Nový úsek cyklostezky vznikl v Ostravě-Hrabůvce.
Cyklostezka byla vybudována od ul. Fr. Lýska po ul. J. Herolda.
Nový úsek cyklostezky vznikl v Ostravě-Hrabůvce.
Cyklostezka byla vybudována od ul. Fr. Lýska po ul. J. Herolda.
Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..
balde :
proč se v místě kde je velký pohyb chodců, jako tady směr Bělský les, ten chodník buď nerozšíří, nebo se neudělá sdílená peší zóna pro chodce a cyklisty, takhle se tam zas lidi budou zbytečně hádat kdo má kde chodit a jezdit. To samé nechápu že přímo v Bělském lese je ta stezka taky takto. Na ten chodník díky parkujícím autům se taktak vejde matka s kočárkem.
29.06.2023 10:42Tom :
balde: přesně tak! diskriminace chodců. Všude to měli udělat sdílené.
29.06.2023 10:48LP :
Tom: Sdílené stezky jsou strašně nebezpečné pro všechny. Tady by to spíš chtělo zarážky, ať auta nestojí přesahem na chodníku, úplně zbytečně zabírají prostor. viz 3 fotka
Rdm :
Už jsem tam šel několikrát a ty přesahující auta v podstatě znemožňují normální průchod. Nechápu proč se tohle při rekonstrukci neřeší, buď zarážkami jak píše LP nebo vytvořením travnatého pásu a posunutím celého chodníku dál od aut, místo tam na to je.
Dejv :
Vyhláška jasně stanoví jak parkovat. Zásah do chodníku by měl být ze strany MP pokutován jedná se o přestupek. A taky v případě úrazu by se,asi majitel vozidla divil, když by pojišťovna chtěla vše uhradit.
29.06.2023 14:10Dr. Kohn :
Dejv: Už jste viděl že by něco MP pokutovala? Pokud je vyloženě někdo na něco nezavolá, tak sami od sebe nikdy nepřijedou něco řešit.
29.06.2023 14:43via :
Chodník vedený přímo kolem kolmých parkovacích míst má jediný výsledek – je z něj parkoviště. Auta často přesahují až do poloviny šířky chodníku, kde zůstává místo pro jedinou osobu. Bohužel, řidičům aut to mentálně nedochází/je jim to jedno a městská policie je v Ostravě už jen pasivní nicnedělačský kůl v plotě. Chodci tak přecházejí na stranu cyklostezky a paralyzují jak ji, tak původní záměr odděleného provozu. Tento projekt je typická macurovina – zase se nepřemýšlelo, nechtělo se utratit korunu navíc a ve výsledku je to jen další nepříjemnost.
Navazující ulice Podhájí s divokým prostorem před restaurací Dakota je čirá katastrofa.
balde :
LP: za mě nebezpečnější rozdělené, jelikož si pak cyklisti myslí že mají právo projet at se deje co se deje. Kkdyž je sdílená, musí se obě skupiny prostě navzájem přizpůsobit.
29.06.2023 17:21Jesus :
Jak už se píše výše. Parkovacím místům pro auta chybí zarážky, aby auta nepřesahovali do chodníku pro chodce, takže ojeb ze strany firmy, co to robila a vlastně ojeb na lidi. Ale to už je v dnešní době prostě trend. Před několika lety úplně to samé na Mjr.Nováka . . . Škoda slov!
29.06.2023 18:36TomasJ :
Já nevím, tyhle „cyklostezky“….. Každých pár metrů mini trojúhelník dej přednost v jízdě, takže dávat pořád bacha. Navíc konkrétně zde je třeba pořád zvonit na chodce. Dále celkem prudké oblouky a ta pitomá zámkovka, proboha, proč ne asfalt? Mě osobně jízda po tomhle typu tělesa spíše odrazuje.
29.06.2023 20:43TomasJ :
Jesus: Ty zarážky by měly být standardem, bohužel u nás se na to jaksi ještě nepřišlo. Vinu vidím na straně zadavatele.
29.06.2023 20:46