Po převedení dopravy na dokončený povrch první poloviny pokračují práce na té druhé.
D48 – fotky stavby
acdlcia [msstavby.cz] | 21.8.2019 | ostatní | #d48, #libhošť, #příbor, #rybí, #rychaltice | 5 Comments
Komentáře
Napsat komentář
Napsat komentář
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
Jirka :
Jet tam v noci, to je docela zážitek. Chvíli nevíte jestli nejedete ve výkopu či protisměru. Ale staví se ve velkém. Až po FM
21.08.2019 15:12Tano :
Ty vyasfaltované (tmavější) úseky jsou krásně tiché, ale ty vybetonované, tam to trochu drncá. Asi je nějaký důvod proč to není celé vyasfaltované, ale je to škoda.
21.08.2019 23:00PetrP :
Tano: důvod je ten, že beton (CB povrch) má mnohem delší životnost, než asfalt (AB povrch)… AB povrch se u nás na dálnicích dává kvůli hmotnosti na mostní objekty a možná i tam, kde je vozovka vybudována na vysokých náspech, to si nejsem úplně jistý.
Jája :
PetrP: Tak o delší životnosti betonové desky, by mohli povykládat řidiči jezdící od Lipníku po Olomouc. O hlučnosti ani nemluvím. Navíc v době, kdy se dělají hlukové mapa a brojí se proti hluku.
22.08.2019 09:38I na D48 Od Dobré po Český Těšín se dělají pěkné podélné trhliny mimo dilatace :-D. V kopci v Žukově už opravovali některé části.
Ale je pravda, že v tomto úseku je asfaltový povrch na mostech v daleko horší kvalitě a při každé cestě tudy je to jako loterie, zda budou díry víc vlevo nebo vpravo. Ten beton tam vydržel o trochu déle.
Ono už v době, kdy se stavěla ta část od Dobré po Těšín nám na škole vyučují říkal, že pokud to nezhutní pořádně, tak nevydrží ani ta betonová deska.
Nu což, aspoň že se to bude hůř opravovat. Snad to v tomto novém úseku nebude sedat a trhat se jako předchozí čtyřproudá verze.
FM :
Živičné povrchy jsou levnější, lépe se opravují lokální poruchy a mají výborné vlastnosti (roztažnost) -> proto se používají na mostech, CB kryt by se změnami teplot atd roztrhal na mostě. CB kryt na úsecích bez mostů je dražší než živice ale vydrží podstatně déle, oprava je komplikovaná, vše má své + a – ale na mostech pouze živice :)
22.08.2019 15:35