už byto chtelo zavřít ulici Na Karoline a nechat auta jedzdit kolem Karoliny
05.09.2023 07:52
85
ELB :
balde: Nebo, jak tady navrhoval nedávno davidb, zneprůjezdnit ul.28.října v oblasti zastávky Karolina vytvořením pěší zóny. Zde by měla podle mě pěší zóna smysl, neboť by byla logickým vyústěním přirozeného rozvoje této frekventované pěší trasy (a ne jen úředním plánováním pěších zón od stolu). Proč zde mají auta tvořit trvalé kolony během exponovaných časů pracovních dnů, když zde existuje možnost plynulého průjezdu IAD po obvodu Karoliny, mimo oblast zastávek MHD i mimo oblast výstavby nového sídliště.
05.09.2023 08:46
328
Crazym :
Už vám fakt jebe s těmi pěšími zónami 🤦♂️
05.09.2023 09:14
1935
ELB :
Crazym: To jsou paradoxy … většinou zde narážím na nepochopení, když tvrdím, že pěší zóna v Moravské Ostravě je nesmyslně rozsáhlá, umrtvuje město a nemá smysl ji rozšiřovat na Nádražní nebo na Havlíčkovo nábřeží. Jednou výjimečně souhlasím s ustavením pěší zóny v místě, kde by se nejednalo o sociální experimentování od stolu, ale vyústění přirozeného vývoje města a reálné řešení lokální dopravní situace a pendejo Crazym s rolničkami na své kašpárkovské čepici se hned bouchá do hlavy :) Argument a vhled kašpárka do kontextu samozřejmě v hodnotě nula :)
05.09.2023 09:27
1710
Michal :
MAMILové opět vymýšlejí sociopatické kraviny proti největšímu Zlu – automobilové dopravě.
05.09.2023 11:16
530
Mx :
Celá diskuse o pěších zónách (hlavně na Karolině) se nese trochu zjednodušeně řečeno v duchu boje 2 názorů: buď všude autem až ke svému krámku nebo bytečku a hlavně nikam nemuset pěšky anebo taky nabídnout trochu vyšší přidanou “pobytovou” hodnotu danému prostoru a čtvrti. Ale tu míru má subjektivně každý jinde, co je málo a co moc a musí být vyváženost. Nechť nicméně jsou nám inspirací města a zejména místa v jiných metropolích považovaná za “pobytově” atraktivní a zamysleme se, kde je lidem “dobře”. Pokud v daném místě není nějaká hodně atraktivní památka, zástavba apod., nemá obyčejná ulice co nabídnout. Projdete se a pobýváte (nebo turisté) raději na (jinak krásné) Nádražní anebo na Zámecké či pěší kolem Kuřího rynku? Ke Stodolní lepší s provozem nebo bez? Ale netahejme se problematiku Stodolní, to je jen příklad.
Kolemjdoucí:
Po její výstavbě už Nádražní musí být 100% pěší zóna!
05.09.2023 19:01
415
Mx :
Kolemjdoucí: nevím, ale trasa dle obrázku znamená úplně stejný dojezd a vzdálenost do přívozu po nádražní jako po té plánované nové trase. A kdo chce do centra, stejně zvolí nádražní. Tak zatím smyslu nerozumím, navíc to zatíží dopravu u vjezdu garáží na Karolině. A stejně tam má být mrakodrap, tak kudy se na porážkovou dostanu?? A pokud chci do přívozu, můžu sjet už na místeckou. Možná by se našly větší priority, pokud se fakt nádražní zklidní, pak ok. Zatím logiku nevidím.
05.09.2023 20:04
45
občan :
Ten nový dům je hrůza, ta fasada to celé zabíjí. K tomu ta parkovací místa všude okolo. A ten dům co teprve před rokem otevřeli má chodník plny plevele. Za velkým domem u náměstí je pro zmenu místo zahrad džungle, schodiště zamcene. A kouknete jak si lidi dělají z teras a balkonů pomocí různých rákosu a plachet bunkry, to má být nová čtvrť?
11.09.2023 10:23
51
Paulo :
Betonový slum těch nejohavnějších tvarů. Stavaři činžáků, mistřu z 30.let rotují v hrobě kam jsme jako společnost došli. Potom každý vezme na milost i celý Havířov, či náměstí SNP a jiná plánovaná města se zelení a stromy. Karolína odráží jen dnešní divoký konzumní klientelismus. Toto už nikdy nebude pěkná vyhledávaná čtvrť, spíš jen lukrativní bublina pro spekulanty a manažery Hyundai… Ostrava !!
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
balde :
už byto chtelo zavřít ulici Na Karoline a nechat auta jedzdit kolem Karoliny
05.09.2023 07:52ELB :
balde: Nebo, jak tady navrhoval nedávno davidb, zneprůjezdnit ul.28.října v oblasti zastávky Karolina vytvořením pěší zóny. Zde by měla podle mě pěší zóna smysl, neboť by byla logickým vyústěním přirozeného rozvoje této frekventované pěší trasy (a ne jen úředním plánováním pěších zón od stolu). Proč zde mají auta tvořit trvalé kolony během exponovaných časů pracovních dnů, když zde existuje možnost plynulého průjezdu IAD po obvodu Karoliny, mimo oblast zastávek MHD i mimo oblast výstavby nového sídliště.
Crazym :
Už vám fakt jebe s těmi pěšími zónami 🤦♂️
ELB :
Crazym: To jsou paradoxy … většinou zde narážím na nepochopení, když tvrdím, že pěší zóna v Moravské Ostravě je nesmyslně rozsáhlá, umrtvuje město a nemá smysl ji rozšiřovat na Nádražní nebo na Havlíčkovo nábřeží. Jednou výjimečně souhlasím s ustavením pěší zóny v místě, kde by se nejednalo o sociální experimentování od stolu, ale vyústění přirozeného vývoje města a reálné řešení lokální dopravní situace a pendejo Crazym s rolničkami na své kašpárkovské čepici se hned bouchá do hlavy :) Argument a vhled kašpárka do kontextu samozřejmě v hodnotě nula :)
05.09.2023 09:27Michal :
MAMILové opět vymýšlejí sociopatické kraviny proti největšímu Zlu – automobilové dopravě.
Mx :
Celá diskuse o pěších zónách (hlavně na Karolině) se nese trochu zjednodušeně řečeno v duchu boje 2 názorů: buď všude autem až ke svému krámku nebo bytečku a hlavně nikam nemuset pěšky anebo taky nabídnout trochu vyšší přidanou “pobytovou” hodnotu danému prostoru a čtvrti. Ale tu míru má subjektivně každý jinde, co je málo a co moc a musí být vyváženost. Nechť nicméně jsou nám inspirací města a zejména místa v jiných metropolích považovaná za “pobytově” atraktivní a zamysleme se, kde je lidem “dobře”. Pokud v daném místě není nějaká hodně atraktivní památka, zástavba apod., nemá obyčejná ulice co nabídnout. Projdete se a pobýváte (nebo turisté) raději na (jinak krásné) Nádražní anebo na Zámecké či pěší kolem Kuřího rynku? Ke Stodolní lepší s provozem nebo bez? Ale netahejme se problematiku Stodolní, to je jen příklad.
05.09.2023 12:11Kolemjdoucí :
ELB: Něco k tématu – https://zdopravy.cz/ostrava-chce-odklonit-dopravu-z-centra-pripravuje-dostavbu-prodlouzene-porazkove-175887/
05.09.2023 15:00Raptor :
Michal: už ses byl dneska přilepit k asfaltu ?
05.09.2023 15:18davidb :
Kolemjdoucí:
Po její výstavbě už Nádražní musí být 100% pěší zóna!
Mx :
Kolemjdoucí: nevím, ale trasa dle obrázku znamená úplně stejný dojezd a vzdálenost do přívozu po nádražní jako po té plánované nové trase. A kdo chce do centra, stejně zvolí nádražní. Tak zatím smyslu nerozumím, navíc to zatíží dopravu u vjezdu garáží na Karolině. A stejně tam má být mrakodrap, tak kudy se na porážkovou dostanu?? A pokud chci do přívozu, můžu sjet už na místeckou. Možná by se našly větší priority, pokud se fakt nádražní zklidní, pak ok. Zatím logiku nevidím.
05.09.2023 20:04občan :
Ten nový dům je hrůza, ta fasada to celé zabíjí. K tomu ta parkovací místa všude okolo. A ten dům co teprve před rokem otevřeli má chodník plny plevele. Za velkým domem u náměstí je pro zmenu místo zahrad džungle, schodiště zamcene. A kouknete jak si lidi dělají z teras a balkonů pomocí různých rákosu a plachet bunkry, to má být nová čtvrť?
11.09.2023 10:23Paulo :
Betonový slum těch nejohavnějších tvarů. Stavaři činžáků, mistřu z 30.let rotují v hrobě kam jsme jako společnost došli. Potom každý vezme na milost i celý Havířov, či náměstí SNP a jiná plánovaná města se zelení a stromy. Karolína odráží jen dnešní divoký konzumní klientelismus. Toto už nikdy nebude pěkná vyhledávaná čtvrť, spíš jen lukrativní bublina pro spekulanty a manažery Hyundai… Ostrava !!
16.09.2023 01:40