Napadlo mě, že to je pod mostem a když je šero, tak ten červený aspoň trošku bije do očí než ten černý.. prostě aby v tom úseku šel lépe vidět
25.07.2014 15:07
00
aleš m. :
Je to jednosměrka?
25.07.2014 22:25
11
Petr M :
ach jo… já nemám ve zvyku kritizovat a rýpat se ve všem okolo, ale některé věci mě fakt mrzí… proč je ta stezka tenká jak nudlička, když to bude páteřní stezka pro cyklisty, bruslaře, procházkáře, zkrátka spoustu lidí, co na ní budou pendlovat mezi Ostravou a Beskydami?
26.07.2014 09:47
53
Crazym :
Petr M: Tenká jak nudlička? Proboha vždyť je na víc než šířku auta, kolik by jste toho asfaltu po přírodě ještě chtěl mít navíc? Já nevím, fakt si všechno kolem sebe zabetonujeme a zalijeme asfaltem jen aby jsme se mohli lépe procházet, bruslit či prohánět na kole? Mimochodem v minulosti tam byla pěkná stezka po které jsem jezdil dost dlouho bez problémů a potkával i dost chodců, sice trochu industrial kolem uložiště popílku a skladištěm bordelu kolem řeky ale to tak nějak patří k průmyslové aglomeraci. Teď je to tam luxusní cesta a až se to tam zazelená možná i s příjemným okolím ale už trochu nuda.
26.07.2014 10:28
76
via :
Cyklostezka je zklamání. Nazval bych ji až životu nebezpečnou. Dokonce jsem viděl úraz cyklisty (naštěstí až potom) s odvozem sanitkou právě v tom nejnebezpečnějším místě pod železničním mostem. Má to být zásadní cyklostezka – spojnice mezi Beskydami, centrem města a pokračováním do Polska/na Karvinou, ale kvalitu takové stezky si představuji úplně jinak. Navíc stezka není nijak značená, nejsou tam reflexní pruhy ani značky informující o vražedných místech. A ani bych se nedivil, kdyby ta místa vyřešili značkou „cyklisto sesedni z kola“ jak se chystají provést u právě zahájené lávky k hradu.
26.07.2014 22:16
46
Adam :
via: Petr M: Páteřními komunikacemi pro cyklisty jsou silnice. Cyklostezka je doplněk.
27.07.2014 01:42
04
Crazym :
via: Je to stále nepředaná stavba, takže značení zatím neočekávej. Ale s tou částí kolem železničního mostu se dá určitě počítat jako s problémovou, já to tvrdil hned jak jsem ji poprvé projel a to tam ještě nebyl asfalt. Pokud jak píšeš už teď tam byla nehoda, tak třeba je to donutí k zamyšlení ale počítám, že v našem systému se to začne řešit až po prvním smrťáku :-)
27.07.2014 03:35
42
Kwita :
Moc nechápu tu kritiku tady. Včera jsem projel úsek z F-M až do Ostravy k hradu a bez nejmenších problémů. Šířka naprosto dostačující i pro 3 kola vedle sebe. Jízda po cyklostezkách je hlavně o toleranci a ohleduplnosti.
27.07.2014 08:44
62
Nimrod :
Včera jsem po ní jel, ikdyž ještě není dokončená, takže jsem tam asi neměl co dělat. Ale je to paráda, jestli si tam někdo ublíží, tak je to hlavně jeho problém, když vidím zatáčku, za kterou nevidím, tak prostě zpomalím a neohrozím tím ani sebe, ani protijedoucího.
28.07.2014 07:07
30
Hynek [msstavby.cz] :
Nimrod: nutno rict, ze dnes jsem sel do prace a mezi prechodem pres bohuminskou a lavkou jel nejaky militantni duchodce na motorovem kole a to stylem, ze jel primo proti chodci a vicmin tesne pred nim se vyhnul. za mnou sla maminka s malym klukem a ty projel uprostred mezi nema za revu, ze je to tam pro kola. mozna kdyby u bohuminske korektne sesedl z kola a neobjizdel tu zabranu pred prechodem po trave, tak si vsimne i znacky, ktera tam je.
takze lidi jsou ruzni.
28.07.2014 10:29
32
acdlcia [msstavby.cz] :
Hynek [msstavby.cz]: Z toho důvodu je potřeba vybavit se klackem který přesně pasuje do špic takového individua a jak říká klasik – negr pachtil čtyři patra.
28.07.2014 17:05
12
Pavel :
Tak jsem se tam dnes šel projít. Nejsem pro betonování republiky, ale cyklostezky mají smysl a tahle má cca jen dva metry třicet, což mi přijde na hraně, když všude neustále čtu, že tohle má být hlavní tepna do Beskyd. Sám ze zkušenosti vím, že když se ve špičce potká u Vratimova najednou několik cyklistů a in-lineistů, tak je celkem „horko“. A ještě pár postřehů: 1) provedení hrůza – přijde ještě jedna vrstva asfaltu? Páč pokud ne, tohle bude po chvíli samá díra. Asi soutěž jen na cenu a stavební dozor zůstal doma ne? 2) zatáčky pod zeleným žel. mostem Kunčice-Ova střed – tady půjde o život i cyklistům, natož těm na in-line, přitom to šlo udělat bez větší námahy bezpečněji, škoda. 3) vypadá to, že u Hradu bude v návaznosti na stezku nová tram. zastávka – stačí přejít Lučinu a jste u hradu – palec nahoru! :-)
28.07.2014 21:57
21
FlakY` :
Když by bylo hodně peněz, tak se může stavět luxusní stezka. Prudké stoupání a klesání je pro in-line brusle docela nebecpečné, zvláště pokud tam jede začínající bruslař. Obecně bruslař potřebuje větší šířku než cyklista, takže pokud pojednou 2 bruslaři proti sobě a půjde chodec, pojede za nimi nějaký blázen cyklista… stačí aby někdo zaváhal a hned tu bude velký karambol. Všichni nejsou tak ohleduplní k ostatním a ta stezka je zhruba 1+1, takže víc jak 2 kola vedle sebe jet nemůžou. Pokud tam bude jezdit hodně lidí, tak mi věřte, že se vám to časem znechutí a budete hledat jinou méně vytíženou stezku a nebo komfortnější.
Jel jste někdo okruh kolem přehrady Olešné? Sice je dostavěn, ale nelíbí se mi šířkové uspořádní. Stavělo se to několik let a vždy s jinou šířkou. Výsledek je neskutečný… Je tam jedno velmi úzké hrdlo, kde se nezkušenému opravdu zvýší adrenalin a pak jeden prudký kopeček. Těch něšťastných pádů už tam bylo nepočítaně moc.
29.07.2014 08:10
31
Patrik :
Když srovnám stavěný úsek hrad – Hrabová s úseky Koblov – centrum a nebo Vratimov – Sviadnov, tak černý asfalt na novém úseku je katastrofální, hrubý s dírama, na brusle nevhodný. Nechápu kdo to kontroluje, je to na reklamaci.
11.08.2014 18:17
11
dan :
V soucasnosti je asfalt v pohode, jel jsem ta ve ctvrtek na prkne a to je na kvalitu asfaltu nejhaklivejsi a ficelo to super. Takze za me je to ok. Jeste to dodelat kolem hradu. Usek pod mostem neni nic moc, neni tam videt, tudiz jsem zastavil a jel pomaleji, hlavne z duvodu, ze jsem nevedel jak to dal pokracuje. Nicmene by mozna nebylo od veci tam dat dopravni zrcadlo. Ten kopec tam je v poho, pokud to koleckar s brzdenim nesjede, tak snad nema na stezce ani co delat. Brzdit takovy kopec musi umet kazdy, jinak je nebezpecny ostatni a taky sam sobe a to kdekoli ne jen v tomto useku.
12.08.2014 13:19
01
Karlos :
Za mě palec nahoru. Stezka od Hradu do Hrabové je fajn. Úsek Koblov-Muglinov taky. Co je ale problém, je ta prasácká stavba vodáků před Hradem, zbytečně se člověk musí proplétat přes centrum.
Kritizovat umí každý… S troškou tolerance je i úsek Hrabová-Vratimov bez problému sjízdný. Problém mají akorát dědkové v přechodu, kteří horko těžko utočí na rovince průměr 27km/h a dělá jim problém měnit frekvenci šlapání a tempo. S bruslaři nic nenaděláme. Jsou bruslaři, kteří nezaberou o moc víc šířky než biker a jsou ocasové, kterým by nestačilo ani letiště.
21.08.2014 11:04
14
Rýša :
Karlos: s dovolením kopíruji a dodávám: Problém mají akorát dědkové v přechodu, kteří horko těžko utočí na rovince průměr 27km/h a dělá jim problém měnit frekvenci šlapání a tempo – Vy asi nebudete nikdy starý…..
21.08.2014 11:41
21
Karlos :
Rýšo, čtěte, prosím, mezi řádky. Táhne mi na 50 a hodnotil jsem negativně své vrstevníky, kteří se stále chovají jako mladí chrti a přitom na to už výkonostně nemají. Není podle mě nic horšího, než člověk, který si léčí mindrák z klesající úrovně fyzických sil na dítěui, které jede v protisměru vedle maminky.
21.08.2014 14:39
22
Crazym :
Na posledním úseku stezky ke hradu, na přemostění Lučiny už zrají pilíře, neznám jak dlouho to trvá ale září asi nestihnou :-) http://www.imagehosting.cz/?v=p9041406.jpg
04.09.2014 13:58
00
Radek :
Crazym dekuj za foto,,fotil sem to take ale mam pokazeny tel tak fotky nejsou stavito mensi firma asi o peti lidech i zastavku delaly v odpolednich hodinach tak nevim jestly pracujou cely den nebo to ma nekdo jako fusku po stavbe ,ukazde stavby probyha rizeni a je ohlaseno jmeno firmy ale tady nevidim nikde ceduli o firme stavby vedoucim projektantech proste vsechno po tajnu.,ani na netu se nic nedoctu.
06.09.2014 11:58
00
Crazym :
Stav ze včerejška, http://anonymni.papricka.cz/crazym-cyklostezka-od-hradu/#1 ty retardéry a dopravní značky mě pobavily, jsem zvědavý co bude následovat po další kolizi nějaké ovečky :-) Ale stezka jako celek dobrá, potkal jsem kluka na bruslích co jel z Hrabové až do Koblova a byl spokojený, výhrady měl jen k tomu řešení pod železničním mostem.
10.09.2014 08:13
11
via :
Teď se tam ze severu dá dostat zase jen ze zaslepeného mostu u Karoliny nebo z ulice Podzámčí. Lávka u hradu je zavřená a označená dopravními značkami „zákaz vstupu“ a „zákaz vjezdu“. Všude plno bahna a náklaďáků. :/
15.09.2014 14:29
00
Adam :
Crazym: Mě teda retardér na kole nezpomalí. Jen odvede pozornost a znemožní mi v tom mistě kvalitně brzdit. Nechápu účel.
15.09.2014 19:01
11
Crazym :
Adam: Mě taky ne ale já tam i tak nevletím bez rozmyslu jako blázen, navíc to tam znám a proto jsem psal, že mě pobavily jak jsou zbytečné a drahé a čekám kdy a co se tam stane, protože člověka s menšími zkušenostmi jen rozhodí a do zatáčky vjede nekoncentrován. Minimálně ten retardér od centra měl být dál od té zatáčky. To co tam je má smysl jen jako alibistické krytí zúčastněných úředníků :-)
Mimochodem při nedělní cyklojízdě jsem na všechny v protisměru hulákal, že jede velká skupina ať si dávají bacha obzvlášť když jsem je viděl jak bezstarostně třeba s dětičkama kličkují prostředkem cesty a za mnou jely desítky lidí. Potkat se v tom místě s davem musí být zábava :-)
15.09.2014 22:47
10
Tomas T. :
Adam: Bohuzel takto je to se vsim, nejen s koly. Radary na merei rychlosti jsou taky nejvetsi blbost. Odvadi to pozornost a ridici koukaji na to co to ukazuje a ne na to co se deje pred nimi. To stejne ty blikajici prechody (myslim svetla zabudovane do vozovky). Bohuzel nikdo to nedomysli do konce…
16.09.2014 08:42
01
Hynek [msstavby.cz] :
Tomas T.: s blikajicima prechodama nemam zadny problem jako ridic. porad lepsi, nez semafor nekde v dedine.
s ukazatelem rychlosti mam problem, kdyz je k nicemu. viz bohuminska. tam denne chodim pres prechod a radar je hned za nim. tzn by tam fakt nemel nikdo jezt mimo pravidla (kdyz uz pripustime, ze jsou useky, kde je 50 zbytecne) – ale to zablika „90“ a lidi si z toho nic nedelaji, zadna brzdova svetla tam mnohdy neregistruju. a nejlepsi jsou pak ti, co me vidi na prechodu asi 200m – od mostu pionyru, ale ani tak se s tim nevyrovnaji, ze neni vhodna doba na akceleraci, pac pak budou brzdit a nejvetsi borci si jeste zatroubi a sermujou pestickama, to uz jsou fakt exoti, si mysli, ze jsou v metru nebo co. :)
16.09.2014 09:41
22
Michal :
A retardéry jsou konečně pryč, doufám, že už nikdo nebude vymýšlet další cypoviny.
17.09.2014 23:56
11
Crazym :
Tak dnešní stav na výstavbě posledního úseku stezky a zastávek u hradu, nějaký malý progres je vidět, pilíře už zrají oba http://www.imagehosting.cz/?v=p9281613.jpg , cesta s chodníky se pomalu vylupuje http://www.imagehosting.cz/?v=p9281614.jpg , ale co mě pobavilo nejvíce byly znova rozebrané nástupiště už skoro hotových zastávek http://www.imagehosting.cz/?v=p9281615.jpg , http://www.imagehosting.cz/?v=p9281616.jpg . Asi někde udělali soudruzi ze stavební firmy chybu a museli znova založit hranu těch nástupišť na obou stranách :-)
Jinak na cyklostezce v místě odstraněných retardérů u železničního mostu vybrali trochu svah a vysekali okolí zřejmě aby byl úsek o něco víc přehlednější, tak jsem zvědav jestli už to je definitivní nebo ještě bude následovat nějaké další „bezpečnostní“ opatření.
28.09.2014 21:16
22
Crazym :
A ještě jedna věc mě dnes na výstavbě stezky kolem budoucí základny vodáků zaujala http://www.imagehosting.cz/?v=p9281618.jpg To jsme na tom finančně opravdu tak dobře, že na ryze technické stavby obyčejných chodníků musíme neustále přidávat nějaké kudrlinky prodražující tyto stavby? Nebo na to existuje nějaká norma ohledně organizace pruhů pro ovečky i na chodnících? Nestačilo by to prostě jen vyasfaltovat ?
Podpery a cast mostu je pripravena na ceste od puvodniho tram prejezdu k brehu tak zrejme nasledujici dny budou jerabem davat na pripravene pilire.
09.11.2014 21:03
00
via :
Jj Most se rýsuje stejně jako cyklochodník k němu.
10.11.2014 15:57
00
Oasis :
+článek na denik.cz: „Cyklostezky v Ostravě: Dokončení dvou úseků se opozdí“, http://goo.gl/lLZMHg
14.11.2014 09:17
10
Radek :
Clanek o dokonceni v pristim roce maji jeste prece pulku prosince kurna ,sem taky stavar a pred volbama sme museli i vikendy povine aby stavbu v polance predal starosta lidem http://goo.gl/ekl1aB
27.11.2014 18:46
01
Rýša :
Oasis: Nejdražší byl úsek mezi Seidlerovým nábřežím a Slezskoostravským hradem v délce 1,26 kilometru s náklady přesahujícími 21 milionů korun.
A dál jsem už raději nečetl. tak nejen předražené nekvalitní dálnice, ale už i cyklostezky. Za kilometr a půl cyklostezky za 21 melounů to je nebo bude dílo!
27.11.2014 19:40
01
Martin [msstavby.cz] :
Rýša: Jseš lojza. Měl jsi číst dále…. Součástí ceny je nová tramvajová zastávka a nová lávka přes Lučinu.
Pokut nekoho zajima zde deni kolem cyklostezky tak zde je kontakt pokut se po volbach nevymenili,, ja uz je kontaktoval v lete ale mam blbou cestinu tak to skuste vy nechci je porad jen ja otravovat z dotazi,
Letni odpoved,,,
,Odpoved primo od Projektantu:S pozdravem
Ing. Bc. Jana Muťková
manažer projektů fondů EU
Dobrý den,
realizace stavby „Cyklostezky – úsek Slezskoostravský hrad, Hrabová“ opětovně začala v tomto týdnu. Přestávka byla zapříčiněna realizací stavby „Odvedení odpadních vod z průmyslové zóny Paskov“, kdy cyklostezka je vedena přímo nad odpadovodem. Pokud nedojde k nějakým nepředvídatelným okolnostem, tak by cyklostezka měla být dokončena nejpozději v září 2014.
:lávkou přes Lučinu hned u Hradu. Se bude dokoncovat az tam bude stavet firma ktera dostane usek na starost.
Magistrát města Ostravy
Investiční odbor
Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
T +420 599 443 245
M +420 737 272 539
E jmutkova@ostrava.cz
06.04.2014 09:10
vlny mezi DOV a Hrabůvkou byly odstraněny – na nejkritičtějších místech byl položený nový asfalt
trvalo to sice 5 let, ale buďme rádi i za to
28.09.2023 07:44
20
Malina :
PetrM: super, ovšem kvalita provedení je opět „ala Ostrava“ asfalt je sice nový, ale ideálně rovný není. V místech, kde byly největší vlny, určité nerovnosti zůstaly, takže za mě je pouze otázka času, kdy se zvětší.
28.09.2023 21:40
40
PetrM :
Bohužel je to tak, ale nechtěl jsem to psát, abych nevypadal moc negativní:-D
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Crazym :
Tak jsem si všiml, že ten červený asfalt je vždycky když se stezka přiblíží níž k řece, je to pěkně vidět i na té první fotce. Tak že by to byl nakonec asfalt s nějakými jinými vlastnostmi než normální, třeba odolnější vodě? Už jsem to dával do předchozí galerie o stezce http://www.msstavby.cz/cyklostezka-hrabova-slezskoostravsky-hrad-04-04-2014/#comment-16819 když jsem tam objevil, že tím červeným přeasfaltovali už hotový úsek pod železničním mostem.http://www.imagehosting.cz/?v=p7221030.jpg
25.07.2014 13:18shkenny :
Napadlo mě, že to je pod mostem a když je šero, tak ten červený aspoň trošku bije do očí než ten černý.. prostě aby v tom úseku šel lépe vidět
25.07.2014 15:07aleš m. :
Je to jednosměrka?
25.07.2014 22:25Petr M :
ach jo… já nemám ve zvyku kritizovat a rýpat se ve všem okolo, ale některé věci mě fakt mrzí… proč je ta stezka tenká jak nudlička, když to bude páteřní stezka pro cyklisty, bruslaře, procházkáře, zkrátka spoustu lidí, co na ní budou pendlovat mezi Ostravou a Beskydami?
26.07.2014 09:47Crazym :
Petr M: Tenká jak nudlička? Proboha vždyť je na víc než šířku auta, kolik by jste toho asfaltu po přírodě ještě chtěl mít navíc? Já nevím, fakt si všechno kolem sebe zabetonujeme a zalijeme asfaltem jen aby jsme se mohli lépe procházet, bruslit či prohánět na kole? Mimochodem v minulosti tam byla pěkná stezka po které jsem jezdil dost dlouho bez problémů a potkával i dost chodců, sice trochu industrial kolem uložiště popílku a skladištěm bordelu kolem řeky ale to tak nějak patří k průmyslové aglomeraci. Teď je to tam luxusní cesta a až se to tam zazelená možná i s příjemným okolím ale už trochu nuda.
26.07.2014 10:28via :
Cyklostezka je zklamání. Nazval bych ji až životu nebezpečnou. Dokonce jsem viděl úraz cyklisty (naštěstí až potom) s odvozem sanitkou právě v tom nejnebezpečnějším místě pod železničním mostem. Má to být zásadní cyklostezka – spojnice mezi Beskydami, centrem města a pokračováním do Polska/na Karvinou, ale kvalitu takové stezky si představuji úplně jinak. Navíc stezka není nijak značená, nejsou tam reflexní pruhy ani značky informující o vražedných místech. A ani bych se nedivil, kdyby ta místa vyřešili značkou „cyklisto sesedni z kola“ jak se chystají provést u právě zahájené lávky k hradu.
26.07.2014 22:16Adam :
via: Petr M: Páteřními komunikacemi pro cyklisty jsou silnice. Cyklostezka je doplněk.
27.07.2014 01:42Crazym :
via: Je to stále nepředaná stavba, takže značení zatím neočekávej. Ale s tou částí kolem železničního mostu se dá určitě počítat jako s problémovou, já to tvrdil hned jak jsem ji poprvé projel a to tam ještě nebyl asfalt. Pokud jak píšeš už teď tam byla nehoda, tak třeba je to donutí k zamyšlení ale počítám, že v našem systému se to začne řešit až po prvním smrťáku :-)
27.07.2014 03:35Kwita :
Moc nechápu tu kritiku tady. Včera jsem projel úsek z F-M až do Ostravy k hradu a bez nejmenších problémů. Šířka naprosto dostačující i pro 3 kola vedle sebe. Jízda po cyklostezkách je hlavně o toleranci a ohleduplnosti.
27.07.2014 08:44Nimrod :
Včera jsem po ní jel, ikdyž ještě není dokončená, takže jsem tam asi neměl co dělat. Ale je to paráda, jestli si tam někdo ublíží, tak je to hlavně jeho problém, když vidím zatáčku, za kterou nevidím, tak prostě zpomalím a neohrozím tím ani sebe, ani protijedoucího.
28.07.2014 07:07Hynek [msstavby.cz] :
Nimrod: nutno rict, ze dnes jsem sel do prace a mezi prechodem pres bohuminskou a lavkou jel nejaky militantni duchodce na motorovem kole a to stylem, ze jel primo proti chodci a vicmin tesne pred nim se vyhnul. za mnou sla maminka s malym klukem a ty projel uprostred mezi nema za revu, ze je to tam pro kola. mozna kdyby u bohuminske korektne sesedl z kola a neobjizdel tu zabranu pred prechodem po trave, tak si vsimne i znacky, ktera tam je.
takze lidi jsou ruzni.
28.07.2014 10:29acdlcia [msstavby.cz] :
Hynek [msstavby.cz]: Z toho důvodu je potřeba vybavit se klackem který přesně pasuje do špic takového individua a jak říká klasik – negr pachtil čtyři patra.
28.07.2014 17:05Pavel :
Tak jsem se tam dnes šel projít. Nejsem pro betonování republiky, ale cyklostezky mají smysl a tahle má cca jen dva metry třicet, což mi přijde na hraně, když všude neustále čtu, že tohle má být hlavní tepna do Beskyd. Sám ze zkušenosti vím, že když se ve špičce potká u Vratimova najednou několik cyklistů a in-lineistů, tak je celkem „horko“. A ještě pár postřehů: 1) provedení hrůza – přijde ještě jedna vrstva asfaltu? Páč pokud ne, tohle bude po chvíli samá díra. Asi soutěž jen na cenu a stavební dozor zůstal doma ne? 2) zatáčky pod zeleným žel. mostem Kunčice-Ova střed – tady půjde o život i cyklistům, natož těm na in-line, přitom to šlo udělat bez větší námahy bezpečněji, škoda. 3) vypadá to, že u Hradu bude v návaznosti na stezku nová tram. zastávka – stačí přejít Lučinu a jste u hradu – palec nahoru! :-)
28.07.2014 21:57FlakY` :
Když by bylo hodně peněz, tak se může stavět luxusní stezka. Prudké stoupání a klesání je pro in-line brusle docela nebecpečné, zvláště pokud tam jede začínající bruslař. Obecně bruslař potřebuje větší šířku než cyklista, takže pokud pojednou 2 bruslaři proti sobě a půjde chodec, pojede za nimi nějaký blázen cyklista… stačí aby někdo zaváhal a hned tu bude velký karambol. Všichni nejsou tak ohleduplní k ostatním a ta stezka je zhruba 1+1, takže víc jak 2 kola vedle sebe jet nemůžou. Pokud tam bude jezdit hodně lidí, tak mi věřte, že se vám to časem znechutí a budete hledat jinou méně vytíženou stezku a nebo komfortnější.
29.07.2014 08:10Jel jste někdo okruh kolem přehrady Olešné? Sice je dostavěn, ale nelíbí se mi šířkové uspořádní. Stavělo se to několik let a vždy s jinou šířkou. Výsledek je neskutečný… Je tam jedno velmi úzké hrdlo, kde se nezkušenému opravdu zvýší adrenalin a pak jeden prudký kopeček. Těch něšťastných pádů už tam bylo nepočítaně moc.
Patrik :
Když srovnám stavěný úsek hrad – Hrabová s úseky Koblov – centrum a nebo Vratimov – Sviadnov, tak černý asfalt na novém úseku je katastrofální, hrubý s dírama, na brusle nevhodný. Nechápu kdo to kontroluje, je to na reklamaci.
11.08.2014 18:17dan :
V soucasnosti je asfalt v pohode, jel jsem ta ve ctvrtek na prkne a to je na kvalitu asfaltu nejhaklivejsi a ficelo to super. Takze za me je to ok. Jeste to dodelat kolem hradu. Usek pod mostem neni nic moc, neni tam videt, tudiz jsem zastavil a jel pomaleji, hlavne z duvodu, ze jsem nevedel jak to dal pokracuje. Nicmene by mozna nebylo od veci tam dat dopravni zrcadlo. Ten kopec tam je v poho, pokud to koleckar s brzdenim nesjede, tak snad nema na stezce ani co delat. Brzdit takovy kopec musi umet kazdy, jinak je nebezpecny ostatni a taky sam sobe a to kdekoli ne jen v tomto useku.
12.08.2014 13:19Karlos :
Za mě palec nahoru. Stezka od Hradu do Hrabové je fajn. Úsek Koblov-Muglinov taky. Co je ale problém, je ta prasácká stavba vodáků před Hradem, zbytečně se člověk musí proplétat přes centrum.
21.08.2014 11:04Kritizovat umí každý… S troškou tolerance je i úsek Hrabová-Vratimov bez problému sjízdný. Problém mají akorát dědkové v přechodu, kteří horko těžko utočí na rovince průměr 27km/h a dělá jim problém měnit frekvenci šlapání a tempo. S bruslaři nic nenaděláme. Jsou bruslaři, kteří nezaberou o moc víc šířky než biker a jsou ocasové, kterým by nestačilo ani letiště.
Rýša :
Karlos: s dovolením kopíruji a dodávám: Problém mají akorát dědkové v přechodu, kteří horko těžko utočí na rovince průměr 27km/h a dělá jim problém měnit frekvenci šlapání a tempo – Vy asi nebudete nikdy starý…..
21.08.2014 11:41Karlos :
Rýšo, čtěte, prosím, mezi řádky. Táhne mi na 50 a hodnotil jsem negativně své vrstevníky, kteří se stále chovají jako mladí chrti a přitom na to už výkonostně nemají. Není podle mě nic horšího, než člověk, který si léčí mindrák z klesající úrovně fyzických sil na dítěui, které jede v protisměru vedle maminky.
21.08.2014 14:39Crazym :
Na posledním úseku stezky ke hradu, na přemostění Lučiny už zrají pilíře, neznám jak dlouho to trvá ale září asi nestihnou :-) http://www.imagehosting.cz/?v=p9041406.jpg
04.09.2014 13:58Radek :
Crazym dekuj za foto,,fotil sem to take ale mam pokazeny tel tak fotky nejsou stavito mensi firma asi o peti lidech i zastavku delaly v odpolednich hodinach tak nevim jestly pracujou cely den nebo to ma nekdo jako fusku po stavbe ,ukazde stavby probyha rizeni a je ohlaseno jmeno firmy ale tady nevidim nikde ceduli o firme stavby vedoucim projektantech proste vsechno po tajnu.,ani na netu se nic nedoctu.
06.09.2014 11:58Crazym :
Stav ze včerejška, http://anonymni.papricka.cz/crazym-cyklostezka-od-hradu/#1 ty retardéry a dopravní značky mě pobavily, jsem zvědavý co bude následovat po další kolizi nějaké ovečky :-) Ale stezka jako celek dobrá, potkal jsem kluka na bruslích co jel z Hrabové až do Koblova a byl spokojený, výhrady měl jen k tomu řešení pod železničním mostem.
10.09.2014 08:13via :
Teď se tam ze severu dá dostat zase jen ze zaslepeného mostu u Karoliny nebo z ulice Podzámčí. Lávka u hradu je zavřená a označená dopravními značkami „zákaz vstupu“ a „zákaz vjezdu“. Všude plno bahna a náklaďáků. :/
15.09.2014 14:29Adam :
Crazym: Mě teda retardér na kole nezpomalí. Jen odvede pozornost a znemožní mi v tom mistě kvalitně brzdit. Nechápu účel.
15.09.2014 19:01Crazym :
Adam: Mě taky ne ale já tam i tak nevletím bez rozmyslu jako blázen, navíc to tam znám a proto jsem psal, že mě pobavily jak jsou zbytečné a drahé a čekám kdy a co se tam stane, protože člověka s menšími zkušenostmi jen rozhodí a do zatáčky vjede nekoncentrován. Minimálně ten retardér od centra měl být dál od té zatáčky. To co tam je má smysl jen jako alibistické krytí zúčastněných úředníků :-)
15.09.2014 22:47Mimochodem při nedělní cyklojízdě jsem na všechny v protisměru hulákal, že jede velká skupina ať si dávají bacha obzvlášť když jsem je viděl jak bezstarostně třeba s dětičkama kličkují prostředkem cesty a za mnou jely desítky lidí. Potkat se v tom místě s davem musí být zábava :-)
Tomas T. :
Adam: Bohuzel takto je to se vsim, nejen s koly. Radary na merei rychlosti jsou taky nejvetsi blbost. Odvadi to pozornost a ridici koukaji na to co to ukazuje a ne na to co se deje pred nimi. To stejne ty blikajici prechody (myslim svetla zabudovane do vozovky). Bohuzel nikdo to nedomysli do konce…
16.09.2014 08:42Hynek [msstavby.cz] :
Tomas T.: s blikajicima prechodama nemam zadny problem jako ridic. porad lepsi, nez semafor nekde v dedine.
16.09.2014 09:41s ukazatelem rychlosti mam problem, kdyz je k nicemu. viz bohuminska. tam denne chodim pres prechod a radar je hned za nim. tzn by tam fakt nemel nikdo jezt mimo pravidla (kdyz uz pripustime, ze jsou useky, kde je 50 zbytecne) – ale to zablika „90“ a lidi si z toho nic nedelaji, zadna brzdova svetla tam mnohdy neregistruju. a nejlepsi jsou pak ti, co me vidi na prechodu asi 200m – od mostu pionyru, ale ani tak se s tim nevyrovnaji, ze neni vhodna doba na akceleraci, pac pak budou brzdit a nejvetsi borci si jeste zatroubi a sermujou pestickama, to uz jsou fakt exoti, si mysli, ze jsou v metru nebo co. :)
Michal :
A retardéry jsou konečně pryč, doufám, že už nikdo nebude vymýšlet další cypoviny.
17.09.2014 23:56Crazym :
Tak dnešní stav na výstavbě posledního úseku stezky a zastávek u hradu, nějaký malý progres je vidět, pilíře už zrají oba http://www.imagehosting.cz/?v=p9281613.jpg , cesta s chodníky se pomalu vylupuje http://www.imagehosting.cz/?v=p9281614.jpg , ale co mě pobavilo nejvíce byly znova rozebrané nástupiště už skoro hotových zastávek http://www.imagehosting.cz/?v=p9281615.jpg , http://www.imagehosting.cz/?v=p9281616.jpg . Asi někde udělali soudruzi ze stavební firmy chybu a museli znova založit hranu těch nástupišť na obou stranách :-)
28.09.2014 21:16Jinak na cyklostezce v místě odstraněných retardérů u železničního mostu vybrali trochu svah a vysekali okolí zřejmě aby byl úsek o něco víc přehlednější, tak jsem zvědav jestli už to je definitivní nebo ještě bude následovat nějaké další „bezpečnostní“ opatření.
Crazym :
A ještě jedna věc mě dnes na výstavbě stezky kolem budoucí základny vodáků zaujala http://www.imagehosting.cz/?v=p9281618.jpg To jsme na tom finančně opravdu tak dobře, že na ryze technické stavby obyčejných chodníků musíme neustále přidávat nějaké kudrlinky prodražující tyto stavby? Nebo na to existuje nějaká norma ohledně organizace pruhů pro ovečky i na chodnících? Nestačilo by to prostě jen vyasfaltovat ?
28.09.2014 21:32Crazym :
Na stavbě mostu přes Lučinu u hradu se dokončují pilíře a je připravena manipulační plocha http://www.imagehosting.cz/?v=pa261886.jpg
26.10.2014 20:22Současně se na druhé straně připravují podmínky pro násun mostu http://www.imagehosting.cz/?v=pa261890.jpg
O kus dál jsou zastávky už zase vydlážděny http://www.imagehosting.cz/?v=pa261893.jpg doufejme, že naposledy.
A tímto se nám okolí řek v centru stává celkem atraktivní lokalitou k bydlení s výhledem na cyklostezku http://www.imagehosting.cz/?v=pa261896.jpg :-)
Ještěže ti, co tak pěkně bydlí vědí komu za takové výdobytky vděčí a při následných volbách se to určitě projeví http://www.imagehosting.cz/?v=pa261895.jpg :D
Radek :
Podpery a cast mostu je pripravena na ceste od puvodniho tram prejezdu k brehu tak zrejme nasledujici dny budou jerabem davat na pripravene pilire.
09.11.2014 21:03via :
Jj Most se rýsuje stejně jako cyklochodník k němu.
10.11.2014 15:57Oasis :
+článek na denik.cz: „Cyklostezky v Ostravě: Dokončení dvou úseků se opozdí“, http://goo.gl/lLZMHg
14.11.2014 09:17Radek :
Clanek o dokonceni v pristim roce maji jeste prece pulku prosince kurna ,sem taky stavar a pred volbama sme museli i vikendy povine aby stavbu v polance predal starosta lidem http://goo.gl/ekl1aB
27.11.2014 18:46Rýša :
Oasis: Nejdražší byl úsek mezi Seidlerovým nábřežím a Slezskoostravským hradem v délce 1,26 kilometru s náklady přesahujícími 21 milionů korun.
27.11.2014 19:40A dál jsem už raději nečetl. tak nejen předražené nekvalitní dálnice, ale už i cyklostezky. Za kilometr a půl cyklostezky za 21 melounů to je nebo bude dílo!
Martin [msstavby.cz] :
Rýša: Jseš lojza. Měl jsi číst dále…. Součástí ceny je nová tramvajová zastávka a nová lávka přes Lučinu.
27.11.2014 19:47Rýša :
martin [msstavby.cz]: …ale hochu četl, četl. I tak to je suma jak blázen!
27.11.2014 20:40Martin [msstavby.cz] :
Rýša: Projdi si ceny ocelových kcí atp. ;)
27.11.2014 21:59Radek :
Pokut nekoho zajima zde deni kolem cyklostezky tak zde je kontakt pokut se po volbach nevymenili,, ja uz je kontaktoval v lete ale mam blbou cestinu tak to skuste vy nechci je porad jen ja otravovat z dotazi,
04.12.2014 13:25Letni odpoved,,,
,Odpoved primo od Projektantu:S pozdravem
Ing. Bc. Jana Muťková
manažer projektů fondů EU
Dobrý den,
realizace stavby „Cyklostezky – úsek Slezskoostravský hrad, Hrabová“ opětovně začala v tomto týdnu. Přestávka byla zapříčiněna realizací stavby „Odvedení odpadních vod z průmyslové zóny Paskov“, kdy cyklostezka je vedena přímo nad odpadovodem. Pokud nedojde k nějakým nepředvídatelným okolnostem, tak by cyklostezka měla být dokončena nejpozději v září 2014.
:lávkou přes Lučinu hned u Hradu. Se bude dokoncovat az tam bude stavet firma ktera dostane usek na starost.
Magistrát města Ostravy
Investiční odbor
Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava
T +420 599 443 245
M +420 737 272 539
E jmutkova@ostrava.cz
06.04.2014 09:10
Oasis :
+článek: „Zvlněná cyklostezka v Ostravě ohrožuje cyklisty, narušily ji kořeny“ na ostrava.idnes.cz: https://ostrava.idnes.cz/cyklostezka-cesta-praskliny-oprava-db5-/ostrava-zpravy.aspx?c=A181012_432416_ostrava-zpravy_woj
12.10.2018 10:08davidb :
Oasis:
12.10.2018 13:27Stejný problém byl a je i přes Vratimov.
Ty kořeny jsou fakt silné a nadzvedávají cestu.
aggu :
Já jsem teda dalek toho radit projektantům jak kreslit cyklostezky, ale dělat tuhé povrchy v místech se stromy asi nebude chytrý nápad, že? ;)
1 minuta na internetu:
https://apps.ict.illinois.edu/projects/getfile.asp?id=3057 > str. 27 Root infiltration
https://www.sustrans.org.uk/sites/default/files/images/files/migrated-pdfs/Technical%20Note%208%20-%20Path%20surfaces(1).pdf > str. 23 „No dig construction“
Ale chápu že finišer, když se rozjede, tak se blbě zastavuje….
12.10.2018 14:56Crazym :
Jde vidět, že bariéry a rádoby umělecké cyp.viny nám teda jdou :-)
04.08.2019 19:52http://screenshot.cz/7906O/
http://screenshot.cz/KKXGI/
http://screenshot.cz/RC9GI/
Aneb co vše se dá potkat když mě okolnosti donutí dojet na cyklostezku kde řádí https://www.landscape-festival.cz/ :-)
PetrM :
vlny mezi DOV a Hrabůvkou byly odstraněny – na nejkritičtějších místech byl položený nový asfalt
trvalo to sice 5 let, ale buďme rádi i za to
28.09.2023 07:44Malina :
PetrM: super, ovšem kvalita provedení je opět „ala Ostrava“ asfalt je sice nový, ale ideálně rovný není. V místech, kde byly největší vlny, určité nerovnosti zůstaly, takže za mě je pouze otázka času, kdy se zvětší.
28.09.2023 21:40PetrM :
Bohužel je to tak, ale nechtěl jsem to psát, abych nevypadal moc negativní:-D
28.09.2023 22:05