Doufam, ze do 10 let to bude. Kazde vyspele mesto ma kolem obchvatu postaveny lechky prumys, takze je to nezbytna vec pro rozvoj Havirova a jeho okoli. Samosebou se to vzdy nebude libit lidem, kteri bydli blizko, takze hned to nebude.
18.10.2023 19:49
167
Jan Lenart :
Neuvěřitelná devastace krajiny. Dobrovolně si natáhnout tranzit do dosud klidného a tichého rekreačního zázemí Havířova je magořina. Děsivé je, jak to to PR video i pomocí pozitivního hlasu a hudby prezentuje jako všeobecné dobro.
18.10.2023 22:45
1226
Hans :
Jan Lenart: O tranzitu bych nespekuloval vzhledem k tomu, že se Havířovu právě díky tomuto obchvatu bude moci vyhnout. Horší je pro mě představa, že se realizují všechny záměry průmyslových parků v Suché a okolí a mnohonásobně se zvýší zátěž z kamionové dopravy, což by bez obchvatu byla naprostá katastrofa.
18.10.2023 23:21
193
Maty :
Dlouhodobě je ze stran dotčené verejnosti, spolků
a rozumnych obcí (vyjma Havířova) snaha poukazovat na nesmyslnost celé investice „pseudoobchvatu“ Havířova. Z dopravního hlediska to pro Havířov nemá žádný smysl, leda že by chtěl přes své území přitáhnout tranzitní dopravu, které je dnes Havířov ušetřen nejen zakázkovou značkou 3,5t. Těch důvodu proč je to dopravní nesmysl je celá řada, vemte si například, že v rámci zjišťovacího řízení k EIA podalo své námitky, připomínky a podmínky téměř 400 (!) subjektů. Profit bude z této stavby mít jen pár jedinců, kteří v poslední době zkoupili hektary pozemků pod stavbou. Je zajímavé, že to jsou „významné“ jména politiků, kteří prošli našim MSK…
19.10.2023 19:51
410
Ic540 :
Jan Lenart :
Jsou jen dvě možnosti. Buď udělat obchvat a městu se uleví od tranzitu osobních aut stejně jako okolním obcím. Havířov se stane moderním městem jako ty ostatní. Bude moc uskutečnit zajímavé projekty v centru které dělají město městem. Takto by se dalo pokračovat dále. A druhá možnost je že po totálním kolapsu Havířova a jeho okolí to definitivně ukončíme. A můžeme ho začít pomalu zase rozebírat cihlu po cihle…
Díky obchvatu nebudeme projíždět okolní obce a vzájemně se obtěžovat dopravou. Na D1 bude lepší než ucpanou Ostravou se pachtit do Svinova se svézt po obchvatu k D48. Přes obchvat FM k Bělotínu a D1. Bližší rychlejší plynulejší.
Také na Slovensko, Třinecko, Bystřicko, Jablunkovsko nebudeme projíždět centrum města Bludovický kopec Těrlicko Hradiště Třanovice Hnojník Sťřítěž Ropici k obchvatu a trase na Slovensko.
Dalšími směry kde lidé míří je Frýdlantsko Frenštátsko Ostravice Bílá Rožnovsko. Také nepojedeme přes Horní Bludovice Žermanice Lučinu Pazdernou Dobrou FM za svým cílem. Ale po obchvatu Havířova k D48 sjezd na obchvat FM z něj na silnici směr Frydlant a dále.
Takže stavět obchvat v trase na Slezský kříž v navržené trase jak se místo nazývá či se mu tak přezdívá. Nebo opravdu pomalu uvažovat o bourání Havířova.
Oživení Pohornické krajiny a zón po bývalých šachtách přinese lidem v okolí zaměstnání. S tím je spjat nemalý růst IAD pro všechny obce v okolí. Nejen pro Havířov. Nezanedbatelný nárůst a IAD se očekává i u turistických záležitostí v místě POHO 2030. Nákladní dopravu nevyjímaje…
19.10.2023 19:57
176
adélka :
Maty: Zástupci těchto spolků v několika případech postavili nedaleko plánované výstavby v minulých letech své RD, ikdyž územní plán v té době se stavbou již počítal a i dnes se v blízkosti obchvatu staví nové a nové rodinné domky. Není proto divu, že těchto odmítačů je velké množství. Technická studie je známa od r. 2008, tedy trasování stavby není žádná novinka.
20.10.2023 09:13
142
ADRION :
už včera bylo pozdě … doufám že to bude postavené co nejrychleji :-)
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Tojejedno :
Doufam, ze do 10 let to bude. Kazde vyspele mesto ma kolem obchvatu postaveny lechky prumys, takze je to nezbytna vec pro rozvoj Havirova a jeho okoli. Samosebou se to vzdy nebude libit lidem, kteri bydli blizko, takze hned to nebude.
18.10.2023 19:49Jan Lenart :
Neuvěřitelná devastace krajiny. Dobrovolně si natáhnout tranzit do dosud klidného a tichého rekreačního zázemí Havířova je magořina. Děsivé je, jak to to PR video i pomocí pozitivního hlasu a hudby prezentuje jako všeobecné dobro.
Hans :
Jan Lenart: O tranzitu bych nespekuloval vzhledem k tomu, že se Havířovu právě díky tomuto obchvatu bude moci vyhnout. Horší je pro mě představa, že se realizují všechny záměry průmyslových parků v Suché a okolí a mnohonásobně se zvýší zátěž z kamionové dopravy, což by bez obchvatu byla naprostá katastrofa.
Maty :
Dlouhodobě je ze stran dotčené verejnosti, spolků
19.10.2023 19:51a rozumnych obcí (vyjma Havířova) snaha poukazovat na nesmyslnost celé investice „pseudoobchvatu“ Havířova. Z dopravního hlediska to pro Havířov nemá žádný smysl, leda že by chtěl přes své území přitáhnout tranzitní dopravu, které je dnes Havířov ušetřen nejen zakázkovou značkou 3,5t. Těch důvodu proč je to dopravní nesmysl je celá řada, vemte si například, že v rámci zjišťovacího řízení k EIA podalo své námitky, připomínky a podmínky téměř 400 (!) subjektů. Profit bude z této stavby mít jen pár jedinců, kteří v poslední době zkoupili hektary pozemků pod stavbou. Je zajímavé, že to jsou „významné“ jména politiků, kteří prošli našim MSK…
Ic540 :
Jan Lenart :
Jsou jen dvě možnosti. Buď udělat obchvat a městu se uleví od tranzitu osobních aut stejně jako okolním obcím. Havířov se stane moderním městem jako ty ostatní. Bude moc uskutečnit zajímavé projekty v centru které dělají město městem. Takto by se dalo pokračovat dále. A druhá možnost je že po totálním kolapsu Havířova a jeho okolí to definitivně ukončíme. A můžeme ho začít pomalu zase rozebírat cihlu po cihle…
Díky obchvatu nebudeme projíždět okolní obce a vzájemně se obtěžovat dopravou. Na D1 bude lepší než ucpanou Ostravou se pachtit do Svinova se svézt po obchvatu k D48. Přes obchvat FM k Bělotínu a D1. Bližší rychlejší plynulejší.
Také na Slovensko, Třinecko, Bystřicko, Jablunkovsko nebudeme projíždět centrum města Bludovický kopec Těrlicko Hradiště Třanovice Hnojník Sťřítěž Ropici k obchvatu a trase na Slovensko.
Dalšími směry kde lidé míří je Frýdlantsko Frenštátsko Ostravice Bílá Rožnovsko. Také nepojedeme přes Horní Bludovice Žermanice Lučinu Pazdernou Dobrou FM za svým cílem. Ale po obchvatu Havířova k D48 sjezd na obchvat FM z něj na silnici směr Frydlant a dále.
Takže stavět obchvat v trase na Slezský kříž v navržené trase jak se místo nazývá či se mu tak přezdívá. Nebo opravdu pomalu uvažovat o bourání Havířova.
Oživení Pohornické krajiny a zón po bývalých šachtách přinese lidem v okolí zaměstnání. S tím je spjat nemalý růst IAD pro všechny obce v okolí. Nejen pro Havířov. Nezanedbatelný nárůst a IAD se očekává i u turistických záležitostí v místě POHO 2030. Nákladní dopravu nevyjímaje…
adélka :
Maty: Zástupci těchto spolků v několika případech postavili nedaleko plánované výstavby v minulých letech své RD, ikdyž územní plán v té době se stavbou již počítal a i dnes se v blízkosti obchvatu staví nové a nové rodinné domky. Není proto divu, že těchto odmítačů je velké množství. Technická studie je známa od r. 2008, tedy trasování stavby není žádná novinka.
ADRION :
už včera bylo pozdě … doufám že to bude postavené co nejrychleji :-)
23.12.2023 12:10