Komentáře

  1. JiříK :

    Vidím dobře, že se cyklostezka napojuje na stávající komunikaci a bude se jezdit po krajnici a kolem mě budou lítat auta stovkou? Jestli ano, tak si celý projet strčte kam slunce nesvítí!!!

    Thumb up 14 Thumb down 3
  2. rasta :

    JiříK: a cos čekal? Spásu? Tohle bude jen designový kousek, pro ty, co netrpí závratěmi :)

    Thumb up 1 Thumb down 0
  3. Rado :

    Když si myslím, že ještě před pár lety zde byla studie nákupní pasáže s hotelem a teď jen cyklostezka, tak je mi jasné, že to první je už navěky pasé a furt bude na Svinově ten hnus, co tam je. Aneb brána do města jak malovaná.

    Thumb up 9 Thumb down 0
  4. Crazym :

    Hihi a pak že já jsem tady negativista :-) Tohle monstrum řeší jen objezd zastávek a pro těch pár cyklistů je to dost drahá hračka ale co by jste jinak chtěli? Jak by jste chtěli dostat samostatnou komunikaci pro cyklisty či pěší přes koleje, dálnici a řeku za rozumné peníze? Když spěchám na kole mezi Porubou a Ostravou, tak tam běžně jezdím a žádný problém až na posledním úseku před vodárnou kde se ztrácí jinak velmi široký odstavný pruh nemám a ten se dá objet pro ty slabé povahy které se holt v provozu bojí z různých důvodů. Když nespěchám, snažím se dostat přes řeku jinudy než po čtyřproudovce ještě vyšperkované mosty, tramvajemi a mimoúrovňovými sjezdy. Třeba spodem přes most na 19 km Odry ale to si holt něco zajedu a to je zřejmě něco strašného pro spousty „cyklistů“ co by chtěli mít samostatné cyklostezky odkudkoliv kamkoliv a ve výsledku je použijí 10x ročně :-)
    Jo a brána do města? Spíš docela pěkné nádraží a dopravní terminál na vesnici mezi dálnicí, elektrárnou a cestou na sídliště které už se dostalo pod hranici 70 tisíc obyvatel, což je sice víc než v nedalekém městě ale furt je to sídliště :-) Nežerte to tak :-)

    Thumb up 5 Thumb down 3
  5. JiříK :

    Crazym: Když už se něco má dělat, tak pořádně. Na co dělat další kočkopsy? Proč to neudělat třeba takhle jednoduše? https://goo.gl/5edhnu

    Thumb up 2 Thumb down 1
  6. Crazym :

    JiříK: Chytrý synek :-) A jak víš, že to takhle nebude? Četl jsi to? „Stavba slouží k propojení chybějící části páteřní trasy 5,M na území městského obvodu Svinov. Navržený projekt cyklotrasy „M“ přes Svinovské mosty propojuje trasu 5, M, která je vedena z Poruby přes Svinovské mosty s trasou M před řekou Odrou, která navazuje na trasy N a L“ Tak a teď to porovnej s mapou https://mapy.cz/s/2gXyG , mrkni kde jsou hranice Svinova (ta červená čára), mrkni na značení tras, ještě jednou přečti a pomalu a možná přijdeš na to, že jsi neobjevil Ameriku :-)
    No a pak už jen sni dál o tom, jak kolem Tebe nebudou lítat auta stovkou jak poletíš po ránu na kole z Poruby do Kolbenky. No a cestou si vyndej ten projekt z míst kam prý slunce nesvítí ať se ti lépe jede :DD

    Thumb up 0 Thumb down 2
  7. Jirka :

    Crazym: Nepochopil si mě. V prvním příspěvku píšu, že mi vadi jízda po krajnici. A na studii vidím, že se cyklo napojuje na Opavskou a pokračuje se po krajnici. Proč nepokračovat s lávkou dál a neprotahnout ji, jak ty říkáš, za rozumné peníze?

    Thumb up 1 Thumb down 1
  8. Crazym :

    Jirka: Ale pochopil, když ti vadí jízda po krajnici, jezdi prostředkem :-) Co jsem nepochopil je jak jsi z té studie vykoukal jak to tam bude napojené, protože já jak koukám tak koukám, furt nikde nic na dostupných vizualizacích nic nevidím. Jak tady http://www.msstavby.cz/vizualizace-cyklostezky-svinovske-mosty-11-01-2013/ tak kdekoiliv jinde. To si jako myslíš, že při překonávání kolejí a dálnice tam prostě jen namalují lajnu na stávajícím odstavném pruhu a nechají to tak? To by je asi místní cykloteroristi http://ostravounakole.cz/ sežrali za živa :DD

    Thumb up 0 Thumb down 0
  9. acdlcia [msstavby.cz] :

    Mi osobně vadí ty křivé nohy co to podepírají. Mnohem více by se mi líbilo kdyby podpěry korespondovaly s podpěrami stávajících mostů.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  10. acdlcia [msstavby.cz] :

    A jak se bude jezdit v opačném směru? Na druhé straně bude taky lávka? Po tom mostku možná půjde jezdit v obou směrech, ale po krajnici jet v protisměru určitě nejde.

    Thumb up 2 Thumb down 1
  11. JiříK :

    Crazym: Je to dobře vidět na druhé fotce shora. Že tam namalují lajnu asi ne, ale aby tam nedali jenom svodidlo a čau pipi. A když vidím cyklotrasu na ulici 1.Máje (tam je to o život), tak bych si, být tebou, nebyl tak jistý, že něco podobného nesprasí i tady.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  12. Martin [msstavby.cz] :

    Vedení cyklistických tras je katastrofické. Zatímco osobní auta mají cestu přímou. Cyklisté musí zbytečně kličkovat.

    Thumb up 2 Thumb down 3
  13. JiříK :

    Crazym: Moje oblíbené místo https://goo.gl/8hjjum

    Thumb up 1 Thumb down 0
  14. Jiřík :

    No me zajima jedna vec. Chteli tam obchodak az k nadrazi ale ted jak tam bude ta cyklostezka tak to pekne zabijou.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  15. fkx88112 :

    Porad si rikam, jestli by nebylo rozumnejsi (i estetictejsi) vest cyklostezko po strechach autobusovych zastavek.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  16. Sanju :

    Hloupé řešení. Za obrovské peníze opravíme terminál, abychom ho ze strany, kde je nejexponovanější, překryli lávkou (o které upřímně pochybuju, že bude vypadat jako na vizualizaci).

    Thumb up 6 Thumb down 0
  17. mJožka :

    Spojení Poruby s centrem je jedno z největších problémových míst v Ostravě, které se pravidelně objevuje v různých dotaznících se zmínkou o cyklistické dopravě. Po té, co díky povodním padl záměr podjezdu pod železniční tratí (zhlavím svinovského nádraží) a dálnicí a rekonstrukce Svinovských mostů neumožnila rozšíření mostů, je vedení cyklistické stezky po samostatné lávce jediné (a poslední) možné řešení.
    Pruhy v hlavním dopravním prostoru od cca Tesca po vodárnu nakreslit nejde neb policie ani silniční úřad nepovolí vyhrazené pruhy v úsecích s rychlostí vyšší než 50 km/h a navíc by vznikly kolizní místa v místech odbočovacích a připojovacích pruhů.
    Obousměrná stezka po objetí zastávek bude pokračovat po stávajících revizních chodnících přes trať a dálnici. Přirozeně bude muset dojít k rozšíření stávajícího prostoru mezi zábradlím a svodidly.

    Martin [msstavby.cz]: Vedení cyklistických tras je takové, jaké umožnuje historicky daná síť pozemních komunikací, uspořádání veřejného prostoru a hlavně celospolečenská poptávka po podobě veřejného prostoru. Až polovina Ostravy bude jezdit na kolech a druhá na elektrokolech, tak budeme moci rušit parkovací stání a trasy napřimovat :)
    Je tu aktuální informace, že růžová Rekola by se chtěla dostat do Ostravy (https://medium.com/@Rekola/pilotní-provoz-sdílených-kol-pro-ostravu-zadarmo-af5431fb133a), tak snad k většímu rozvoji městské cyklistické dopravy dojde ;)

    Thumb up 2 Thumb down 0
  18. Adam :

    Martin [msstavby.cz]: Cyklisté mohou jet po silnici. Pokud ovšem není paralelně vedena cyklostezka, pak totiž musí jet po ní a kličkovat.

    Thumb up 0 Thumb down 1
  19. Crazym :

    Adam: Musíš jenom jedno, dříve či později, vše ostatní můžeš, nedělej z toho vědu :-)

    Thumb up 2 Thumb down 1
  20. Jan Štětař :

    Nechci nic říkat o této akci něco vím, než zde většina. Za mě je to odfláknuté koncepčně ze strany města jako investora a pak samotné řešení architekta a hlavního inženýra projektu (všechny aktéry bohužel znám) ;) Absolutně nechápu, když vedu cyklostezku po svahu proč jí pak proboha napojuji na římsu mostu (správa silnic jinak byla proti,ale město má nátlaky že ano), pak jdu na lávku,pak se klikatím jak debil v Anglii (tuším je to kopie lávky z Londýna, kdo chce klidně zkuste si ji najít) sice mosty jsou přímé, tak tam hodíme architektonicky do toho nějak hnus že ano? a pak jí opět napojím na římsu mostu až k větvi směr Dubí, kde vede po svahu. Opravdu 3 největší město v ČR nemá na pořádnou, zavěšenou, parádní 400 m lávku co by najednou mohla být dominantou terminálu???!!! Tohle místo je velmi citelné a důležité, projde zde denně tisíce lidí, mnoho cizinců a budou koukat na tento hnus jo? Pokud mám souhlasit c ose za mé daně postaví, tak chci pořádnou stavbu a pořádně vypadající lávku, jinde dokáží postavit i v ČR viz. u Bohumína sice má 100 m, ale je tam a je to parádní stavba, v Oregonu mají zase 3 km lávku taky naprosto parádní stavba….tady ať se město chytí za rypák a uzná, že jsou absolutně neschopní cokoliv koncepčně a finančně udělat ;)

    Thumb up 3 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.