jiří: A teď si představ ten šrumec, kdyby jeli 24h/7dní v kuse.
09.04.2019 11:58
60
jiří :
jo to by bylo pro řidiče supér ale asy to není finančně možné tak robí cosedá
09.04.2019 15:27
02
MareK :
jiří: Nemyslím si, že výstavba 24/7 by stavbu nějak dramaticky prodražila. Jistě, nějaké náklady to ponese (zejména osvětlení), ale v ceně stavby za „miliardu“ to bude v řádech miliónů, tzn. ani ne procento z ceny stavby. A bonus ve smyslu zkrácení výstavby o cca 1/3-1/2 by tyhle zvýšené náklady hravě obhájil.
Ovšem to by se muselo chtít takový systém/režim výstavby zavést a propagovat.
10.04.2019 13:45
30
davidb :
MareK:
A mají na to stavební firmy lidi?
24h/7d budou potřebovat dvoj-troj násobně pracovníků.
10.04.2019 14:32
10
MareK :
davidb: aktuálně pravděpodobně nemají, protože není poptávka. Tuhle změnu musí zavést zadavatel(ŘSD).
10.04.2019 14:46
30
johny :
Pan premiér tento týden na tiskové konferenci ke změnám ve vládě. Mimo jiné padlo:
„Na co máme dvě dálnice z Olomouce do Ostravy?“
Tak určitě, Andrejko.
Lide moravskoslezský, zvol si ho znova!
13.04.2019 11:48
81
thvari :
johny: přesně tenhle typ výroků vždycky odhalí, jaký je to vůl
13.04.2019 12:40
52
FlakY :
Babiše jsem neslyšel, ale jestli je to pravda, tak je to pořádný cip. A VRT mu nevadí? Taky bude suplovat hlavní žel. koridor…
Makat na stavbě 24/7 v týdnu vymyslel kdo z chytrých diskutujících? Zamyslete se, proč se nestaví v zimě a probíhá technologická přestávka. Organizace práce, logistika, hlukové a světelné normy, bezpečnost práce a v neposlední řadě kvalita díla.
Nejrychlejší by bylo zakázat vjezd všem vozidlům a makat na celé stavbě.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
jiří :
páni ti stim ale jedou když sme tam byli naposlet ještě bourali ten obři most.jěště par dni a hotovka https://bagrista2.rajce.idnes.cz/libhost%2Ckoprivnice%2Crychaltice_obchvat
08.04.2019 18:13jiří :
jinák super fotky dík za ukasku
08.04.2019 18:14MareK :
jiří: A teď si představ ten šrumec, kdyby jeli 24h/7dní v kuse.
09.04.2019 11:58jiří :
jo to by bylo pro řidiče supér ale asy to není finančně možné tak robí cosedá
09.04.2019 15:27MareK :
jiří: Nemyslím si, že výstavba 24/7 by stavbu nějak dramaticky prodražila. Jistě, nějaké náklady to ponese (zejména osvětlení), ale v ceně stavby za „miliardu“ to bude v řádech miliónů, tzn. ani ne procento z ceny stavby. A bonus ve smyslu zkrácení výstavby o cca 1/3-1/2 by tyhle zvýšené náklady hravě obhájil.
Ovšem to by se muselo chtít takový systém/režim výstavby zavést a propagovat.
10.04.2019 13:45davidb :
MareK:
10.04.2019 14:32A mají na to stavební firmy lidi?
24h/7d budou potřebovat dvoj-troj násobně pracovníků.
MareK :
davidb: aktuálně pravděpodobně nemají, protože není poptávka. Tuhle změnu musí zavést zadavatel(ŘSD).
10.04.2019 14:46johny :
Pan premiér tento týden na tiskové konferenci ke změnám ve vládě. Mimo jiné padlo:
13.04.2019 11:48„Na co máme dvě dálnice z Olomouce do Ostravy?“
Tak určitě, Andrejko.
Lide moravskoslezský, zvol si ho znova!
thvari :
johny: přesně tenhle typ výroků vždycky odhalí, jaký je to vůl
13.04.2019 12:40FlakY :
Babiše jsem neslyšel, ale jestli je to pravda, tak je to pořádný cip. A VRT mu nevadí? Taky bude suplovat hlavní žel. koridor…
Makat na stavbě 24/7 v týdnu vymyslel kdo z chytrých diskutujících? Zamyslete se, proč se nestaví v zimě a probíhá technologická přestávka. Organizace práce, logistika, hlukové a světelné normy, bezpečnost práce a v neposlední řadě kvalita díla.
15.04.2019 19:36Nejrychlejší by bylo zakázat vjezd všem vozidlům a makat na celé stavbě.