podle projektu to spis vypada na integrovane vyjezdove centrum než na věž ne ?
25.05.2015 06:14
11
Jan :
balde: Najednou, ale jde o dvě stavby – výjezdové centrum pro HZS v gesci MSK (stavba napravo) a středisko letového provozu v gesci ŘLP (stavba nalevo s věží v pozadí).
25.05.2015 09:52
20
Michal_n :
Je až neuvěřitelné, kolik se do LLJ naivestovalo za poslední roky peněz – terminál, lakovna, kolejové napojení, záchranný systém, nové SŘLP, integrované výjezdové centrum … je to jedno z nejlépe vybavených letišť snad ve střední Evropě … jediné tomu chybí – letadla … díky naprosto diletantskému přístupu odpovědných před cca osmi léty a žábě na prameni jménem Zátorský (či jejich vzájemné „pomoci“) už LLJ pravděpodobně nikdy nevyužije svůj potenciál naprosto skvělého strategického umístění uprostřed uskupení aglomerací dolnoslezské a ostravsko-karvinské, čítající cca 2,5 milionu lidí – s částí východního Slovenska a střední Moravy řekněme 3 miliony … mohlo tady být plnohodnotné a velké mezinárodní letiště, bohužel, díky pár … (dosaďte si) je tady sice špičkově vybavené, nicméně pouze regionální charterové občasletiště s víceméně prázdninovým provozem doplněným o pár pravidelných linek … a můžou říkat, co chtějí, ty nízkonákladovky létající z Katowic si samy sobě konkurovat nebudou …
25.05.2015 10:17
90
Rado :
Jak v Kocourkově. Tady se s ICV roztrhl pytel a už slyším Nováka, jak říká, že ICV zvýší konkurenceschopnost letiště. Hasičských vozů více jak na Ruzyni, ale letadel jak šafránu, třeba dnes všehovšudy 3 spoje, z toho 2x Praha.
25.05.2015 10:25
51
skelet :
Jak v kocourkově.. ono je to spíše tak, že jediné co tady má koncepci a tah na branku jsou Hasiči. Stačí si omrknou server http://www.pozary.cz, kde je vidět rozdíl mezi vybavením „ostravských“ hasičů a zbytkem republiky. Od techniky, po zbarvení vozů.. Hasiči tady mají extra silnou lobby (což je dobře).
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
balde :
podle projektu to spis vypada na integrovane vyjezdove centrum než na věž ne ?
25.05.2015 06:14Jan :
balde: Najednou, ale jde o dvě stavby – výjezdové centrum pro HZS v gesci MSK (stavba napravo) a středisko letového provozu v gesci ŘLP (stavba nalevo s věží v pozadí).
25.05.2015 09:52Michal_n :
Je až neuvěřitelné, kolik se do LLJ naivestovalo za poslední roky peněz – terminál, lakovna, kolejové napojení, záchranný systém, nové SŘLP, integrované výjezdové centrum … je to jedno z nejlépe vybavených letišť snad ve střední Evropě … jediné tomu chybí – letadla … díky naprosto diletantskému přístupu odpovědných před cca osmi léty a žábě na prameni jménem Zátorský (či jejich vzájemné „pomoci“) už LLJ pravděpodobně nikdy nevyužije svůj potenciál naprosto skvělého strategického umístění uprostřed uskupení aglomerací dolnoslezské a ostravsko-karvinské, čítající cca 2,5 milionu lidí – s částí východního Slovenska a střední Moravy řekněme 3 miliony … mohlo tady být plnohodnotné a velké mezinárodní letiště, bohužel, díky pár … (dosaďte si) je tady sice špičkově vybavené, nicméně pouze regionální charterové občasletiště s víceméně prázdninovým provozem doplněným o pár pravidelných linek … a můžou říkat, co chtějí, ty nízkonákladovky létající z Katowic si samy sobě konkurovat nebudou …
25.05.2015 10:17Rado :
Jak v Kocourkově. Tady se s ICV roztrhl pytel a už slyším Nováka, jak říká, že ICV zvýší konkurenceschopnost letiště. Hasičských vozů více jak na Ruzyni, ale letadel jak šafránu, třeba dnes všehovšudy 3 spoje, z toho 2x Praha.
25.05.2015 10:25skelet :
Jak v kocourkově.. ono je to spíše tak, že jediné co tady má koncepci a tah na branku jsou Hasiči. Stačí si omrknou server http://www.pozary.cz, kde je vidět rozdíl mezi vybavením „ostravských“ hasičů a zbytkem republiky. Od techniky, po zbarvení vozů.. Hasiči tady mají extra silnou lobby (což je dobře).
25.05.2015 10:37