Developerská společnost CTP plánuje v Ostravě vybudovat další logistický park. Ten bude umístěn na brownfieldu v Ostravě-Kunčičkách, ulice Rajnochova.
Vzniknout by mělo přibližně více jak 80 000m2 pronajímatelných ploch. Více podrobností v tomto inzerátu na webu sreality.cz


Meechee :
Škoda, na tom místě jsem si říkal, že by mohl stát nový stadion Baníku Ostrava :) Tak holt bude muset Brabec hledat jinde …
15.05.2024 11:34Jiří Antonín :
Jj, logistický parků není nikdy dost. Aspoň že to je brownfield. Zato pohled od sesteráku směr Klimkovice v Porubě – to je „nádhera“. Hala vedle haly. Ještě pole na levé straně cesty na Klimkovice není zastavěné a pole směr Opava taky ne :-( CTPark už by měl dostat zákaz!
donPaPa :
Jiří Antonín:
Naprostý souhlas, mám ještě v živé paměti rozhovor s děkankou Stavební fakulty v Ostravě, která stavbu logistických parků v Porubě schvalovala… Díky bohu, že už tam nejsem. Jediné + této stavby vidím využití právě v brownfieldu
15.05.2024 12:40tojejedno :
Za mě teda super místo, snad se to zrealizuje, jedná se totiž o brownfield, který byl využíván jako kalová pole pro bývalé doly v okolí a místo to je hodně depresivní. Nedávno jsem tam byl na kole, doteď tam jsou tabulky od bývalého vlastníka (Vítkovice-energetika) s zákazem vstupu Současný vlastník se to hlemýždím tempem snaží zřejmě zrekultivovat, akorát 3 tatrovky s hlínou za rok je tak nějak málo… Takže jak už jsem psal, za mě ideální místo a snad se celá oblast promění zase v živou část města.
tojejedno :
Za mě teda super místo, snad se to zrealizuje, jedná se totiž o brownfield, který byl využíván jako kalová pole pro bývalé doly v okolí a místo to je hodně depresivní. Nedávno jsem tam byl na kole, doteď tam jsou tabulky od bývalého vlastníka (Vítkovice-energetika) s zákazem vstupu. Současný vlastník se to hlemýždím tempem snaží zřejmě zrekultivovat, akorát 3 tatrovky s hlínou za rok je tak nějak málo… Takže jak už jsem psal, za mě ideální místo a snad se celá oblast promění zase v živou část města.
15.05.2024 13:04Jirotka :
Lokalita se nachází částečně v Kunčičkách a částečně ve Slezské Ostravě.
Jusepe :
Mohl tam vzniknout lesní park, naprotější stranu(přes řeku) se má realizovat nová čtvrť Pod žofinkou, aspoň mohli lidé tam chodit a zpřístupnit to a zkultivovat to. Žádný brownfield, ale lesní porost!! Je to špatně, hned v blízkosti centra, naprosto nelogické??? Který představitel města to povolil?!! Zahltí to Centrum, Bohumínskou, kterou chtěli udělat jako klidnou ulici! Developerovi dát zákaz!!! Ve vyspělejší městech se logistické parky se budují na okraji měst?! V OV je povolenu přímo v centru.
15.05.2024 15:55Archerr :
Jusepe: tak proč sis ten pozemek nekoupil?
vojtag :
S takovým tempem bude brzy Ostrava plná odporných prefabrikovaných šedých krabic hal a skladů…
Po předchozích generacích průmyslu tady zbyly mnohdy velice hodnotné a pěkné stavby, po té dnešní zbyde jen tenhle humus.
Lojza :
Dolni oblast je krásná, super akce, ale ODS s Macurou a ANO, to místo totálně zničí. Tohle má být kolem dálnice směrem na Polsko!!!
Hanys :
Sakra, to není žádná síla která už by tyhle zrůdnosti v Ostravě zastavila? Všichni brečí že je málo bytu ale budeme pořád stavět haly
16.05.2024 09:46Lojza :
Hanys: máte pravdu. Z Ostravy černé a špinavé se stala Ostrava montoven po revoluci a nyní přichází doba, kdy se z Ostravy stane skladiště….Tragédie.
Rdm :
Hanys: „my“ stavíme haly místo bytů? Kdo „my“? Staví snad především soukromníci a pokud chtějí postavit halu, tak postaví halu. Ono stavět byty ve městě, kterému klesá počet obyvatel asi taky není žádné terno, že?
16.05.2024 10:11Milan :
Rdm: My, samosprávné město, se strategickými materiály, které se projednávají v příslušných odborech a slavnostně schvalují na jednáních zastupitelstva města.
16.05.2024 10:17Szczur :
Očividně zde je nutné provést přeložky silnic (jmenovitě s cílem odvést tranzit z Bohumínské) a železnic, ale tak, jak je to v územním plánu, to je tragédie. Stavba hal v této podobě samozřejmě výrazně omezí možnosti nápravy dopravní situace v budoucnu.
Opět narážíme na to, že Ostravě zcela chybí návrh cílového stavu infrastruktury. Územní plán k tomuto účelu neslouží a sloužit nemá. Veřejný sektor nedělá svou práci.
16.05.2024 11:07Lojza :
Szczur: Politi co vedou Ostravu 34 let asi pracuji pro developery a různé pochybné skupiny že? Nikde na světě se nestaví tolik obchodních center přímo ve městě jako v Ostravě, ale na okraji. Nikde se nestaví tolik skladu v centru a blízkém okoli jako v Ostravě. Tohle tihle Primátoři,jejich strany a jejich poskoci nedělají pro Ostravany že? Nevěřím že my obyčejní lidé by jsme tohle chtěli..
O. :
Lojza: Vy jste asi nikde ve světě moc nebyl, co?
16.05.2024 16:26Lojza :
O.: píšu o tom, právě že jsem ve světě dlouho žil. Teda kromě Afriky a Ruska. Ale ani v Praze nebo Brně není hlavní činnosti ODS, ANo Macury atd. přivádět do centra Ostravy miliony skladů a skladišť.
Rdm :
Lojza: já vám rozumím, ale Ostrava není úplně typické město jako Praha nebo Olomouc a když se podíváte na dané místo z ptačí perspektivy, tak už vám tak moc nepřijde, že jste v blízkosti centra https://mapy.cz/s/levuvupoko ale spíše v nějaké průmyslové zóně, kde náhodou i někdo bydlí…
17.05.2024 07:41Alois :
O.: A vy jste bylo někde ve světě moc, co ?
17.05.2024 15:34Lojza :
Rdm: to máte pravdu, ale právě proto je třeba sklady haly, montovaných stavět okolo Frydku, Opavy a Karviné a ne v Ostravě. Tady mají žít hlavně vzdělání a chytří lidé s VŠ
Alois :
Lojza: Že jsem tak smělý, a vy ráčíte prodlévat v jakém městě ?
Lojza :
Alois: v Ostravě žiju. Proč jestli se můžu zeptat?
Alois :
Lojza: Zajímalo mě, jak se Vám žije mezi vzdělanými a chytrými lidmi s VŠ.
Lojza :
Alois:hezká ironie, ale chápu co myslíte. Ostrava jde bohužel špatným směrem…hodně špatným
Rdm :
Lojza: ty vzdělané a chytré, chcete do Ostravy přidělovat podle nějakého vzorce?
18.05.2024 11:15bapi :
Kdo chce velke mesto, lifestyle, platy, tak pujde zahranici, Praha, mozna Brno. Kdo chce mesto mensi a hlavne prirodu, tak ma Budejovice, Hradec, Liberec, s primhourenyma ocima Jihlavu. Bez vztahu k Ove a okoli… co tam tak muze ty lidi nalakat? Max levne bydleni v combu s prazskym platem, takze si nasetri na… Byt v Ostrave to asi nebude. Mozna dum nekde v ramci MSK kraje. Prinejlepsim. Je to furt dokola. Asi by mela byt snaha co nejvic vysat VS ze Zlisnkeho kraje a Olomouckeho (mimo Olmik samotny je ta kvalita zivota dost nizka) a pak ze Slovenska, no. V tyhle rovine „lidskych zdroju“ nema pro Ovu smysl resit ten zbytek republiky.
18.05.2024 11:47Lojza :
Rdm: oproti Frýdku mmistku nebo Opavě tady jsou lidi o hodně chytřejší, bohužel utíkají z Ostravy po tisících ročně…od revoluce jich uteklo přes 50 000 a zůstali jen skkadnici a lidi co dělají u pásu. Je to smutny pohlad na Ostravu. Musíme to změnit
jake :
Lojza: jak?
18.05.2024 19:58Rdm :
Lojza: vážně by mne zajímalo jak jste přišel na to, že v Ostravě jsou lidé chytřejší než třeba v FM? Máte nějakou studii nebo jsou to jen vaše domněnky? Nicméně jste nezodpověděl otázku, jak chcete ty vzdělané a chytré lidi do Ostravy dostat? Budete je přesídlovat proti jejich vůli?
20.05.2024 15:15Szczur :
Lojza: Klasická nepravda.
20.05.2024 16:58Počet odchodů z Ostravy nevybočuje z normálu. Žádné „utíkání“ se nekoná a nikdy nekonalo. Z „živějších“ měst ve skutečnosti odchází v poměru ještě více lidí, než z Ostravy. Tato města ale mají i vysoký počet příchozích.
Pokles obyvatel Ostravy je způsobený tím, že do ní velmi málo lidí PŘICHÁZÍ ze zbytku země. A to je samozřejmě úplně jiný problém, než jaký chtějí chybně řešit sebemrskači.
Lojza :
Rdm: statistiky v Čr, jestli jste chytrý vyhledejte si to. Jinak je to logické, tam, kde jsou VŠ Praha Brno Ostrava budou lidé chytřejší než tam, kde jsou jen montovny typu Hyundai …
Lojza :
Rdm: dostat chytré lidi do Ostravy, můžete jedině tak, že zde budou vytvořena pracovní místa s vyšší přidanou hodnotou a nebo místa ve státní sféře, případně z EU. Tomu, ale brání Praha, aby chytré lidi ukradla…Tam, kde žijí chytřejší lidé, vzdělanější, ekonomika roste, lidé mají daleko větší platy , kvalita života je daleko vyšší. Pomoci může i vedení Ostravy a MS kraje, ale to bohužel láká jen montovny v drtivé většině případů. Proč tady asi zase cpou Pražáci montovnu baterií do Lutyně a ne třeba datová centra, stavební úřad, který Pražáci zakázali udělat v Ostravě, konkrétně top09 atd. atd…?
Lojza :
Szczur: panebože….zkuste si ještě jednou přečíst co jste napsal..pak ještě jednou a ještě jednou..no nedivím se, že je Ostrava tam kde je, jestli tady někde žijete…
Kligrappinah :
Rdm: No jasně, že má studii. Srolovanou v obalu společně s diplomem z vš života na poličce bytu v ostravské čtvrti slušných a vzdělaných lidí, mezi něž se jistě počítá, navzdory svým chabým vyjadřovacím schopnostem a papouškování plytkých ANOfertových pravdiček o krádeži stavebního úřadu a „vyšší přidané hodnotě“.
Rdm :
Lojza: proč hned ty osobní útoky? Neumíte reagovat normálně? Podle statistiky má FM procentuálně více VŠ obyvatel než Ostrava https://vdb.czso.cz/vdbvo2/faces/cs/index.jsf?page=vystup-objekt&z=T&f=TABULKA&pvo=ZV21KR007&pvokc=100&pvoch=3140 Argumentoval jste tím, že logicky jsou vzdělaní lidé tam, kde jsou VŠ, ale ta je i ve vámi zavrhované Opavě, Karviné a paradoxně i v tom FM https://humanum.cz/frydek-mistek-cz/ Takže jak to tedy máte?
21.05.2024 12:11Že pracovní místa přitáhnou lidi, o tom asi není úplně pochyb, jenže jak ty místa chcete vytvořit? Budete nařizovat firmám, investovat v Ostravě? Takže jiná forma „přesídlování“? Opravdu fňukáte nad tím, že za tu situaci může Praha? Proč montovna baterií (ať už si o umístění stavby myslíme cokoliv)? Třeba proto, že je tady velké množství nekvalifikovaných lidí, končí OKD, málokdo věří, že přežije Liberty… kde chcete tyto lidi zaměstnat? Proč by měla Praha řešit, jestli chce někdo postavit datacentrum? atd..
Lojza :
Rdm: Rdm, takže okres Frýdek Místek 214 669 obyvatel a 29 917 VŠ vzdělaných, Ostrava 283 000 obyvatel a 49 609 VŠ vzdělaných. Takže okres FM má procentuálně více VŠ jo? Svatá prostoto.. Dále se tam uvádí, že Ostrava má 266 942 obyvatel starších 15 let….Ostrava má 283 000 obyvatel, ale v Ostravě žije více než 40 000 obyvatel mladších 15 let no…
Rdm :
Lojza: kde tam vidíte, že okres FM má 214 000 lidí? Když už tak okres FM má 175 000 lidí. Uznávám, že jsem se ve výpočtech sekl. Ostrava má 18,6% VŠ, FM 17,6%, tedy rozdíl 1%. Fakt hrůza.
21.05.2024 13:17Oháněl jste se statistikami, tohle jsou údaje ze sčítání lidi 2021, tak si přestaňte vymýšlet jiné údaje. To pak popíráte sám sebe, ale vlastně jsem se ani nic jiného nečekal.
Lojza :
Rdm: okres Frýdek Místek má 214 669 obyvatel,vygooglete si to prosím, říkám, mají tam chyby…ale mate pravdu, že Doktoři a další multimilionáři , protože nejsou v Ostravě pozemky, tak si kupují pozemky v okresu Frýdku Místku a bydlí okolo Beskyd no
Rdm :
Lojza: Jsou to oficiální statistiky ČSÚ, statistiky, na které jste vy sám povýšeně odkázal, takže bez ohledu na to, jestli tam jsou nebo nejsou chyby, se jimi uď řiďme a nebo rovnou přiznejte, že vůbec netušíte o čem mluvíte.
21.05.2024 15:38Lojza :
Rdm: nejste vůbec inteligentní ale to není Vaše chyba….už mi prosím nikdy nepište a nereaguje na mně. Jestli to chápete..a máte IQ větší než 20.
davidb :
Lojza:
Z vašich prvních příspěvků je zřejmé, že řešíte město Ostrava, město FM atd.
A pak se začnete ohánět okresy Ostrava-město a FM!!
Rdm :
Lojza: ani jsem už nečekal, že bych od vás mohl očekávat něco jiného než sadu urážek. Už jak jste začal zpochybňovat statistiky, kterými jste se sám na začátku oháněl, bylo jasné, že to plácáte jak pejsek s kočičkou dort. Vy nebudete rozhodovat o tom, jestli na vás budu ještě někdy reagovat nebo ne, o tom si rozhodnu sám, bez dovolení…
22.05.2024 08:32Lojza :
Rdm: tak se pojď domluvit a osobne co ? Napiš svoje jmeno
Rdm :
Lojza: jako proč? Abych ty kecy co píšeš slyšel i na živo? :-D
22.05.2024 14:14Lojza :
Rdm: ne, ale abych viděl někoho kdo nechápe, když mu řeknu, aby nepsal, tak mi zase napíše. Jako tady je hodně nechytrých lidí, ale vy jste jednička asi.
Rdm :
Lojza: ty jsi něco jako „psal do diskuze a divil se, že mu na příspěvky reagují lidé“. Jestli s tím máš psychický problém, tak nepiš do diskuzí…
22.05.2024 15:57Crazym :
Lojza: Ty zje cyp jak Lampa 🤣🤦♂️ https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Lampa
22.05.2024 18:24Lojza :
Crazym: že vy stáří dědečci nemáte co dělat a otravujete co? Ale gratuluji k tomu, že jste se naučili s internetem. Vzhledem k tvému IQ ..je to obrovský úspěch.
Crazym :
Lojza: Lojzíku, taky tě máme rádi, ono koho jiného bychom my stařečci otravovali když ne ty chytré lidi? Znáš to není nad cizí neštěstí 🤣 A to naučení se s těmi internety je při našem IQ jen malá daň za to, že se dobře bavíme, jinak bychom se jako rentiéři asi hodně nudili když nemáme co dělat 🤪
24.05.2024 09:45JanikK :
Tady Lojza hodil nějaké čísla, tak jsem koukl a docela mě překvapilo že Ostrava má jen 283 000 lidí. Kdysi dávno se říkalo, že předhoní Brno. V roce 1990 331.219 lidí, v roce 2023 283.504 lidí takže 47 tisíc jich zmizelo. Ten sešup teď na chvíli zbrzdila migrační krize. MSK kraji lidi ubývají od roku 1995 cca 90.000 lidí. To je fakt mazec.
24.05.2024 11:17Lojza :
JanikK: Děkuji vám za inteligentní příspěvek. Co je daleko, ale daleko horší je, že tech 50 000 lidi co ubylo byli většinou VŠ chytří lidé a zde v Ostravě zůstali nyní jen lidé ne chytří, když to napíšu hezky a Já !!!
24.05.2024 16:06HUC :
Dnes, když jsem sjížděl z Frýdecké, tak už lze vidět, že zde probíhá kácení dřevin ve směru od Giengeru. Stojí tam tatrovky, bagry, atp.
11.02.2025 10:20puta :
JanikK: „Kdysi dávno se říkalo, že předhoní Brno.“ Neříkalo se. „Ten sešup teď na chvíli zbrzdila migrační krize.“ Žádná migrační krize tady není.
11.02.2025 12:27HUC :
Dnes jsem se tam byl podivat, vsude buldozery, zvuk pily je slyset porad, stromy nikde, dumpry, pasova vozidla. Kalova pole mizi po desitkach let, kdy byly spise ekologickou skvrnou. Do roka tam bude nova cast mesta, mam radost.
26.02.2025 20:34Dan :
HUC: Vy ty tri skladove haly povazujete za mesto?
26.02.2025 20:39Jarek z Jihu :
Historicky šla Ostrava nahoru díky tomu, že bez ohledu na režímy, šla s průmyslovou výstavbou i výstavba infrastruktury, kde i havíř mohl bydlet v kolonii.Samozřejmě od roku 1820 šla postupně kvalita života nahoru.A dneska?Skladové haly, nulová připdaná hodnota, developeři zisky vyvedou ne mimo region, ale mimo republiku, dělniky dovezou z Polska, nebo východu, takže příjem(utrata) jde taky mimo.A zbytek našinců sice nemá úplně minimální mzdu, ale jako skladník z bídou vydělá na najém v bytech po konamčích, a hypotéku s platem skladnka nedostane.Infrastrukturu zaplatí stát, developeři se nijak nepodílejí na rozvoji města.Páteřní komunikace= čím více skladů tím více kamionu Rudná,Místecká,Bohumínská,Plzeňská,Mariánskohorská.Takže pokračující úpadek regionu v přímém přenosu.Jako patriotovi je mi z toho smutno, vždyť i velká část rodiny šla z Ostravy pryč.
27.02.2025 22:31jal :
Kolik peněz se vydělá na tom místě dnes?
28.02.2025 08:00Nebude to „část rodiny šla z Ostravy pryč“ tím, že vydělali právě v podobných halách a dnes mají rodinný dům v okolí Ostravy, případně někde pod Beskydy?
Jana :
Jarek z Jihu: Jarek z Jihu: Konečně to říkáte / píšete, jak to vnímám i já. Děkuji.
28.02.2025 16:01Jana :
Jarek z Jihu: Jarek z Jihu: Konečně to říkáte / píšete, jak to vnímám i já. Děkuji.
28.02.2025 16:02Jana :
jal: Když navážu na pana Jarka z Jihu. Ova vyjela nahoru s uhlím a bez uhlí je to naprosto zaměnitelné místo / město, které dnes na sebe nabaluje obrovské sociální problémy. Ova byla budována jako čistě účelové místo / město, které v mnoha vývojových etapách nebylo moc k žití. I v té nejzlatější vývojové etapě tzv. první republiky byla s ekologií / životním prostředím na štíru a bolševik to už dorazil úplně. Svým způsobem obdivuji všechny, kteří doufají v rozvoj tohoto místa. Já neříkám, že Ova zanikne, nebo že se snad od roku 1989 neposunula. Ale nedělejme si iluze. Už dnes je Ova zaměnitelná a tím že nemá žádnou historii a byla vždy takovým průchoďákem, bez střední společenské třídy, tak spíše očekávejme eskalaci problémů a prohlubující se úpadek.
28.02.2025 16:23