Karviná vybuduje novou cyklistickou a pěší lávku přes řeku Olši. Město vypsalo veřejnou zakázku na dodavatele stavby.
Obecné vymezení předmětu veřejné zakázky
Stavba řeší výstavbu pěšího a cyklistického propojení mezi městem Karviná (městská část Louky) a sousední obcí Hażlach v Polsku (část Pogwizdów). Hlavním objektem stavby je lávka přes hraniční řeku Olší, součástí je také stezka pro pěší a cyklisty zajišťující příjezd k lávce z konce ulice Ke Hřišti a pro její realizaci nutná úprava protipovodňové hráze. Na polském území je řešen pouze mostní přeshraniční objekt, návaznou komunikací na polském území řeší samostatná stavba připravována obcí Hażlach, s níž bude realizace stavby úzce koordinována.
Výkresová dokumentace je přílohou veřejné zakázky
pramen: ezak.karvina.cz
Petr Rumpertesz :
Hlavně to udělat pořádně, tak aby to bylo ve standardu pro inline brusle a ne zase nějak polovičatě.
16.09.2024 10:31Crazym :
Petr Rumpertesz: To je nějaký typ obsese ten standard pro inline brusle? 🤪
16.09.2024 11:37Hans :
Petr Rumpertesz: Zkuste založit politické hnutí, které bude podporovat inline standard. Uvidíme, jaký budete mít úspěch.. A pokud budete mít úspěch, ať je klidně každý chodník v inline standardu. Osobně si ale myslím, že jsou důležitější témata a větší problémy ve veřejném prostoru, do kterých lze investovat.
16.09.2024 11:54Petr Rumpertesz :
Crazym: Zákon 361/2000 §57
(7) Vyhrazený jízdní pruh pro cyklisty nebo stezku pro cyklisty může užít i osoba pohybující se na lyžích nebo kolečkových bruslích nebo obdobném sportovním vybavení. Přitom je tato osoba povinna řídit se pravidly podle odstavců 2, 3, 5 a 6 a světelnými signály podle § 73.
Když už tam někdo udělá podloží a přiveze stavební techniku, je v podstatě nulový rozdíl v ceně ve variantách „uděláme to pořádně“ vs uděláme to jako v Hlučíně u štěrkovny“ popř. „nejlepší asfalt na Severní Moravě zprznime schodem na lávce přes potok jako v Bohumíně Vrbici“. Odpověď platí i na komentář uživatele Hans.
16.09.2024 16:54Lukáš :
Ptal se někdo místních? Já tady na ulici Ke Hřišti bydlím a nechci žádnou lávku. Denně nám tu jezdí cyklisti,chodí různí otrapove, ztrácejí se věci lidem se zahrad a už ani děti si nemůžou hrát bred domem.Ta cyklostezka je zlo.Proc radši neprotahnou cyklostezku až do Těšína kolem olzy.
Jiří Opolka :
S těmi dětmi to je čistá manipulace-chodí si hrat na hřiště 100 m vzdaleně nebo do školky bez omezení,až bude lavka opět po různych obstrukcích hotová budou dospělí.Lavka i úprava hraze je přínos a těch max třicet lidí s 9 domů by to mělo vydržet.Jiří
17.09.2024 07:19Martin [msstavby.cz] :
Lukáš: Cesta je primárně určená pro hraní dětí?
17.09.2024 09:16Anton Pifka :
Ještě by se mohla znovu obnovit lávka přes Olzu ve starém městě. Směr Dinopark
17.09.2024 13:57