Tak pro cyklostezku (kola a brusle) je to ten nejideálnější povrch, minimálně co se týče ekonomického hlediska. Já jsem docela rád, že tam není dlažba či beton (o štěrku asi nemá smysl mluvit, neb ten by nebyl vhodný pro bruslaře). Co mě však zaráží je ta šířka, metr navíc by neškodil a zvýšené náklady by moc nebolely, zvláště, když to jde z dotací. Takhle to je jen na jedno kolo v každém protisměru a čekání za bruslařem na vhodnou možnost předjetí.
13.05.2014 15:14
91
Adam :
Thunderbird: Po tomhle budou jezdit kolová vozidla. Nic jiného, než asfalt, není přípustné.
13.05.2014 17:32
51
Dejvid :
Asfalt je lepší, než zámkovka! Pro cyklo každopádně! Nicméně, ta poslední fotka se zúžením, to už je fakt trošku nahlavu :D cyklodálnice…
13.05.2014 22:18
13
Tomas T. :
Marek: Bruslař je chodec, a chodec ma vyznaceny svuj pruh mimo cyklostezku. Takze predjizdeni bruslaru je vyreseno. Libi se mi ten obrubnik mezi stezkou a chodnikem na posledni fotce. Aspon lide nebudou chodit cyklistum do cesty. Sirsi by to byt mohlo, to je skoda.
14.05.2014 09:08
00
Crazym :
Dejvid: Tam v tom místě jsem se taky dobře bavil ale ani ne kvůli dispozičnímu řešení protože tam holt je málo místa ale skrze ten úřednický euroalibizmus vetknutý do toho značení :-) Jasné určení pruhu piktogramy, bílá čára, zpomalovací pruhy, dopravní značky a to vše jen proto aby kdyby se tam něco stalo, byli z obliga. Zajímavé by bylo tam někdy dát skrytou kameru a sledovat kolik cyklistů nepřejede bílou čáru avjede do toho zúženého prostoru až za ní a současně pokud někdo jede v protisměru poslouchá dopravní značku a zastavuje :-)
To je jako o kus dál ty dvě značky http://www.imagehosting.cz/?v=p4290292.jpg tak minimálně za 20 táců, zbytečné ale ovečky je třeba řídit a peníze se točí… :-)
14.05.2014 09:26
53
via :
Bruslař je chodec, ale na cyklostezku má vstup povolen.
Zúžení cyklostezky do jednoho pruhu je velmi nebezpečné místo a dopravní značky udávající přednost tam patří. Nejsem příznivcem volnosti typu domluv se, dohodni se posunkem ruky. Tohle tady moc nefunguje. Jednou vám tam vjede nějaký magor a pak chci mít argument na své straně.
14.05.2014 20:59
30
Nimrod :
Vůbec bych tady nehodnotli technické řešení – stejně tak jako většina tady, ani já nejsem stavař-dopravák. Co mě pořád zaráží je to šnečí tempo na části mezi hradem a nábřežím a mezi hrabovou a hradem. Ohlídat si termíny město nikdy neumělo, a ani to následně vysvětlit veřejnosti…ale těším se až to bude!!!
21.05.2014 10:15
10
Crazym :
Nimrod: To šnečí tempo je opravdu srandovní, byl jsem tam opět předevčírem a u hradu se asi čeká na lávku, nic se tam neděje ale z druhé strany už se dostali až k železničnímu mostu http://www.mapy.cz/s/9VCR, foto zde: http://www.imagehosting.cz/?v=cyklostezk.jpg , takže to vypadá, že jsou aktivní o něco víc.
Taky jsem zaregistroval, že úředníci to se značením sice vymysleli dobře ale nepočítali s lidským faktorem. Tak doufám, že si toho nějaký brzo všimne, že P08 namontoval nějaký dělňas opačně, než se tam začnou tvořit fronty ohleduplných cyklistů sledujících dopravní značení a dávajících si navzájem přednost :D http://www.imagehosting.cz/?v=kdompednos.jpg
21.05.2014 12:54
01
acdlcia [msstavby.cz] :
Crazym: Ten dělník za to nemůže, namontoval ji dobře. Na horním okraji je nápis, který určuje vrch a tím tomu zabraňuje. Nejspíš to zdupal projektant, nebo je to schválně z důvodu zvýšení bezpečnosti. :)
Uplácaná štěrková cesta už sahá po zaslepený most na Karolině. Další úsek k hradu je rozbagrován. Je ten druhý „schod“ ve svahu, ne úplně u vody, ale ještě o pár metrů výš.
30.05.2014 18:16
01
Crazym :
Dnešní projetí mě opět utvrdilo v tom, že jim to jde jak hladnému sraní ale už dorazili se stavbou až k hradní lávce, takže těch posledních cca 800 metrů chybějících na trase od Bohumína do Beskyd je už na dohled :-) http://anonymni.papricka.cz/crazym-cyklostezka-na-slezske/
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Thunderbird :
Vše asfaltovat, to je heslo dne, bohužel.
13.05.2014 15:09Marek :
Tak pro cyklostezku (kola a brusle) je to ten nejideálnější povrch, minimálně co se týče ekonomického hlediska. Já jsem docela rád, že tam není dlažba či beton (o štěrku asi nemá smysl mluvit, neb ten by nebyl vhodný pro bruslaře). Co mě však zaráží je ta šířka, metr navíc by neškodil a zvýšené náklady by moc nebolely, zvláště, když to jde z dotací. Takhle to je jen na jedno kolo v každém protisměru a čekání za bruslařem na vhodnou možnost předjetí.
13.05.2014 15:14Adam :
Thunderbird: Po tomhle budou jezdit kolová vozidla. Nic jiného, než asfalt, není přípustné.
13.05.2014 17:32Dejvid :
Asfalt je lepší, než zámkovka! Pro cyklo každopádně! Nicméně, ta poslední fotka se zúžením, to už je fakt trošku nahlavu :D cyklodálnice…
13.05.2014 22:18Tomas T. :
Marek: Bruslař je chodec, a chodec ma vyznaceny svuj pruh mimo cyklostezku. Takze predjizdeni bruslaru je vyreseno. Libi se mi ten obrubnik mezi stezkou a chodnikem na posledni fotce. Aspon lide nebudou chodit cyklistum do cesty. Sirsi by to byt mohlo, to je skoda.
14.05.2014 09:08Crazym :
Dejvid: Tam v tom místě jsem se taky dobře bavil ale ani ne kvůli dispozičnímu řešení protože tam holt je málo místa ale skrze ten úřednický euroalibizmus vetknutý do toho značení :-) Jasné určení pruhu piktogramy, bílá čára, zpomalovací pruhy, dopravní značky a to vše jen proto aby kdyby se tam něco stalo, byli z obliga. Zajímavé by bylo tam někdy dát skrytou kameru a sledovat kolik cyklistů nepřejede bílou čáru avjede do toho zúženého prostoru až za ní a současně pokud někdo jede v protisměru poslouchá dopravní značku a zastavuje :-)
14.05.2014 09:26To je jako o kus dál ty dvě značky http://www.imagehosting.cz/?v=p4290292.jpg tak minimálně za 20 táců, zbytečné ale ovečky je třeba řídit a peníze se točí… :-)
via :
Bruslař je chodec, ale na cyklostezku má vstup povolen.
14.05.2014 20:59Zúžení cyklostezky do jednoho pruhu je velmi nebezpečné místo a dopravní značky udávající přednost tam patří. Nejsem příznivcem volnosti typu domluv se, dohodni se posunkem ruky. Tohle tady moc nefunguje. Jednou vám tam vjede nějaký magor a pak chci mít argument na své straně.
Nimrod :
Vůbec bych tady nehodnotli technické řešení – stejně tak jako většina tady, ani já nejsem stavař-dopravák. Co mě pořád zaráží je to šnečí tempo na části mezi hradem a nábřežím a mezi hrabovou a hradem. Ohlídat si termíny město nikdy neumělo, a ani to následně vysvětlit veřejnosti…ale těším se až to bude!!!
21.05.2014 10:15Crazym :
Nimrod: To šnečí tempo je opravdu srandovní, byl jsem tam opět předevčírem a u hradu se asi čeká na lávku, nic se tam neděje ale z druhé strany už se dostali až k železničnímu mostu http://www.mapy.cz/s/9VCR, foto zde: http://www.imagehosting.cz/?v=cyklostezk.jpg , takže to vypadá, že jsou aktivní o něco víc.
21.05.2014 12:54Taky jsem zaregistroval, že úředníci to se značením sice vymysleli dobře ale nepočítali s lidským faktorem. Tak doufám, že si toho nějaký brzo všimne, že P08 namontoval nějaký dělňas opačně, než se tam začnou tvořit fronty ohleduplných cyklistů sledujících dopravní značení a dávajících si navzájem přednost :D http://www.imagehosting.cz/?v=kdompednos.jpg
acdlcia [msstavby.cz] :
Crazym: Ten dělník za to nemůže, namontoval ji dobře. Na horním okraji je nápis, který určuje vrch a tím tomu zabraňuje. Nejspíš to zdupal projektant, nebo je to schválně z důvodu zvýšení bezpečnosti. :)
21.05.2014 20:12Crazym :
acdlcia [msstavby.cz]: Myslím, že je to spíš omyl toho co to montoval, použité značky P07 a P08 mají jen jednu polohu http://www.dopravni-znaceni.eu/znacky/dopravni-znacky-upravujici-prednost/ I když po zvětšení obou originálů jsem nějaké značky na vrcholu značek našel a až pojedu kolem se schválně podívám :-)
21.05.2014 21:50via :
Uplácaná štěrková cesta už sahá po zaslepený most na Karolině. Další úsek k hradu je rozbagrován. Je ten druhý „schod“ ve svahu, ne úplně u vody, ale ještě o pár metrů výš.
30.05.2014 18:16Crazym :
Dnešní projetí mě opět utvrdilo v tom, že jim to jde jak hladnému sraní ale už dorazili se stavbou až k hradní lávce, takže těch posledních cca 800 metrů chybějících na trase od Bohumína do Beskyd je už na dohled :-) http://anonymni.papricka.cz/crazym-cyklostezka-na-slezske/
05.08.2014 17:01Tonda :
Dnes jsou opravdu značky na všechno :D Třeba tahle: http://www.dopravniznaceni.com/C-9a-stezka-pro-chodce-a-cyklisty-d267.htm
17.07.2017 16:44Vážně značka na vše :)) Ale to je asi dobře, alespoň nejsou žádné zmatky :)