Mostní konstrukce stojí, násypy nabývají na objemu, místy je položen asfalt a kruhové objezdy na obou koncích stavby už se taky rýsují.
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Pavel :
Tahle stavba asi pomůže řešit dopravní situaci v centru města, ale jinak žádný luxus, staví se jako tzv. poloprofil, tj. obyčejná 2pruhová silnice s možností dobudování na 4pruhovou ve výhledu příštího století. Bude na ní jedna jediná MÚK, a to v křížení se silnicí 3. třídy do polské Pilszcze, kde je minimální provoz. Naopak křížení se silnicemi 1. třídy (do Bruntálu, do Krnova, do Hlučína a do Ostravy) budou rondely, ty nové opět jen 1pruhové. Křížení se silnicí I/46 do Racibórze bude bez přímé možnosti odbočení, bude se čekat na přeložku téhle silnice a do té doby to objíždět přes Kateřinky. Tak pánbůh zaplať aspoň za ten dar, že kamiony snad už za 3 roky nebudou centrem příliš jezdit. Ještě zbude dořešit propojení výpadovky na Nový Jičín (a D1) s tou bruntálskou a krnovskou. Prostě Sudety, tak co bychpm tak ještě mohli chtít :-(
tommtomm :
To že nedošlo ke stavbě v plném profilu je jednoznačně škoda, kdyby došlo alespoň k hrubým zemním pracem a vybudování mostních opěr bylo by dobudování jednodušší ale v tomto případě kdy je to jen na papíře je to dočasnost na věčné časy, protože to musí stačit. co se týče křížení s trasou na Ratiboř tak je to také promeškaná příležitost, složité řešení které se nikdy nedobuduje (do roku 2050) povede k nadměrnému zatěžování této části Kateřinek. To samé odbočení vlevo od a do nákupního střediska které také mohlo být přímo napojeno na kruhový objezd a díky němu by nevznikaly zácpy v této části….. ale díky bohu alespoň za to co se dobuduje i když po úpravě by mohl být přínos daleko větší.
24.02.2019 11:23