Tohle je hudba hoodně vzdálené budoucnosti… Bohužel…
13.12.2016 10:13
40
Marián Kyral :
Třeba to bude dříve než obchvat Frýdku-Místku :-D
13.12.2016 10:18
12
PetrP :
Nee, nebude, staví se příští rok. Obchvat Havířova jestli bude dobře okolo roku 2025 – 2030…
13.12.2016 12:09
20
Marián Kyral :
@PetrP: Už několikrát se mělo začít stavět. A i pokud se stavět začne, tak neuvěřím, dokud to nezprovozní. Těch možností, na kterých to ještě může selhat je docela dost.
13.12.2016 14:25
00
PetrP :
Jo mělo, ale EIA je už platná, peníze jsou, už snad jen výběr zhotovitele, kdyby se někdo pořád odvolával, ale příští rok bude tolik zakázek, že si mslím tohle nehrozí, všichni se napakujou ;)
13.12.2016 15:54
01
Karel Komínek :
Kde je Havířov-Střed… Havířov-Západ… Havířov východ… atd… jak jsou na mapě zakresleny výjezdy??? To se jako zruší označení Šumbark,Město,Podlesí atd? Co to teda je za trapárnu??? Velebnosti,asi budu zvracet…
13.12.2016 16:11
29
Slosor :
To trasování vypadá hrozně. Snad ještě přijdou k rozumu a prosadí logickou jižní variantu.
13.12.2016 17:28
32
PetrP :
Jižní varianta by měla asi mnohem větší problém s pozemky, je to hustě zastěvěná oblast…
13.12.2016 18:12
40
aggu :
Slosor: Jižní okolí Havířova je nejcennější územi co karvinskému okresu zůstalo. Vést tam dálnici skrz už docela hustou zástavbu domků a v okolí Žermánek by byl zločin ;) Severní trasa problémy minimalizuje. Navíc je tam východní obchvat Ostravy. Havířov by tak nebyl přímo napojený na D1.
14.12.2016 00:08
50
honza :
Léta se o to mluví. Návrh Trasa je hrozná Je to paskvil .Ten kdo to vytvořil nezná místní poměry.
Provoz v Havířově vytvářejí sami občané. Spousta místních dojíždí za prací do Ostravy To vytváří dopravní potíže ! (Havířov příměstská část Ostravy ).
Kamiony do města nesmí! Jezdí jinudy, pokud to není jejich cílová stanice. Jsou jiné dopravní tepny v okolí které by potřebovaly investice . Obchvat tak jak je navržen je o ničem . Nepomůže v dopravní situaci tak jak se předpokládá . Pokud by nebyla silnice zpoplatněna. Tak se sem jen přemístí kamionová doprava ! ! !
Největší oběti projektu se stanou http://www.sadyzivotice.cz/ (Noví vlastníci z řad rodinných příslušníků (bývalých) vysoce postavených politiků v to také doufají, že prodej pozemků pro stavbu přinese výnosný okamžitý zisk o Jablka nikdy nešlo )
Frýdek-Místek je tranzitním městem. Obchvat už tam měl dávno být. Havířov není tranzitní město.
17.12.2016 15:26
33
honza :
Když už někdo bude muset objíždět Havířov Směr>>> Havířov sever Tak už to rovnou vezme směrem na Karvinou a Č.Těšín a tam se napojí na dálnici jako doposud. Ty původní plány tu snad byly ještě dříve než se postavila rychlostní silnice F-M Č.Těšín
Koukněte na mapu https://www.google.cz/maps/@49.7414193,18.5434779,12z Tranzitní doprava Kamiony směrem na Ostravu začnou jezdit přes Havířov !!!
.
17.12.2016 15:46
00
aggu :
honza: Nová trasa je jediná možná. Teda kromě žádné trasy ovšem ;) Ano, kamiony na karvinsko jezdí od rondelu přes Suchou, ale komplet ostatní transit jede úplným středem Havířova. Když jedeš z Ostravy do Těšína, tak máš dvě možnosti, buď šílenou oklikou po dálnici přes F-M, nebo přímo středem města pak na Bludovičák a přes Těrlicko, zase středem zástavby. Havířov je pořád jedno z největších českých měst a mě to normální nepřipadá.
aggu – já nevím, zda to děláte soustavně naschvál, ale opět mluvíte nepravdu. Změřte si, jak dlouhý bude „obchvat“ Havířova, kde bude začínat u Třanovic a cvičně si změřte tu trasu třeba do Vítkovic a pak tu „šílenou“ okliku přes Frýdek, která vede skoro 100 % po dálnici. Dospějete k +- stejné vzdálenosti. A pak vzniká otázka, zda vůbec nějaký „obchvat“ Havířova bude třeba. V Havířově je problém cílová/zdrojová doprava, nikoliv tranzit.
30.12.2016 16:46
50
aggu :
potkan: Z centra Ostravy do centra Těšína přes Místek: 45 km. Přes centrum Havířova 35 km. „Plus minus stejně“ si představuju jinak ;) Jestli obchvat je třeba, nebo není třeba, nebo kdy bude třeba, o tom já ani ty nerozhodujeme. A vzhledem k tomu, že přes Havířov je to do Těšína kratší cesta a bez zploplatněných úseků, je jasné, že to je i tranzitní problém.
31.12.2016 20:11
52
potkan :
aggu: k tomu, aby se mohlo říct, že problém Havířova je tranzit z Českého Těšína, je nutno se podívat na změřené intenzity dopravy. Ty na cestě číslo 11 z Těrlicka do Těšína činí pouze 3391 vozidel denně. A časově kratší to určitě není než skoro stále po dálnici přes FM – to se dá zajet za 20 minut při dodržování rychlostí. O tom, zda obchvat bude či nebude rozhodnou finance a ty určitě v dohledné době nebudou. Vůbec tady v kraji je to celé divné, vede sem dálnice a skoro dálnice, do Opavy by nejraději stavěli 2 paralelní dálnice, do Těšína taktéž. A pak je otázka, zda je to opravdu potřeba.
01.01.2017 14:38
31
adelka :
Dneska se staví obchvaty i menších měst. Nechápu, že stále ještě jedno z nejpočetnějších měst ČR obchvat nemá. Nejslabší místo Sil. I/11 přes bludovický kopec je denně ucpáno souvislou kolonou vozidel, přejít cestu téměř sebevražda….
Takže tady ty kecy o slabém tranzitu může říkat jenom někdo kdo se podívá do mapy a problematiku místní situace vůbec nezná.
Třinci i Opavě se již povedlo přeložku realizovat, u Havířova brzdí další přípravy vysoké náklady na trasování i tunel v Těrlicku. Jiná varianta vedení obchvatu však není.
27.10.2017 10:04
40
adélka :
potkan:
ráda bych se zeptala na zdroj intenzity dopravy z Těrlicka do Těšína. Děkuji
06.12.2018 11:46
00
potkan :
zde prosím http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx
Silnice 11 před Těrlickem – 3415 v roce 2016. Stejná mapa – mezi Bludovičákem a Havířovem – 14 578 a u radnice 17 350. Žádný tranzit z Těšína tam není, je to hlavně příjezd do Havířova z okolních vesnic.Tudíž je to hlavně problém Havířova a okolí a žádný obchvat to nevyřeší. A stát nemá peníze na mnohem potřebnější silnice, takže se radši na nic netěšte.
davidb: potkan:
Díky za info.
Přece jen Těrlicko – Třanovice 4697, a Těrlicko – Č. Těšín 4755 a ty ostatní čísla jsou jasné. Za mě nesnesitelný dopravní stav je způsoben kombinací místní a tranzitní dopravy a obchvat by to určitě vyřešil.
06.12.2018 13:50
10
MareK :
problém Havířova je, že je to město s jednou ulicí, totéž se projevuje v Porubě.
06.12.2018 14:11
00
potkan :
3415 u přehrady a nebo 4755 někde jinde… A to Těrlicko – Třanovice je další místní doprava a asi těžko to bude ten tranzit z Těšína. Ale i kdyby byl – ani 9000 aut není frekvence pro výstavbu dálnice. Jiná věc ovšem je, že by Havířov opravdu měl mít něco jako obchvat pro ty, kteří tam nekončí, jen nevím, kolik takových aut opravdu je a kudy to vést.
06.12.2018 14:41
00
adélka :
Tak ono pokud jede středem města 15 – 17 tis. vozidel, je celkem jedno jestli je to tranzit z Č. Těšína nebo okolních obcí, pořád by obchvat situaci řešil. Nevím jak musí čísla vycházet, aby to bylo na výstavbu obchvatu/dálnice, ale myslím, že se uvažovalo i o 2-proudé komunikaci s rozšířením na 3 pruh v místech stoupání. Pokud se nepletu tak se to teď posuzuje na GŘ ŘSD,uvidíme jak to dopadne.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
PetrP :
Tohle je hudba hoodně vzdálené budoucnosti… Bohužel…
13.12.2016 10:13Marián Kyral :
Třeba to bude dříve než obchvat Frýdku-Místku :-D
13.12.2016 10:18PetrP :
Nee, nebude, staví se příští rok. Obchvat Havířova jestli bude dobře okolo roku 2025 – 2030…
13.12.2016 12:09Marián Kyral :
@PetrP: Už několikrát se mělo začít stavět. A i pokud se stavět začne, tak neuvěřím, dokud to nezprovozní. Těch možností, na kterých to ještě může selhat je docela dost.
13.12.2016 14:25PetrP :
Jo mělo, ale EIA je už platná, peníze jsou, už snad jen výběr zhotovitele, kdyby se někdo pořád odvolával, ale příští rok bude tolik zakázek, že si mslím tohle nehrozí, všichni se napakujou ;)
13.12.2016 15:54Karel Komínek :
Kde je Havířov-Střed… Havířov-Západ… Havířov východ… atd… jak jsou na mapě zakresleny výjezdy??? To se jako zruší označení Šumbark,Město,Podlesí atd? Co to teda je za trapárnu??? Velebnosti,asi budu zvracet…
13.12.2016 16:11Slosor :
To trasování vypadá hrozně. Snad ještě přijdou k rozumu a prosadí logickou jižní variantu.
13.12.2016 17:28PetrP :
Jižní varianta by měla asi mnohem větší problém s pozemky, je to hustě zastěvěná oblast…
13.12.2016 18:12aggu :
Slosor: Jižní okolí Havířova je nejcennější územi co karvinskému okresu zůstalo. Vést tam dálnici skrz už docela hustou zástavbu domků a v okolí Žermánek by byl zločin ;) Severní trasa problémy minimalizuje. Navíc je tam východní obchvat Ostravy. Havířov by tak nebyl přímo napojený na D1.
14.12.2016 00:08honza :
Léta se o to mluví. Návrh Trasa je hrozná Je to paskvil .Ten kdo to vytvořil nezná místní poměry.
Provoz v Havířově vytvářejí sami občané. Spousta místních dojíždí za prací do Ostravy To vytváří dopravní potíže ! (Havířov příměstská část Ostravy ).
Kamiony do města nesmí! Jezdí jinudy, pokud to není jejich cílová stanice. Jsou jiné dopravní tepny v okolí které by potřebovaly investice . Obchvat tak jak je navržen je o ničem . Nepomůže v dopravní situaci tak jak se předpokládá . Pokud by nebyla silnice zpoplatněna. Tak se sem jen přemístí kamionová doprava ! ! !
Největší oběti projektu se stanou http://www.sadyzivotice.cz/ (Noví vlastníci z řad rodinných příslušníků (bývalých) vysoce postavených politiků v to také doufají, že prodej pozemků pro stavbu přinese výnosný okamžitý zisk o Jablka nikdy nešlo )
17.12.2016 15:26Frýdek-Místek je tranzitním městem. Obchvat už tam měl dávno být. Havířov není tranzitní město.
honza :
Když už někdo bude muset objíždět Havířov Směr>>> Havířov sever Tak už to rovnou vezme směrem na Karvinou a Č.Těšín a tam se napojí na dálnici jako doposud. Ty původní plány tu snad byly ještě dříve než se postavila rychlostní silnice F-M Č.Těšín
17.12.2016 15:46Koukněte na mapu https://www.google.cz/maps/@49.7414193,18.5434779,12z Tranzitní doprava Kamiony směrem na Ostravu začnou jezdit přes Havířov !!!
.
aggu :
honza: Nová trasa je jediná možná. Teda kromě žádné trasy ovšem ;) Ano, kamiony na karvinsko jezdí od rondelu přes Suchou, ale komplet ostatní transit jede úplným středem Havířova. Když jedeš z Ostravy do Těšína, tak máš dvě možnosti, buď šílenou oklikou po dálnici přes F-M, nebo přímo středem města pak na Bludovičák a přes Těrlicko, zase středem zástavby. Havířov je pořád jedno z největších českých měst a mě to normální nepřipadá.
17.12.2016 18:06honza :
Každý se snaží jet nejkratší cestou. Obchvat je o dost delší než stará trasa. Lidé budou jezdit stejně jak jezdili, pro osobní vozy zákaz neplatí. Navíc přibudou Převážně Polské kamiony. To je můj názor.
20.12.2016 15:48S Havířovem to jde s kopce.
http://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/v-havirove-dnes-vymeni-vedeni-radnice-20161219.html
aggu :
honza: Průjezd Havířovem od rondelu k zimáku cca 10 minut. Po tomhle obchvatu za 10 minut budeš někde v Těrlicku.
20.12.2016 20:15honza :
http://karvinsky.denik.cz/zpravy_region/co-nas-ceka-v-roce-2017-20161228.html
29.12.2016 21:30potkan :
aggu – já nevím, zda to děláte soustavně naschvál, ale opět mluvíte nepravdu. Změřte si, jak dlouhý bude „obchvat“ Havířova, kde bude začínat u Třanovic a cvičně si změřte tu trasu třeba do Vítkovic a pak tu „šílenou“ okliku přes Frýdek, která vede skoro 100 % po dálnici. Dospějete k +- stejné vzdálenosti. A pak vzniká otázka, zda vůbec nějaký „obchvat“ Havířova bude třeba. V Havířově je problém cílová/zdrojová doprava, nikoliv tranzit.
30.12.2016 16:46aggu :
potkan: Z centra Ostravy do centra Těšína přes Místek: 45 km. Přes centrum Havířova 35 km. „Plus minus stejně“ si představuju jinak ;) Jestli obchvat je třeba, nebo není třeba, nebo kdy bude třeba, o tom já ani ty nerozhodujeme. A vzhledem k tomu, že přes Havířov je to do Těšína kratší cesta a bez zploplatněných úseků, je jasné, že to je i tranzitní problém.
31.12.2016 20:11potkan :
aggu: k tomu, aby se mohlo říct, že problém Havířova je tranzit z Českého Těšína, je nutno se podívat na změřené intenzity dopravy. Ty na cestě číslo 11 z Těrlicka do Těšína činí pouze 3391 vozidel denně. A časově kratší to určitě není než skoro stále po dálnici přes FM – to se dá zajet za 20 minut při dodržování rychlostí. O tom, zda obchvat bude či nebude rozhodnou finance a ty určitě v dohledné době nebudou. Vůbec tady v kraji je to celé divné, vede sem dálnice a skoro dálnice, do Opavy by nejraději stavěli 2 paralelní dálnice, do Těšína taktéž. A pak je otázka, zda je to opravdu potřeba.
01.01.2017 14:38adelka :
Dneska se staví obchvaty i menších měst. Nechápu, že stále ještě jedno z nejpočetnějších měst ČR obchvat nemá. Nejslabší místo Sil. I/11 přes bludovický kopec je denně ucpáno souvislou kolonou vozidel, přejít cestu téměř sebevražda….
27.10.2017 10:04Takže tady ty kecy o slabém tranzitu může říkat jenom někdo kdo se podívá do mapy a problematiku místní situace vůbec nezná.
Třinci i Opavě se již povedlo přeložku realizovat, u Havířova brzdí další přípravy vysoké náklady na trasování i tunel v Těrlicku. Jiná varianta vedení obchvatu však není.
adélka :
potkan:
06.12.2018 11:46ráda bych se zeptala na zdroj intenzity dopravy z Těrlicka do Těšína. Děkuji
potkan :
zde prosím
06.12.2018 13:28http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx
Silnice 11 před Těrlickem – 3415 v roce 2016. Stejná mapa – mezi Bludovičákem a Havířovem – 14 578 a u radnice 17 350. Žádný tranzit z Těšína tam není, je to hlavně příjezd do Havířova z okolních vesnic.Tudíž je to hlavně problém Havířova a okolí a žádný obchvat to nevyřeší. A stát nemá peníze na mnohem potřebnější silnice, takže se radši na nic netěšte.
davidb :
adélka:
06.12.2018 13:30http://scitani2016.rsd.cz/pages/map/default.aspx
adélka :
davidb: potkan:
06.12.2018 13:50Díky za info.
Přece jen Těrlicko – Třanovice 4697, a Těrlicko – Č. Těšín 4755 a ty ostatní čísla jsou jasné. Za mě nesnesitelný dopravní stav je způsoben kombinací místní a tranzitní dopravy a obchvat by to určitě vyřešil.
MareK :
problém Havířova je, že je to město s jednou ulicí, totéž se projevuje v Porubě.
06.12.2018 14:11potkan :
3415 u přehrady a nebo 4755 někde jinde… A to Těrlicko – Třanovice je další místní doprava a asi těžko to bude ten tranzit z Těšína. Ale i kdyby byl – ani 9000 aut není frekvence pro výstavbu dálnice. Jiná věc ovšem je, že by Havířov opravdu měl mít něco jako obchvat pro ty, kteří tam nekončí, jen nevím, kolik takových aut opravdu je a kudy to vést.
06.12.2018 14:41adélka :
Tak ono pokud jede středem města 15 – 17 tis. vozidel, je celkem jedno jestli je to tranzit z Č. Těšína nebo okolních obcí, pořád by obchvat situaci řešil. Nevím jak musí čísla vycházet, aby to bylo na výstavbu obchvatu/dálnice, ale myslím, že se uvažovalo i o 2-proudé komunikaci s rozšířením na 3 pruh v místech stoupání. Pokud se nepletu tak se to teď posuzuje na GŘ ŘSD,uvidíme jak to dopadne.
06.12.2018 14:50adélka :
Pokračování v přípravě PD je pozastaveno
16.01.2019 12:57https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/138/infoletak_s11-havirov-tranovice.pdf
Změna – opět se na tom maká :
Od 3/2020 změna. Zase se na tom maká. Připravuje se ZP – záměr projektu ke schválení už v 10/2020.
Zaujalo mě: 11,7mld Kč za 19,7km, tj. 595.142Kč/m
K tomu všemu ještě přidat DPH
Osobně se mi to zdá moc.
01.09.2020 03:41Jasně dálnice není rohlík :-)
Honza :
Změna – opět se na tom maká: Kdyby to aspoň byla dálnice… Ale je tam povolená rychlost 90 km/h.
01.09.2020 08:33aggu :
Změna – opět se na tom maká: Náročný terén, složité geologické podmínky, tunel, silně urbanizované prostředí…
01.09.2020 10:10Bůh :
Nevím, ale ten jižní obchvat, kdyby vedl zhruba takhle, tak se vyhne i 99% zástavby.
30.10.2020 22:32https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=18.4367613&y=49.7669288&z=13&l=0&base=ophoto&rm=9qRlgxWM2QOeEyTyF4h25fS9g7QfiIWpg-aDPf1Thz.3aMga0gkwfZefOShCle-dgq1398gX0fJRg10fIig10fY7gs1ffYgr0fk65I1eqWhc0eQEho1eKhhbjf0LTD4h
davidb :
Bůh:
31.10.2020 06:44Tak si přepněte mapu na turistickou a podívejte se proč tam ta zástavba není! Ach jo.