Při příležitosti výstavby přestupního uzlu Hulváky vznikla i cyklostezka od ulice 28.října po ulici Sokola Tůmy.
„Pozoruhodné“ zakončení stezky u ulice Sokola Tůmy se dá ještě díky nízké hustotě dopravy a převažující vilovou zástavbou zkousnout. U ulice 28.října končí stezka ve sloupu. S „příjemnou značkou „Cyklisto, sesedni z kola“… Logicky by aspoň byl vytvořen přechod i pro kolo u stávajícího semaforu. Například jako u domu Energetiky. Stezka tak mohla plynule navazovat na existující trasu F, která vede po ulici Oborného. Bohužel.
zdroj: FB Ostravounakole.cz
jrov :
každý metr se hodí do excelu a pak v součtu ohromí kolik km cyklostezek je už hotových … kdo má kolo a jezdí tak bohužel naráží na více takových dotačních „cyklo nesmyslů“ …
02.09.2015 08:28Tomas T. :
Myslim ze problem je jinde. Jde o to ze tim ze je neco staveno z dotace, tak to muze byt pouze pouzito primo na danou stavbu. A nic jineho. Cili kdyby prijednom delali i dalsi stezku, uz by to museli udelat jako dve nezavisle stavby. A to by mohl byt problem, protoze by ty vyberovky mohly vyhrat uplne jine firmy, a kazda by chtela nejake okoli pro sebe a by mohla mit nekde zazemi. Nehlede na to zda vubec je technicky mozne schvalit dve stavebni povoleni defakto takto vedle sebe.
Chtelo by to nekoho kdo dela stavarinu a ma trosku podvedomi o fungovani stavebnich povoleni. Neni zde nekdo takovy?
02.09.2015 08:42jrov :
Tomas T.: problém bude v tom že na terminál se vyběhalo stavební povolení včetně všech projednání se všemi dotčenými subjekty … odvolací řízení atd…
A vzhledem k tomu, že se úplně rezignovalo na malé, ale nutné projekty/údržbu – tak prostě žádný úředníček nezačne defakto stejné kolečko , kvůli jednoho cyklo přechodu přes nejvíce frekventovanou ulici v obvodu, aby tam ve finále vznikla zakázka za např. za 50 tisíc korun na namalování cyklo přechodu a instalování dodatečných semaforů, smutné ale je to tak …
a taky nemůžeme očekávat , že obvod má nějakou koncepci a když ten přechod stavěl (vyřídil si stavební povolení) tak netušil, že tam do v brzké době vyústí cyklo stezka …
tady se plánuje od dotace k dotaci a ještě každé 4 roky jiná priorita … absolutně se nectí nějaký přes volební koncept na např na 10-15 let …
02.09.2015 09:21Tomas T. :
jrov: Ano, neco takoveho jsem v tom videl. Jen jste to mnohem lepe popsal.
Ohledne presvolebnich konceptu…. s temi je problem v tom, ze vetsinou je to nejaka mala domu. Takze ji nemuzete ctit, kdyz tim prihravate penize do kapsy lidem, ktere jste porazil.
02.09.2015 10:20skelet :
Nebude problém v rozdílných investorech? Terminál stavělo DPO (magistrát) a zbytek bude patřit městskému obvodu?
02.09.2015 10:34Jinak vedení Mariánek je děs běs.. trochu jsem doufal, že uzavření ulice 28.října využijí k opravám zdevastovaných chodníků, ale žel.. někdy jindy, nejlépe na svatého Dyndy
jrov :
skelet: Vazby budou DPO (magistrát) – Mú MH , nicméně MH si to přebíraly a určitě museli jako dotčený subjekt vyjádřit požadavky . Jako dobrý správce svěřeného majetku, se zajímám o to co tam DPO chce udělat :-), ale to je zbytečné …
28. října (obecně celé MH) a chodníky – stanovisko úřadu – nejsou peníze …
02.09.2015 11:32Fifejdy (část MH) etapa 1 až X – dotace, takže tam je možné i nemožné … viz. stoly na stolní tenis, hřiště s oplocením, hřiště v dolíku u kovárny …
Alex :
Cyklostezka má od stávajícího ukončení na ul. 28. října skutečně pokračovat jako trasa F ulicí Oborného. Cyklopřechod přes 28. října bude součástí připravované rekonstrukce úseku této ulice mezi křižovatkami s ul. Železárenskou a U Koupaliště, na což se nyní shání finance – viz http://www.financninoviny.cz/zpravodajstvi/stavebnictvi/zpravy/v-ostrave-skoncila-vystavba-prestupniho-terminalu-hulvaky/1251397 (mimochodem v článku je název ul. U Koupaliště napsán pravopisně nesprávně – s malým „k“:-)
V opačném směru by nová cyklostecka měla pokračovat od ul. Sokola Tůmy ul. Josefa Šavla a Karasovou atd., až by navázala na stávající trasu F u kostela Panny Marie Královny v Mariánských Horách
02.09.2015 11:49jrov :
Alex: děkuji za pozitivní zprávu :-)
02.09.2015 11:55