Město Ostrava uzavřela smlouvu s ateliérem Chválek na zpracování objemové studie jako jednoho ze stupňů investiční a předprojektové přípravy stavby
„Středisko správních činností“, v prostoru lokality BAUHAUS.
zdroj smlouvy: hlidacstatu.cz
Město Ostrava uzavřela smlouvu s ateliérem Chválek na zpracování objemové studie jako jednoho ze stupňů investiční a předprojektové přípravy stavby
„Středisko správních činností“, v prostoru lokality BAUHAUS.
zdroj smlouvy: hlidacstatu.cz
Balde :
doufám, že parking půjde pod zem
Hynek [msstavby.cz] :
tyjo, slovo CD-ROM uz jsem sakra dlouho nevidel. :)
24.04.2018 16:42Rdm :
No nevím, takové středisko by mělo být v místě co nejsnáze dostupném z MHD, na místě po Bauhausu je to z trolejbusu celkem dálka a o tramvaji raději nemluvit.
24.04.2018 16:59aggu :
Nemělo být vedle ÚANu?
24.04.2018 17:03Jp :
Cd-rom a .bmp format – je fakt, ze jsem mimo “obor” – mozna je to urednicka klasika ale pocitil jsem zavan roku 2000 :)
24.04.2018 18:32davidb :
Rdm:
25.04.2018 07:48Trolejbus- od Konzervatoře je to cca 300 metrů, od Stodolní cca 270 metů.
A taky cca 300 od vlaku.
Marek :
Jp: státní správa funguje v tomhle směru trochu pomaleji… =)
25.04.2018 08:58skelet :
i pár velkých stavebních firem chce poslat dokumentaci na CD/DVD
25.04.2018 11:32Rdm :
davidb: od Stodolní (tram) je to přes 400m, ale o metry nejde, ale o dostupnost obecně, ne pouze z pohledu mladého, zdravého či motorizovaného člověka.
25.04.2018 12:23davidb :
Rdm:
25.04.2018 12:29Jasně že jde většinou o starší lidi.
Tak třeba přibude trolejbusová zastávka.
Třeba budova kde se dělají pasy (Gorkého ulice) je od tramvajky vzdálena 270 metrů.
Ne vše jde postavit přímo u zastávky.
S200 :
Optimální by byla trolejbusová zastávka přímo na mostě přes trať, k tomu pak prodloužení nástupiště železniční zastávky Stodolní až k mostu, k tomu pak schody mezi z nástupiště na most a měli bychom parádní přestupní uzel vlak/MHD. A k ex Bauhausu by to bylo taky kousek.
25.04.2018 21:20