Ke konci roku 2018 jsme informovali o záměru estetizace tramvajových zastávek Karolina, více v tomto článku ZDE.
Z nedávno uzavřené smlouvy mezi Dopravním podnikem Ostrava a PROEJKTSTUDIO EUCZ s.r.o. je patrné, že na projekt u se stále pracuje. Ze smlouvy je patrné, že tramvajové nástupiště překryje jakási skořepinová konstrukce. Jak je dále patrné z dokumentu, dochází ke kolizí s inženýrskými sítěmi a záměr je upravován.
Bohužel, prakticky žádné informace, které se týkají takto exponovaného místa jako je tramvajová zastávka Karolina, nebyly ze strany DPO, či města Ostravy, zveřejněny.
Současný stav:
zdroj: hlidacstatu.cz
Martin [msstavby.cz] :
Nalezeno na internetu. jiri vitek architects
Únor 2022
Srpen 2022
zdroj: http://jirivitekarchitects.blogspot.com/
02.02.2023 19:28davidb :
Martin [msstavby.cz]:
03.02.2023 08:53Já s tím nemám problém. Myslím tím estetizaci.
Ale proč se do toho nezačne řešit i ta zbytečná cesta.
Vždyť to na těch fotkách vypadá hnusně! Na 200 metrech je 7 semaforů na přechodech pro chodce! Pak se divíme jaké je tady ovzduší. Množství vodorovného značení!
Být tím architektem, tak bych i toto do té studie zahrnul.
Objízdné trasy pro všechny směry existují, tak proč tento úsek pro dopravu nezavřít?
Johnny :
Martin [msstavby.cz]:
Já znám jinou variantu téhož:
https://www.jaarchitekti.cz/komercni/tramvajov%C3%A1-zast%C3%A1vka-karolina
03.02.2023 12:10rom :
Podle registru smluv se tato zakázka řeší již několik let – to přece není možné, aby to takto dlouho trvalo.
Může se prosím někdo odpovědný z magoše, MAPPA ne Projektstudia vyjádřit?
díky
03.02.2023 13:18Martin [msstavby.cz] :
Johnny: Děkuji. Tento projekt neznám.
05.02.2023 11:30balde :
čekal bych hlavně rozšíření přechodu pro chodce, jsou velmi poddimenzované, co se týče jejich šýře vůči počtu lidí co tudy přes den projde.
05.02.2023 15:55