proč se v místě kde je velký pohyb chodců, jako tady směr Bělský les, ten chodník buď nerozšíří, nebo se neudělá sdílená peší zóna pro chodce a cyklisty, takhle se tam zas lidi budou zbytečně hádat kdo má kde chodit a jezdit. To samé nechápu že přímo v Bělském lese je ta stezka taky takto. Na ten chodník díky parkujícím autům se taktak vejde matka s kočárkem.
29.06.2023 10:42
106
Tom :
balde: přesně tak! diskriminace chodců. Všude to měli udělat sdílené.
29.06.2023 10:48
46
LP :
Tom: Sdílené stezky jsou strašně nebezpečné pro všechny. Tady by to spíš chtělo zarážky, ať auta nestojí přesahem na chodníku, úplně zbytečně zabírají prostor. viz 3 fotka
29.06.2023 11:17
201
Rdm :
Už jsem tam šel několikrát a ty přesahující auta v podstatě znemožňují normální průchod. Nechápu proč se tohle při rekonstrukci neřeší, buď zarážkami jak píše LP nebo vytvořením travnatého pásu a posunutím celého chodníku dál od aut, místo tam na to je.
29.06.2023 11:59
150
Dejv :
Vyhláška jasně stanoví jak parkovat. Zásah do chodníku by měl být ze strany MP pokutován jedná se o přestupek. A taky v případě úrazu by se,asi majitel vozidla divil, když by pojišťovna chtěla vše uhradit.
29.06.2023 14:10
51
Dr. Kohn :
Dejv: Už jste viděl že by něco MP pokutovala? Pokud je vyloženě někdo na něco nezavolá, tak sami od sebe nikdy nepřijedou něco řešit.
29.06.2023 14:43
71
via :
Chodník vedený přímo kolem kolmých parkovacích míst má jediný výsledek – je z něj parkoviště. Auta často přesahují až do poloviny šířky chodníku, kde zůstává místo pro jedinou osobu. Bohužel, řidičům aut to mentálně nedochází/je jim to jedno a městská policie je v Ostravě už jen pasivní nicnedělačský kůl v plotě. Chodci tak přecházejí na stranu cyklostezky a paralyzují jak ji, tak původní záměr odděleného provozu. Tento projekt je typická macurovina – zase se nepřemýšlelo, nechtělo se utratit korunu navíc a ve výsledku je to jen další nepříjemnost.
Navazující ulice Podhájí s divokým prostorem před restaurací Dakota je čirá katastrofa.
29.06.2023 16:31
121
balde :
LP: za mě nebezpečnější rozdělené, jelikož si pak cyklisti myslí že mají právo projet at se deje co se deje. Kkdyž je sdílená, musí se obě skupiny prostě navzájem přizpůsobit.
29.06.2023 17:21
65
Jesus :
Jak už se píše výše. Parkovacím místům pro auta chybí zarážky, aby auta nepřesahovali do chodníku pro chodce, takže ojeb ze strany firmy, co to robila a vlastně ojeb na lidi. Ale to už je v dnešní době prostě trend. Před několika lety úplně to samé na Mjr.Nováka . . . Škoda slov!
29.06.2023 18:36
21
TomasJ :
Já nevím, tyhle „cyklostezky“….. Každých pár metrů mini trojúhelník dej přednost v jízdě, takže dávat pořád bacha. Navíc konkrétně zde je třeba pořád zvonit na chodce. Dále celkem prudké oblouky a ta pitomá zámkovka, proboha, proč ne asfalt? Mě osobně jízda po tomhle typu tělesa spíše odrazuje.
29.06.2023 20:43
31
TomasJ :
Jesus: Ty zarážky by měly být standardem, bohužel u nás se na to jaksi ještě nepřišlo. Vinu vidím na straně zadavatele.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
balde :
proč se v místě kde je velký pohyb chodců, jako tady směr Bělský les, ten chodník buď nerozšíří, nebo se neudělá sdílená peší zóna pro chodce a cyklisty, takhle se tam zas lidi budou zbytečně hádat kdo má kde chodit a jezdit. To samé nechápu že přímo v Bělském lese je ta stezka taky takto. Na ten chodník díky parkujícím autům se taktak vejde matka s kočárkem.
29.06.2023 10:42Tom :
balde: přesně tak! diskriminace chodců. Všude to měli udělat sdílené.
29.06.2023 10:48LP :
Tom: Sdílené stezky jsou strašně nebezpečné pro všechny. Tady by to spíš chtělo zarážky, ať auta nestojí přesahem na chodníku, úplně zbytečně zabírají prostor. viz 3 fotka
Rdm :
Už jsem tam šel několikrát a ty přesahující auta v podstatě znemožňují normální průchod. Nechápu proč se tohle při rekonstrukci neřeší, buď zarážkami jak píše LP nebo vytvořením travnatého pásu a posunutím celého chodníku dál od aut, místo tam na to je.
Dejv :
Vyhláška jasně stanoví jak parkovat. Zásah do chodníku by měl být ze strany MP pokutován jedná se o přestupek. A taky v případě úrazu by se,asi majitel vozidla divil, když by pojišťovna chtěla vše uhradit.
29.06.2023 14:10Dr. Kohn :
Dejv: Už jste viděl že by něco MP pokutovala? Pokud je vyloženě někdo na něco nezavolá, tak sami od sebe nikdy nepřijedou něco řešit.
29.06.2023 14:43via :
Chodník vedený přímo kolem kolmých parkovacích míst má jediný výsledek – je z něj parkoviště. Auta často přesahují až do poloviny šířky chodníku, kde zůstává místo pro jedinou osobu. Bohužel, řidičům aut to mentálně nedochází/je jim to jedno a městská policie je v Ostravě už jen pasivní nicnedělačský kůl v plotě. Chodci tak přecházejí na stranu cyklostezky a paralyzují jak ji, tak původní záměr odděleného provozu. Tento projekt je typická macurovina – zase se nepřemýšlelo, nechtělo se utratit korunu navíc a ve výsledku je to jen další nepříjemnost.
Navazující ulice Podhájí s divokým prostorem před restaurací Dakota je čirá katastrofa.
balde :
LP: za mě nebezpečnější rozdělené, jelikož si pak cyklisti myslí že mají právo projet at se deje co se deje. Kkdyž je sdílená, musí se obě skupiny prostě navzájem přizpůsobit.
29.06.2023 17:21Jesus :
Jak už se píše výše. Parkovacím místům pro auta chybí zarážky, aby auta nepřesahovali do chodníku pro chodce, takže ojeb ze strany firmy, co to robila a vlastně ojeb na lidi. Ale to už je v dnešní době prostě trend. Před několika lety úplně to samé na Mjr.Nováka . . . Škoda slov!
29.06.2023 18:36TomasJ :
Já nevím, tyhle „cyklostezky“….. Každých pár metrů mini trojúhelník dej přednost v jízdě, takže dávat pořád bacha. Navíc konkrétně zde je třeba pořád zvonit na chodce. Dále celkem prudké oblouky a ta pitomá zámkovka, proboha, proč ne asfalt? Mě osobně jízda po tomhle typu tělesa spíše odrazuje.
29.06.2023 20:43TomasJ :
Jesus: Ty zarážky by měly být standardem, bohužel u nás se na to jaksi ještě nepřišlo. Vinu vidím na straně zadavatele.
29.06.2023 20:46