Pokud se tato cesta opravdu vybuduje, pak by mělo město zvážit uzavření části Nádraží ulice pro automobilovou dopravu. Ideálně od Elektry po Stodolní. Ve špičce tam nemá smysl projíždět kvůli tramvajím a jsou zkrátka rychlejší cesty jak se z Karoliny dostat do Přívozu. Celá ta část by se tím pozvedla. Venkovní posezení, zahrádky. To by ovšem musel někdo přemýšlet před tou šílenou rekonstrukcí Nádražní, která je jak za minulého režimu. Kritizoval jsem to už před tím a jenom se to potvrzuje. Obrovská asfaltová plocha bez kousku zeleně + zvlněný asfalt u zastávek MHD. Domy v té ulici jsou v rámci Ostravy nádherné, ale ta ulice absolutně nevybízí k tomu, aby se tam člověk pohyboval. Jo a píšu to jako řidič, který jezdí v rámci města a pracuje v centru.
06.05.2022 15:41
215
David ova :
Depo Slezskomoravské dráhy je po rekonstrukci. Občas jsem se podílel. Ta Točna a vodárenská věž, ale super místo.
Tahle stavba mohla být realizována již dříve, bohužel ji zastavily spory kolem pozemku. Nemohu zde mluvit za město jako celek, ale já již několik let říkám, že v moment dostavby této komunikace je nabíledni omezit tranzit IAD na ulici Nádražní. O technických parametrech se nyní nechci bavit, protože jsem absolvoval mnoho diskusí na toto téma s x subjekty které do toho budou mít co mluvit a bude to (jak jinak) opět obří téma.
Mne se líbí i maximální varianta pěší zóny od křižovatky Nádražní*Českobratrská až po Elektru. Je to však vše o detailech.
A když se vrátím k Porážkové. Osobně jsem se pokoušel několikrát odblokovat spor na kterém to ve značné míře uvízlo, bezvýsledně. Soukromý majetek je soukromý majetek, legislativa je jaká je a majitel má svá práva která využil. Takže jsem rád, že toto období je již z větší části snad za námi a teď už to bude mít rychlejší průběh.
Hezkou sobotu.
07.05.2022 10:01
131
balde :
David.Witosz: Souhlas od Českobratrské po zastávku Elektra pěší zóna, pokud by nevyšla tahle maximální varianta, tak aspoň po zastávku stodolní, místo asfaltu kočičí hlavy a časem celou ulici srovnat do jedné výšky.
07.05.2022 10:29
161
Rýša :
balde: No nevím, podél je jeden obchod za druhým, tak těch dodávek a obslužných vozidel tak stejně bude dost a dost. Tak stejně moc pěší zóně nepomůže, když těch pár aut navíc tam projede. Ani teď, když Porážková není napojena, tam nějaký zvlášť provoz není. A v neděli to tam vypadá jako by tam pěší zóna už byla.
07.05.2022 10:42
51
Nuny :
Crazym: To právě nevím, proto se zeptám, ty jsi fakt komický tragéd.
Rýša: zásobování muže fungovat stejně jak na 28 října nebo Zámecké
07.05.2022 14:37
93
vojta :
Rýša: A jiné historické města, ve kterých je jeden obchod za druhým vynásobeno stem, fungují prosím jak?:-)
07.05.2022 14:49
132
Rýša :
vojta: To nevím. Nevlastním obchod na pěší zóně. Ale ten provoz, a to musíte uznat, tam od Elektry po Českobratrskou není nijak dramatický. Nebo se Vám to jeví jinak?
07.05.2022 19:32
44
balde :
Rýša: jde o to, že když to bude pěší zóna, bude možné veřejný prostor využívat jinak
07.05.2022 20:59
112
Ondřej :
Mohlo by být v Ostravě nějaké cyklodepo, které centrum obslouží, jako třeba v Bratislavě. V jednom z obchodů v centru jsem pracoval a něco, co by nedovezlo cargokolo, nám vozili jen když jsme prodejnu stěhovali. A těch pár výjimek obslouží dodávky.
09.05.2022 11:27
62
mJožka :
Ondřej: Diskuse a nějaké první kroky k možnému vzniku cargo depa v rámci Magistrátu probíhají. Ale zatím je to takříkajíc v plenkách.
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Nuny :
Když už se ta cesta bude kroutit kvůli těm skladům (či co to je) MS Dráhy, nevíte někdo jestli je plánují aspoň opravit ?
06.05.2022 10:15Crazym :
Nuny: Co by to tak mohlo být… :-) https://pamatkovykatalog.cz/pravni-ochrana/areal-vychodni-remizy-csd-lokomotivniho-depa-ostrava-1-118972
06.05.2022 10:25MM :
Pokud se tato cesta opravdu vybuduje, pak by mělo město zvážit uzavření části Nádraží ulice pro automobilovou dopravu. Ideálně od Elektry po Stodolní. Ve špičce tam nemá smysl projíždět kvůli tramvajím a jsou zkrátka rychlejší cesty jak se z Karoliny dostat do Přívozu. Celá ta část by se tím pozvedla. Venkovní posezení, zahrádky. To by ovšem musel někdo přemýšlet před tou šílenou rekonstrukcí Nádražní, která je jak za minulého režimu. Kritizoval jsem to už před tím a jenom se to potvrzuje. Obrovská asfaltová plocha bez kousku zeleně + zvlněný asfalt u zastávek MHD. Domy v té ulici jsou v rámci Ostravy nádherné, ale ta ulice absolutně nevybízí k tomu, aby se tam člověk pohyboval. Jo a píšu to jako řidič, který jezdí v rámci města a pracuje v centru.
David ova :
Depo Slezskomoravské dráhy je po rekonstrukci. Občas jsem se podílel. Ta Točna a vodárenská věž, ale super místo.
06.05.2022 20:24David.Witosz :
MM: Zdravím.
Tahle stavba mohla být realizována již dříve, bohužel ji zastavily spory kolem pozemku. Nemohu zde mluvit za město jako celek, ale já již několik let říkám, že v moment dostavby této komunikace je nabíledni omezit tranzit IAD na ulici Nádražní. O technických parametrech se nyní nechci bavit, protože jsem absolvoval mnoho diskusí na toto téma s x subjekty které do toho budou mít co mluvit a bude to (jak jinak) opět obří téma.
Mne se líbí i maximální varianta pěší zóny od křižovatky Nádražní*Českobratrská až po Elektru. Je to však vše o detailech.
A když se vrátím k Porážkové. Osobně jsem se pokoušel několikrát odblokovat spor na kterém to ve značné míře uvízlo, bezvýsledně. Soukromý majetek je soukromý majetek, legislativa je jaká je a majitel má svá práva která využil. Takže jsem rád, že toto období je již z větší části snad za námi a teď už to bude mít rychlejší průběh.
Hezkou sobotu.
balde :
David.Witosz: Souhlas od Českobratrské po zastávku Elektra pěší zóna, pokud by nevyšla tahle maximální varianta, tak aspoň po zastávku stodolní, místo asfaltu kočičí hlavy a časem celou ulici srovnat do jedné výšky.
Rýša :
balde: No nevím, podél je jeden obchod za druhým, tak těch dodávek a obslužných vozidel tak stejně bude dost a dost. Tak stejně moc pěší zóně nepomůže, když těch pár aut navíc tam projede. Ani teď, když Porážková není napojena, tam nějaký zvlášť provoz není. A v neděli to tam vypadá jako by tam pěší zóna už byla.
07.05.2022 10:42Nuny :
Crazym: To právě nevím, proto se zeptám, ty jsi fakt komický tragéd.
07.05.2022 10:48Crazym :
Nuny: UTFG tragéde :-)
07.05.2022 10:55Balde :
Rýša: zásobování muže fungovat stejně jak na 28 října nebo Zámecké
07.05.2022 14:37vojta :
Rýša: A jiné historické města, ve kterých je jeden obchod za druhým vynásobeno stem, fungují prosím jak?:-)
Rýša :
vojta: To nevím. Nevlastním obchod na pěší zóně. Ale ten provoz, a to musíte uznat, tam od Elektry po Českobratrskou není nijak dramatický. Nebo se Vám to jeví jinak?
07.05.2022 19:32balde :
Rýša: jde o to, že když to bude pěší zóna, bude možné veřejný prostor využívat jinak
07.05.2022 20:59Ondřej :
Mohlo by být v Ostravě nějaké cyklodepo, které centrum obslouží, jako třeba v Bratislavě. V jednom z obchodů v centru jsem pracoval a něco, co by nedovezlo cargokolo, nám vozili jen když jsme prodejnu stěhovali. A těch pár výjimek obslouží dodávky.
09.05.2022 11:27mJožka :
Ondřej: Diskuse a nějaké první kroky k možnému vzniku cargo depa v rámci Magistrátu probíhají. Ale zatím je to takříkajíc v plenkách.
09.05.2022 21:19