Aktuálně jsou téměř dokončeny mostovky, zářezy i násypy. Dále však pokračovat nelze, jelikož v cestě stále stojí jistý pan architekt.
I/11 prodloužená Rudná – postup prací
acdlcia [msstavby.cz] | 22.3.2016 | OSTRAVA | #prodloužená rudná | 12 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Adam :
Existuje nějaký důvod, proč nedostavět úseky, na kterých není problém? Nevidím technologický, ekonomický, ani logický důvod. Pokud existuje právní důvod, proč zastavit celou stavbu, tak je to stupidní důvod.
22.03.2016 06:54Ondra :
No, mne spíš zajímá kvalifikovaný odhad, kolik času bude potřeba na dostavbu, až se právní problém nějak vyřeší.
22.03.2016 07:17S200 :
Adam: Stavět nějaký úsek má smysl, pokud vím, že bude v provozu 100 % délky. Jaký by mělo smysl dostavět 95 % délky? Podle mě trochu drahá sranda pro pár in-linistů… Teď už je pozdě to řešit, ale stavba neměla vůbec začít, pokud nebylo vykoupeno 100 % pozemků.
Martin [msstavby.cz] :
Adam: Protože by se po tom úseku stejně nemohlo jezdit?
22.03.2016 07:59Nimrod :
S200: Naopak! JE dobře, že se staví aby si ten Rychtár (nevím, proč to autor nenapsal rovnou, o koho se jedná) nemyslel, že vyhraje. Jen ať mu jezdí kolem baráku co nejvíce aut, vyvlastnit, hotovo
PetrP :
S200:
Pozor na to, na stavbě bylo vykoupeno 100% pozemků, ale po zapsání pozemků toho „nejmenovaného“ na katastru do vlasnictví ŘSD, tam bylo dodatečně zapsáno právo užívat cestu, takže to nyní ŘSD nemůže zstavět do vyřešení soudního sporu…
Jinak doporučuji přečíst toto PDF, je to vyjádření stavbeního úřadu v Porubě tuším, kde je opakovaně zmiňováno, že se s panem rychtárem vypořádat chtěůi, ale on dělá jen naschvály, neustále se na vše odvolává… opravdu zajímavé čtení…
https://goo.gl/tyzLAC
22.03.2016 08:11Adam :
martin [msstavby.cz]: S200: Teď jsou na to alokované peníze, lidi a stroje. Pozemky vykoupeny byly a jsou. Ta silnice bude stát a bude se po ní jezdit. Richtár nemá žádnou právní cestu, jak tomu zabránit, může jenom zdržovat. Jestli po tom půjde jezdit hned nebo později, je irelevantní. Blokovaný úsek je pokud vím rovný a plochý, nebyl by problém ho rychle dostavět a zprovoznit, až to bude možné. Ale dostavět celou stavbu ze současného stavu rychle nepůjde. Mě přijde logické postavit všechno, co jde. A navíc by absurdita 6km dostavěného úseku, přerušeného kouskem bláta u domu jednoho blbce, měla mnohem výraznější mediální ohlas – na rozdíl od současného stavu, kdy je to pořád jenom rozestavěná silnice. Nechat to v tomto stavu by dávalo smysl pouze tehdy, pokud by existovala možnost úplného zrušení stavby.
adam :
Tak zprovozněte aspoň tu starou 11, vždyť dostat se do Polomě je větší peklo než před otevřením nových úseků
22.03.2016 21:20Meghan :
Aspoň to napojení I/11 na Opavskou u Globusu by mělo smysl, ať se dá jet po staré cestě do Polomi a Hrabyně. To provizorní vedení tam nevydrží navěky a neustálé látání nic neřeší.
28.03.2016 12:29Hynek [msstavby.cz] :
// ja chapu rozhorceni nekterych ctenaru, ale osobni vzkazy p. Richtarovi smerujte p. Richtarovi, ne nam, diky. ;)
31.05.2016 19:33acdlcia [msstavby.cz] :
Zajímavé by mohlo být až někdo pošle p. Richtárovi do okna osobní dlažební kostku nebo nějaký dobrý koktejl (třeba molotovův).
31.05.2016 21:48thvari :
acdlcia [msstavby.cz]: žijeme v civilizované zemi, takže ne, zajímavé by to nebylo. ten člověk by byl stíhán a šel za katr
31.05.2016 22:13