Rekonstrukce bývalého hotelového domu v Jindřich v centru Ostravy na byty a kanceláře by měla být dokončena na začátku roku 2021.
Informace o aktuálním stavu projektu nám zaslal čtenář. Děkujeme!
- termín dokončení rekonstrukce: květen 2021
- celková plocha: až 13 300 m2
- flexibilní využití prostor až pro 2 500 zaměstnanců, moderní vybavení a služby na míru
- 36 bytových jednotek (1+kk až 3+kk), v blízkosti se nachází veškerá občanská vybavenost
- 225 garážových a 47 venkovních míst
aldik :
Byty, nebo ubytovnu pro nepřizpůsobivé? :D
PetrP :
Konečně!!! Kdy se má začít? 2019?
24.07.2018 07:45small :
Aldiku, aldiku… takové věci se v naší pseudohumanistické společnosti neříkají, no fuj…. to je mezi mladými „dobrosery“ zakázáno, raději běž rychle pracovat, jelikož nově příchozí elita ze Slovenska už vříská na úřadu a poště ve Vítkovicích či na Karvinsku a dožaduje se dávek – Slováci jsou moc šťastní, že existuje tak hodný a milý národ jako je ten náš, který se o všechny nepřizpůsobivé z okolních států postará. Doporučuji ještě více neziskovek, sociálních bytů – třeba i v tomto překrásném projektu, parků pro bezdomovce, center pro feťáky a hlavně multikulturní instituce po celé Ostravě….jo a ještě sdílená kola….super jako….to by v tom byl čert, abychom se nestali nakonec tou vysněnou apolitickou společností o které snil Havel a teď mě omluvte je třeba odjet pomáhat na moře lovit nové inženýry, v Evropě je přece hodně místa…co když jednou ti utlačovaní Slováci dojdou:) co potom bude Ostrava dělat? Aby bylo vůbec koho v tomto řekněme nakonec poddimenzovaném projektu ubytovat.
Crazym :
Pochopil jsem to správně, že pět baráků kanclů a jeden, ten poslední vlevo, byty? A není to málo Antone Pavloviči? Teda pardon, Lukáši Semeráku? To by stálo možná za zamítnutí třeba z důvodu nedostatku parkovacích míst, přeci jen 272 parkovacích míst je trochu málo na tolik zaměstnanců a 36 bytů :DD
Marek :
jsem zvědav, bydlím v deskáči, tak uvidíme, jak se to tam změní…
24.07.2018 08:33Nimrod :
Crazym: Chyba! ne vlevo, ale vpravo! A za tím stojí Semerák?
24.07.2018 09:00thvari :
Perfektní, už aby to bylo. Jindřich je velká ostravská „jizva“, přitom přímo v centru. Ale Ostravaka fakt volit nepůjdu :-D
24.07.2018 09:18Hynek [msstavby.cz] :
Nimrod: :) ano, za vsechno muzou semerak a havel (babis bohuzel nedela v realitach ve velkem zatim)
24.07.2018 09:19Danek :
At uz na tom delaji,stejne me mrzi,zenevysel ten Tower….to by byla jina.
24.07.2018 09:20Crazym :
Hynek [msstavby.cz]: Sorry překlep, ještě spím :-)
Nimrod: Ty jsi zase nepochopil srandu co? Nebo se ti zdám tak jednoduchý? :-)
24.07.2018 09:23Crazym :
A jeje, nějak se mi prohodilo komu co patří, to zase bude…
24.07.2018 09:25Martin [msstavby.cz] :
aldik: small: Tschechische kleinheit.
24.07.2018 10:36small :
Ja ja Martin, unsere Herzen sind für alle, unser Geld auch!! Wir schaffen es!! Wirklich wunderschön. Škoda, že to nevykládáš, těm chudákům starousedlíkům v panelácích na Dubině a Zábřehu, kteří tyto nově příchozí vykořisťované „Slováky“ mají jako nové sousedy a musejí se tam instalovat kamery, aby se předešlo krádežím, fetování a rušení nočního klidu. Já po té Evropě hodně jezdím a nestačím se divit, aby jste se pak vy nedivili, že bude mít někdo jako Okamura 30 %… Pro vás, co v tom nežijete je to jistě milé obohacení města a společnosti.
Martin [msstavby.cz] :
small: Ne, nedivím se, že někdo jako Okamura bude mít 30%…
24.07.2018 11:50varix :
Tady se zase rozjíždí dobrej flame. U článku o Jindřich center… Ffs. Vydržte aspoň, než si dojdu pro popcorn.
Slosor :
Kam se nám ztratil objekt s cihlovou fasádou? Ale budu rád, když se dožijeme alespoň tohoto.
24.07.2018 12:37Ina :
Tak cihláček je na vizualizaci, ten by snad mohl přežít. Milé bude i to brouzdaliště. Včera jsem pozorovala romčata u vodotrysku na Masarykáči a líbí se jim tam ;) Třeba by šla vymyslet nějaká korekce užívání vodotrysku …
24.07.2018 13:59thvari :
Ina: Mimochodem ja tohle videl v centru Salzburgu. Meli tam kanalek s vodou tekouci z mirneho svahu primo v centru mesta a dole jeste barevne balonky pro deti, ktere je vesele nosily nahoru, protoze zabavka :-).
24.07.2018 14:33Eternity :
Docela by me zajimalo, ktereze firmy tam ty kancly budou mit. V centru je nekolik nevyuzitych kancelarskych budov/budov na prodej (Sokolska trida) a mesto pristavuje dalsi. Kdyby to radeji „zabydlili“ byty i vetsimi, nez je 3+kk. A opravili ten park vedle naproti alberta.
24.07.2018 15:50Mimochdem tam posledni dobou byva otevrena brana, najizdeji stavebni stroje a na prostranstvi pred budovou jsou vykopy, takze uz se asi zacalo. Mozna nejake sondy…
Danek :
small: Martina neres..ty jeho nazory na toto jsou k smichu…jinak pristup mesta je v tomto naprosto strasny.Udajne se se v Ov pripravuje vyhlaska omezujici vznik novych ubytoven..za sebe se ptam..proc uz to neni nekolik let.Proc nejsou prizpevky zastropovany na min…jako ve Vansdorfu…Proc opet nezavede prizp.ze souhl.obce..Prim.z Ano..pred.vlady z Ano..kdyz to Chovanec potopil.Mimojine Cssd u me diky temto vecem padaji na sam.dno.Delahi vse proto at spadnou pod 5%.
24.07.2018 16:09Martin [msstavby.cz] :
Danek: Mě jen překvapuje ta degenerace. Hned se musí u nějakého projektu jednat o ubytovnu? Hned musíme řešit pseudo problémy netýkající se stavebnictví na webu, který je o stavbách?
Tohle je vážně k smíchu. A to neberu ani v potaz obsah samotných komentářů. Já jen doufám, že tohle je jen bublina, co se postupem času vytvořila zde na webu a že celé město není tak v p*****.
24.07.2018 17:42Adam Cerv :
Podle mě můžete volit koho chcete, Za 4 roky toho stejně moc nestihne nikdo. :d
24.07.2018 19:23Adam Cerv :
Martin [msstavby.cz]: Spíš je teda to celé město v p*****
24.07.2018 19:27Winter :
Však teta Kateřina by řekla, že jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Msstavby si svým vlastním chováním vytvořily řádně toxixkou komunitu a Martin se nesmí divit, když ozvěnou jeho politicko-estetického snobismu je řádná dávka místního buranství. Alespoň je švanda žejo.
Danek :
Martin [msstavby.cz]: S tou degenaraci,ale dle me ti vsichni vraci uder za tve nekdy az vtipne potazmo hloupe komenty o pol.stranach a propagaci multik.a omluvy parazitu co jen sosaji…co lide,kteri poctive pracujici ve svych danich odvedli.tim koncim.
24.07.2018 21:06Danek :
Danek: nedopsal jsem souhlasim s tou degeneraci.
24.07.2018 21:07Rado :
Nevím, jestli se mám smát nebo brečet, ale od Jindřich Tower pád k tomuhle? Jestli by nebylo lepší poslat celý Jindřich dolů a postavit tam opravdu něco, co snese nejpřísnější měřítka. Tak zde možná bude stát kočkopes, stará komunistická stavba s lehce novým kabátem, ale jinak žádná sláva. A slova, že buďme rádi za to, že bude Jinřich vypadat jako na obrázku, odmítám. Ostrava má na víc.
25.07.2018 07:34Pepper :
Adam Cerv: Já mám možná takovou trochu kacířskou myšlenku – co kdyby ten stejný subjekt vyhrál i ty další volby?
25.07.2018 08:51small :
Já mám tento web celkem rád, vždy se rád podívám na to málo, co se v Ostravě staví. Web byl však apolitický pouze do té doby dokud sem nezačali jeho správci cpát své soukromé politické názory – příkladem je fotografie Nohavici s Okamurou a pár hloupých komentářů k tomu. Pro mě je Nohavica symbolem tohoto regionu, skvělý člověk a jeho politické názory jsou jeho věcí a také jeho právem i pokud by volil Okamuru jako důsledek současného stavu města, který se mu pochopitelně stejně jako mě asi nezamlouvá. To, že se někomu nelíbí, že většina města se bojí u každého projektu nové ubytovny bude asi logický důsledek soužití s jedním etnikem. Město je v prdeli právě proto, že se většina politiků bojí situaci nějak řešit a schovávají hlavu do písku, aby na ně nějaké neziskovky a novináři nenaskočili, že někomu pošlapali občanská práva. To, že jsou pošlapávána práva většiny ovšem nikoho nezajímá a je to taky důsledek, proč centrum nežije, lidé raději vypadnou pryč než zůstávat ve městě kde se necítí bezpečně a kde je centrum lemované casinama, stejně jako mnoho jiných ulic plných heren a zastaváren.
25.07.2018 09:05aggu :
Všem Slušným Občanům, kteří tady perlí o toxicitě, apolitičnosti, okamurovské alternativě a objektivitě bych doporučil:
25.07.2018 10:131) Spusťte si svůj vlastní „apolitický“, nezdegenerovaný, naprosto objektivní web.
2) Své názory, od pohledu výlučně tříbené vlastní nahnědlou sociální bublinou, si prezentujte tam. Třeba budete úspěšní a budete mít mocinky lajků. Třeba ne. Ale tady jste mimo mísu.
PetrP :
Můj původní komentář byl smazán, jelikož jsem všechny diskutující o politice poslal do…. Takže vás tam posílám znovu, ale kam si domyslete sami. Tady je web o stavbach?!!! Snad už to není důvod ke smazání…
25.07.2018 10:22Hynek [msstavby.cz] :
Winter: uplne nevim, jak je to mysleno, ale vzhledem k temer 60.000 navstevam na webu mesicne to, ze tady aldik vypusti pseudovtipek, ktereho se nekdo hned chytne a zacne promlouvat seriozne o bezpecnosti a ubytovnach, to prece neznaci vubec nic o nejake komunite. Ostatne ty starsi komentare jsou adekvatne vypalcovany do seda. zadnou toxicitu nevidim.
small: soukrome nazory jsou soukrome nazory, tak bud tu nebudou zadne, tedy ani tvoje, anebo nase nazory nech prosim byt a my nechame byt ty tvoje. ;)
25.07.2018 10:22small :
https://www.msstavby.cz/demolice-objektu-sokolska-trida-2641-62-28-06-2018/
https://www.msstavby.cz/v-ostrave-odhalena-socha-karla-kryla-29-06-2018/
Kdo seje vítr sklidí bouři, tak to vždy bylo a vždy bude. Od těchto projevů v diskusi není již tento web apolitický, tak prosté to je!
25.07.2018 11:01aggu :
small: Ano je to tak. Tajemství odhaleno. Vyhrál si zlatého bludišťáka.
25.07.2018 11:06Jsem v napětí, jak se s touhle „bouří“ redakce webu vyrovná.
small :
Mě je celkem jedno jak se s tím redakce vyrovná, pouze pokud někdo pokřikuje, že je tento web o stavbách, připomínám, kdo tady rozjel politickou agitku, za kterou by se ani v KSC nemuseli stydět. Takže od teď je to politický web a řešit se tedy bude i politika.
25.07.2018 11:13Danek :
Lidičky nechme tedy toho.Jen informace ohledně o společnosti Residimo.Před nedávnem jsem tady psal , že jsem sledoval TV Barrandov.kde Soukup popisoval celou privatizační kausu.(OKD)Toto se tyká bydlení v mskraji..snad mi to Martin nesmaže.Dle vyjadření Soukupa je možnost žalovat: najemníci bytů měli dle privatizační smlouvy dostat k odkoupení byty ve kterých bydlí za zvýhodněnou cenu kolem 40tis.za byt.(podle vel.)Bohužel tak neučinili a společnost RPG byty byly prodány jinému vlastníkovi, tím pádem byla porušena smlouva. Nájemnikům tedy vznikla škoda mezi těmi orien.40tis.a cenou za kterou byly prodány.(hovoří se o částce 20miliard za celou společnost/podělte tedy počtem bytu v jejich vlatnictví čili 500-1mil.dělá orien.škoda na byt)..Vlivem toho, že byla porušena zmíněná priv.smlouva…se nájemníci mohou dožadovat zminěné ceny soudně.Momentálně podalo žalobu cca. 650 vlastníku bytu. (což ze 43tis je zatím málo)Dle mě je velká pravděpodobnost výhry v této soudní při.Residimo to ví a začíná vyhrožovat..tyto vyhrůžky jsou sam.planné…a muže poškodit velmi její pověst.vše v článku.https://ostrava.idnes.cz/zaloba-residomo-letak-podnecovani-dry-/ostrava-zpravy.aspx?c=A180719_415529_ostrava-zpravy_woj
25.07.2018 11:18Rdm :
Danek: hele nechci se vám do toho motat, ale než začnete věřit těm kecům od Soukupa, tak byste si měl nejprve položit otázku: „jak je možné, že sdružení byty okd, na to za těch více jak 10 let ještě nepřišlo“, no a pak logicky začnete hledat a zjistíte, že Bakala, ač je to šmejd, v tomhle případě porušil tak možná u soudu těžko obhajitelný veřejný příslib… https://www.cak.cz/scripts/detail.php?id=7195
Danek :
Rdm: Jak na to mohlo za 10let přijít?:Když k převodu z RPG byty na Residimo..došlo teprve nedávno.cca-1rok zpět???.Tak nějak pořád někdo řeší proč to nejde misto toho ,aby řešil jak to jde a co proto udělal.Jinak ty byty k tomu OKD dostal s tím, že je musí převést za uvedenou částku najemníkům.(cca. 40tis na byt+zhodnocení v případě investic)…o tom veřejném přislibu vím…to uskutečnil po určité době(mimojiné před kulturákem v Porubě)…ale to nic nemění o tom, že byla porušena priv.smlouva…čili postih je jasné.A jsem si naprosto vědom, že Soukup není hlupák, který pouští svá moudra bez toho , že by to měl právně ošetřeno.A těch 650 vlastíku bytu co podalo žaloby…myslím že že to nikdo nekonzultoval s právníky? Myslíš , že Krupa(vlatnicí spoustu firem) by by radil lidem, kdyby to nebylo právně ošetřeno . Jinak za sebe vůbec nechápu proč jsem minusován???
25.07.2018 12:25aggu :
Danek: Danku, zkus udržet pozornost a věnovat se Dolu Jindřich. Můžeš si do Jindřicha zamíchat i toho Soukupa, Krúpu,…
25.07.2018 12:38skelet :
small: chápu.. před komunálními volbami je třeba tento web lidem co nejvíce znechutit. :)
25.07.2018 12:49Rdm :
Danek: jakože až s převodem na Residomo někdo objevil, že Bakala dal nějaký příslib? že existovala nějaká privatizační smlouva? Četl jsi ten článek na který jsem odkazoval? Doporučuji se zaměřit na šestý odstavec, nájemníci možná měli přednostní právo na odkup bytů, ale ne celých domů, takže není co postihovat. Já vůbec nechápu, jak můžete bezmezně věřit člověku, který 7 dní v týdnu exhibuje v TV s nejrůznějšími pořady (od září přidá další) a už byl několikrát usvědčen ze lži. Nevím o jakých 650 vlastnících mluvíš, v článku, který odkazuješ se píše o 360 a přidali se k někomu, kdo jim bůh ví co nakecal, asi by jsi si měl uvědomit, kolik stojí právní služby a pokud se do právní bitvy nikdo nepustilo sdružení, které by na to z vybraných příspěvků mít mohlo, tak se do toho těžko bude pouštět někdo na vlastní pěst.
25.07.2018 13:24pawel :
Danek: bylo fér říct, že OKD a jeho součásti nezprivatizoval Bakala, ale Koláček s Otavou. Oba dva byli Ostraváci. Rodina obou dvou byla vysoce postavená v předlistopadové KSČ. Proč prodali Bakalovi OKD jako celek, proč neprodali OKD bez bytů, které mohli rozprodat za 40 tis. Kč nájemníkům?
Jejich rodinný i profesní profil je nápadně blízký Babišovu.
A kam třeba investoval Otava prostředky vydělané na Ostravsku? Třeba 55 milionů EUR do vil v Andalusii…
Soukup jako důvěryhodný? Ten během posledních 10 let podporoval zelené, věci veřejné, Fischera, Zemana, Okamuru. To je úplně normální korouhvička ve větru.
Crazym :
pawel: „Rodina obou dvou byla vysoce postavená v předlistopadové KSČ“ a „Jejich rodinný i profesní profil je nápadně blízký Babišovu“ Pod to bych se podepsal. Ona Sametová revoluce a následná „privatizace“ nebyla nic jiného než plynulé předání moci mladší generaci v rámci rodin bolševiků a vše logicky vyústilo do situací jako je ta s tím OKD nebo co máme za premiéra či na Hradě :-)
Kecy o tom, že „nejsme jako oni“ by mého děda legionáře přinejmenším silně rozrušily když ne přímo nas.aly. Naštěstí se toho „Sametu“ nedožil jinak by mi asi dal za uši za to, že jsme ty bolševiky nestříleli jako on :-)
Sorry za OT na stavebním webu.
Danek :
pawel: To máš pravdu, ale dobře si to pamatuji jak je oba v tv je vedli na vyšetřovačku u sykoráku. Podle mě a napadlo mě to už jako mladého kluka, byli k prodeji dotlačeni a vše bylo dopředu připraveno a cestička umetena..aby to Bakala koupil…toto bylo nepřímo potvrzeno v tisku.
26.07.2018 12:02Jirka :
Danek: to není jen tvůj dojem. Tak to bylo. Bakala měl přes Havla a přes zednářskou lóži Lípa sakra dlouhé prsty
26.07.2018 12:42D.L. :
Jirka:
A dodnes je Bakala zato vděčným přispěvatelem Havlovi a TOP09…Jak jsem už v minulosti napsal, slušný člověka v tomto kraji tu politickou bezcharakterní STOKU TOP09, nikdy volit nemůže!
26.07.2018 13:07David :
Zednari! Tomu rikam odhaleni :) Mam pocit ze z tech smradlavech lagun skutecne unikaji podivne latky….
26.07.2018 13:38Danek :
Jirka: Taky vím, že to tak bylo.Piši to tak záměrně, aby nějakého lotra nenapadlo mě z něčeho obvinit.Co vím tak v novinách tuto verzi potvrdil i syn Otavy.(že byli donuceni prodat…to náhlé zadržení k tomu nějak patří)
26.07.2018 14:02Martin [msstavby.cz] :
….. A co říkáte na veřejný prostor kolem objektu? Mohla by na něj navázat plánovaná, ale dlouho odkládaná, rekonstrukce sousedního Bezručova sadu.
26.07.2018 16:11Danek :
Rdm: Jirka: V minulém týdnu jsme diskutovali o možnosti žaloby na společnost Residimo(bývalé RPG)? Nájemníci mohou podávat žaloby, ohledně vzniklé škody, kdy prvotně měli za předem stanovenou cenu(orientační kolem 40tis) dostat možnost tyto byty odkoupit.Bohužel se trak nestalo….Jelikož tady došlo k nějakému rozpolu..davám odkaz na stránky kde si mužou lidé přečíst info+ev.zminěnou žalobu podat. http://www.bojzabytyokd.cz.
30.07.2018 13:42Martin [msstavby.cz] :
Danek: Bude chleba levnější?
Nebo tě pořád baví ten offtopic?
30.07.2018 15:59Yann :
Děje se zde něco?
15.02.2021 09:22padickos :
Yann: Asental group odstranili vizualizace z jejich webových stránek, takže asi ne.
04.08.2021 00:34