavedena na místo autobusové dopravy. Nebude to tak málo vytížená zastávka jako doposud.
TakUrčitě Že? :
Je to jedna z dalších staveb, která přispěje k bezpečnosti v tomto místě jako pro chodce, tak pro řidiče a taky zvýší využití trati mezi vítkovickým nádražím a Zábřehem. Ten, kdo tímto místem (hlavně po Plzeňské) jezdí častěji, tak určitě ví, jak často tam jsou nehody. Jeden řidič začne pouštět chodce na přechodu a další čtyři magoři, rozjetí už od Vodárny, brzdí jak střelení a slisujou se tam. A když to je bez ztráty života, je to ještě jeden z lepších případů. Vždyť už tam zařvalo tolik lidí a tolik aut se rozflákalo, že je až s podivem, že začali teprve teď…
15.05.2014 18:14Anna Nowak :
Ráda bych věděla,kdo realizuje to kolejové propojení,viděla jsem Euroviu,Dopravní stavby Brno,Viamont,Elspol atd.A taky bych ráda věděla,když se takhle zatížila další dopravou,tedy hlukem ,klidová zástavba rodinných domků.zda budou majitelé také nějakým způsobem odškodněni,nebo jestli tam bude nějaké řešení na odhlučnění bariéram atpd.
17.05.2014 09:16Anna Nowak :
Lávka není vůbec špatná.Z jedné strany podchod a výstup na zastávky a z druhé lávka.Snažím se ale zjistit,kdo tu realizaci vlastně provádí.Makají teda jak barevní,ale město i dpo to jaksi tají….
17.05.2014 20:25acdlcia [msstavby.cz] :
Anna Nowak: Stavbu realizuje spojení firem – Sdružení „Tramvaje 2013 E+F+A“.
17.05.2014 21:23Anna Nowak :
No raději podchod a nouzový východ pomocí lávky z mostu.Most mládeže je pro přecházení opravdu velmi nebezpečný.Spíše je sice už expost otázkou,proč se dělá za každou cenu kolejové propojení na ulici Rodinné,kde tedy budou různě 4 zastávky a na mostě dvě,tedy 6 zastávek,když je tam minimální přestupní nápor cestujících.Podchod fajn,cyklostezka fajn,ale tramvaje jsou zbytečné.Pokud je to kvůli autobusům na Čujkovové,pak místo 41 bude jezdit stejnou trasou častěji 48,takže to nedává smysl. Navíc se místo s kulturním domem,poštou atd.stane opravdu mrtvým místem,tak akorát pro nepřízpůsobivé v ubytovně.Myslím,že politici vytloukají klín klínem,bez rozmyslu a obhajují mrhání miliony na nepotřebné projekty.Nzovaavíc by stálo za prozkoumání,který politik,či úředník tolik prosazoval aby vše realizovala Alpine.Tam to zavání korupcí.
18.05.2014 17:37