Související články
- 02.02.2015: Ostrava jako jeden velký park
- 08.10.2012: Cyklostezka – Hornické muzeum – lávka přes Ostravici
- 09.10.2024: Cyklostezka Slezská Harta – úsek 14
- 09.10.2024: Řešení cyklo dopravy na ul. Opavská
- 05.09.2024: Cyklolávka přes silnici I/11 v Šenově
- 03.09.2024: Cyklostezky jako veřejně prospěšná stavba
Crazym :
No potěš koště… :-( Další asfaltová cyklodálnice. Jezdím tam často, stezek je tam několik, po obou stranách řeky Odry i Ostravice. V okamžiku vyasfaltování to ztratí své kouzlo, ale hotl u nás se staví za podpory EU a stavebních lobby, takže se musí proinvestovat balík. Přitom by tam stačilo jen uklidit, některé části zpevnit a osadit cedulkami pro ty co se neuměj orientovat, jenže to by nestálo tolik a nebylo by to zajímavé pro supy ze zpřátelených stavebních firem. Jediné co bych z toho ocenil je lávka přes řeku, ta tam chybí, ale musela by být v místě soutoku aby propojila Slezskou, Ostravskou i Petřkovickou stranu. Ale stačila by jednoduchá pro pěší a cyklisty a ne monstrum za milióny. Ale to by se zas soudruzi nemohli plácat po ramenou jak jsou dobří a kolik že to v zájmu ovčanů proinvestovali… :-)
15.12.2011 08:49Hynek [msstavby.cz] :
+clanek na denik.cz „Cyklostezka spojí Landek s Ostravou“: http://goo.gl/7Gh4O
25.01.2012 14:36Summerboy :
To neni mozne, jak je nekdo se vsim vecne nespokojeny a do vseho rype…
25.01.2012 15:14Crazym :
Takže bude mít téměř 2 km a bude stát téměř 14 miliónů a to vše v místě kde stezka existuje, jen není asfaltová. Tak to opravdu člověk nemůže být nespokojený a není důvod do čehokoliv rýpat :-)
25.01.2012 19:29marian :
to crazym – souhlas! taky mám radší dnešní stav, ale chápu, že ne každý jezdí rád bahnem. ale ta cena mě teda nadzvedla ze židle. kilák stezky za 7 mega – to je síla. útěchou pro MTB cyklisty může být fakt, že se cyklostezka díky svému „kvalitnímu“ provedení brzo zvlní. člověk optipmista by čekal, že už se takové tunely dít nebudou, ale kdepak. u golfu se panáčci z radnice a ze stavební firmy domluví, vymyslí se projekt, seženou dotace, ten z radnice to zdůvodní, ten z eurovie to postaví, všimné šoupne radnímu a ten se ještě bude před ovcema holedbat, jak zvelebil město. jak říkají rusáci – bljať.
26.01.2012 10:06Hynek [msstavby.cz] :
tak ja predpokladam, ze ta cena je hlavne kvuli te lavce, takova stavba asi nebude za hubicku..
26.01.2012 10:23marian :
ale je to zapotřebí? vždyť most přes odru v koblově má chodníky. to je jako vlak na letiště mošnov – kolik že to miliard bude stát? a k čemu? neúčelně vynaložené peníze, vyhozené oknem. za to by stála např. vědecká knihovna. ale je třeba vycucat dotace, přiškrábnout něco do kapsy. že se z letište nikam nedostaneš, to je jaksi vedlejší. mošnov je megatunel, kdybych byl trošičku paranoidní, můžu napsat, že to možná před deseti lety byl záměr, aby se z tama nerozlítaly lowcosty – aby mohli dál dělat projekty na rozvoj infrastruktury. ale spíš myslím, že to byla akorát neschopnost nemakačenků – politiků, kteří neumí nic, jen mlít pantem a přiživovat se na veřejných penězích. mimo politiku nikdy nic nedokázali.
26.01.2012 12:23Tomas T. :
marian: No nevim, dle meho by hlavni tahy cylkostezek mely byt pristupne pro co nejvetsi cyklistickou zakladnu. Cili i pro rodiny s detmi nebo seniory. K cemuz proste zpevneny povrch ci asfalt proste je zapotrebi. A jet pres most v koblove…. to je radost panecku. Tedy autem ok… to se tam jede pohodlne a rychle. Ale na kole a s rodinou to moc neni, respektive vubec.
26.01.2012 13:08Hynek [msstavby.cz] :
marian: ted si nejsem uplne jist, ale nikdo nerika, ze nebude i stezka i knihovna. trosku paradoxem je, ze co zpacka mesto/kraj, napravujou vitkovice (tedy toto plati za predpokladu, ze vsechny ty plany klapnou)
26.01.2012 13:14marian :
to není paradox – to je logické. vítkovice je soukromá firma, tam to dělají lidi, kteří musí mít nějaké kvality. za rok se nic neudělalo? tak projekt manažer jde do prdele. ale na městském/krajském úřadu/vládě? lidi se tam dostali díky čemu? díky svým kvalitám? prokázali své schopnosti jako úspěšní manažeři? … ale do pitchi, mě se o tom ani nechce psát.
26.01.2012 13:32marian :
tomas t: o zpevněném povrchu žádná debata – viz můj příspěvek výše. řeč byla o lávce přes odru.
26.01.2012 13:38kenny: za cenu cyklostezky se knihovna nepostaví, myslel jsem tu vlečku na letiště.
Pavel :
A jak potom zpevněném povrchu mají jezdit lidi na kolečkových bruslích, kterých je daleko více než cyklistů, nebo ti co mají treka atd.? Jeli jste někdy podél pravého břehu Ostravice směr Hrabová-centrum? Nevím jak vy přejíždíte pasáž pod mostem, kde jsou na zemi zabetonované kameny. Jestli chcete nezpevněný a nebo zpevněný mohou Vám jich spousty doporučit v Beskydech, kde jste na kole za hodinu a půl, vlakem ještě rychleji. Vyhozené peníze to určitě nejsou, na knihovnu byly taky peníze, jen to Palas zadupal. to Marian: Vlak na Mošnov tam není jen z důvodu toho, že tam má dopravovat lidi, ale taky pro Cargo.
26.01.2012 16:38Crazym :
Tak vám oživuju jedno starší téma… :-) Zde http://slecinky.eu/images/81635193467728528399.jpg je „výsledek“. Jako stezka pro in-liny dost nevhodné, nepřístupné na bruslích, úzké a nebezpečný okraj, jako stezka pro rekreační cyklisty a hlavně rodiče s dětmi taky dost úzké a při předpokládaném používání pěšími turisty i dost nebezpečné, není kam uhybat. Ještě si myslíte jak je to cool? :-)
24.05.2012 19:36Martin [msstavby.cz] :
Crazym: Jezdím i po užších s o hodně horším povrchem. A na těch, dle mých zkušeností jsem se s proti jedoucím nebo celou skupinou v pohodě vyhl ;)….
24.05.2012 20:17crazym :
martin [msstavby.cz] : Já taky :-) A právě proto se mi ta stará stezka líbila, nemohl jsi na ní dosáhnout těch rychlostí které ti ta nová umožní. Ty možná ovládáš své kolo dobře ale takových tam budeš potkávat málo a ještě k tomu inlajnisty a pěší. a proto si myslím, že nemá ty správné parametry asfaltové stezky blízko centra velkého města a měla být přizpůsobena nebo zůstat šotolinová. To něco napůl bude způsobovat jen kolizní situace. Tak jsem zvědav, třeba mě to překvapí…
24.05.2012 20:46