V Ostravě padly nejen jednotlivé domy, ale celé ulice. A to městu hodně uškodilo. Dosud na mnoha místech po domech, které mohly sloužit dodnes a které byly město tvorne ,je jen zarostla pustina nebo na nich zřídili parkoviště, a to ještě draze placené.
04.12.2016 19:49
141
Traviss :
Chvíli jsem dumal, jak ty dvě fotky vlastně spojit, až vykující atika budovy PČR, která zůstala, nakonec druhá fotka trefně vystřižena ze streetview.. Každopádně kdy to všechno stihli zbourat!? Na prvním foto buš Škoda RTO, to jsou 60. léta..
05.12.2016 12:30
21
paulos :
Bohužel, těmito milníky se centrum degradovalo. Celá část „slezského centra“ je nenávratně v dupě :( … a nábřeží na slezském břehu je tímto skoro mrtvé…obsazené auty. :( Pokud by ty domy stály a nevedla kolem nich ta šílená cesta, umím si představit, jak by slezká část tvořila kutlurní alternativu stodolní, či jistého rezidenčního bydlení za řekou. Uvědomme si hlavně jednu věc, celý ten kopec je pěkně na západní straně. A západy slunce na Slezské jsou fakt pěkné. :)
holt…historii neporučíš :( a čast se z ní ani nepoučíš … Ostrava … !!!
10.12.2016 02:26
30
Moon :
paulos: Nastesti se ale na slezske strane hodne stavi, sice ne primo u reky, ale v okoli Emy v posledni dobe rostou nove domky jako houby po desti ;) Takze s touto casti Ostravy bych to tak cerne nevidel. Spis bych si lamal hlavu nad takovymi, jako je Privoz nebo Marianske Hory, ktere mi pripadaji, co se nejakeho vyvoje tyce, jako mrtve.
10.12.2016 14:52
20
thvari :
ČT: Primátor a město chtějí investiční záměr na projekt zahloubení Bohumínské pod zem.
06.12.2017 14:17
40
Crazym :
thvari: No nevěřím, to už se zase blíží nějaké volby? Idea fajn ale dal bych přednost zahloubení části malé části Cingrove a Cihlení včetně patřičného kusu kolejí vedle https://mapy.cz/s/2fiFG Ta Bohumínská je sice paskvil ale tolik nebolí jako ten špunt na konci Místecké a město by se více otevřelo než směrem na Slezskou, ta řeka je tak nějak přirozená hranice ale ty dva dopravní koridory ne.
06.12.2017 14:42
21
Danek :
thvari: No hura,ze by se v Ostrave zacali hloubit tunely a byla do nich svedena doprava..tak to byl v tomto pripade i v pripade Mistecke skvely pocin..
Jen si trochu rypnu,proc nejdou zakopat pod zem oba pruhy a vytvorit jen vyjezdy z tunelu, nebo snad budou na kazdou stranu pod zemi 2pruhy a jeden nad povrchem?to asi ne v tom pripade plati moje otazka…proc cela cesta nejde dat pod povrch…a udrlat jen vyjezdy a vjezdy do tunelu.
06.12.2017 15:33
10
thvari :
Volby nevolby, dneska je v módě nekonečná kampaň, ještě by Andrej molh do Ostravy přijít mezi lidi a rozdat ty svoje knihy a pokláboit o tunelech. (ne těch svých…)
ad Danek. Taky to úplně nechápu, proč to pak nechávat i nahoře. Ještě někdo poznamenal na twitteru, jestli to nejsou vyhozené prachy. Jak říká Crazym, zahloubit Místeckou. A pak Bohumínskou, která přece není žádný tah odnikud nikam, stáhnout na dva pruhy.
06.12.2017 17:06
00
Danek :
thvari: Jak uz kdysi nekdo psal,dle me je Macura nejlepsi polistopadivy primator…s Andrejkem navzdory…a je treba taky za Andrejkem jde cca.30%volicu…kdyby byli predc.volby mel by jeste daleko vice…jinak js si projel celou trasu a Bohuminske je dost odbocek tak zrejme proto.
06.12.2017 17:40
22
acdlcia [msstavby.cz] :
Danek: thvari: Pod zemí bude tunel v kuse. Je nereálné mít v tunelu křižovatky. Jelikož je potřeba obsloužit cesty na Bohumínskou napojené musí zůstat jeden pruh v každém směru na povrchu a jeden pruh v každém směru se přesune pod zem aby ti co jen projíždějí mohli v klidu jet. Takhle to měli udělat i na Českobratrské.
06.12.2017 18:36
20
Crazym :
Tak jsem zhlédl regionální zprávy v 18 a promo proběhlo, plných osm minut :-) Jak primátor, tak hlavně Semerák ve studiu se pochválili jak myslí na budoucnost města a lidi, jak tvrdě pracují a jednají s ŘSD a zmínili se i o Místecké, o tom jak by zahloubili i trať na Frýdek a zbourali ten vřed Frýdlantské mosty ale to že je hlavní brzdou výstavby v centrální Ostravě se jaksi pozapomněl zmínit :-)
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Patrik :
:(
Eli :
V Ostravě padly nejen jednotlivé domy, ale celé ulice. A to městu hodně uškodilo. Dosud na mnoha místech po domech, které mohly sloužit dodnes a které byly město tvorne ,je jen zarostla pustina nebo na nich zřídili parkoviště, a to ještě draze placené.
Traviss :
Chvíli jsem dumal, jak ty dvě fotky vlastně spojit, až vykující atika budovy PČR, která zůstala, nakonec druhá fotka trefně vystřižena ze streetview.. Každopádně kdy to všechno stihli zbourat!? Na prvním foto buš Škoda RTO, to jsou 60. léta..
05.12.2016 12:30paulos :
Bohužel, těmito milníky se centrum degradovalo. Celá část „slezského centra“ je nenávratně v dupě :( … a nábřeží na slezském břehu je tímto skoro mrtvé…obsazené auty. :( Pokud by ty domy stály a nevedla kolem nich ta šílená cesta, umím si představit, jak by slezká část tvořila kutlurní alternativu stodolní, či jistého rezidenčního bydlení za řekou. Uvědomme si hlavně jednu věc, celý ten kopec je pěkně na západní straně. A západy slunce na Slezské jsou fakt pěkné. :)
10.12.2016 02:26holt…historii neporučíš :( a čast se z ní ani nepoučíš … Ostrava … !!!
Moon :
paulos: Nastesti se ale na slezske strane hodne stavi, sice ne primo u reky, ale v okoli Emy v posledni dobe rostou nove domky jako houby po desti ;) Takze s touto casti Ostravy bych to tak cerne nevidel. Spis bych si lamal hlavu nad takovymi, jako je Privoz nebo Marianske Hory, ktere mi pripadaji, co se nejakeho vyvoje tyce, jako mrtve.
10.12.2016 14:52thvari :
ČT: Primátor a město chtějí investiční záměr na projekt zahloubení Bohumínské pod zem.
06.12.2017 14:17Crazym :
thvari: No nevěřím, to už se zase blíží nějaké volby? Idea fajn ale dal bych přednost zahloubení části malé části Cingrove a Cihlení včetně patřičného kusu kolejí vedle https://mapy.cz/s/2fiFG Ta Bohumínská je sice paskvil ale tolik nebolí jako ten špunt na konci Místecké a město by se více otevřelo než směrem na Slezskou, ta řeka je tak nějak přirozená hranice ale ty dva dopravní koridory ne.
06.12.2017 14:42Danek :
thvari: No hura,ze by se v Ostrave zacali hloubit tunely a byla do nich svedena doprava..tak to byl v tomto pripade i v pripade Mistecke skvely pocin..
06.12.2017 15:33Jen si trochu rypnu,proc nejdou zakopat pod zem oba pruhy a vytvorit jen vyjezdy z tunelu, nebo snad budou na kazdou stranu pod zemi 2pruhy a jeden nad povrchem?to asi ne v tom pripade plati moje otazka…proc cela cesta nejde dat pod povrch…a udrlat jen vyjezdy a vjezdy do tunelu.
thvari :
Volby nevolby, dneska je v módě nekonečná kampaň, ještě by Andrej molh do Ostravy přijít mezi lidi a rozdat ty svoje knihy a pokláboit o tunelech. (ne těch svých…)
ad Danek. Taky to úplně nechápu, proč to pak nechávat i nahoře. Ještě někdo poznamenal na twitteru, jestli to nejsou vyhozené prachy. Jak říká Crazym, zahloubit Místeckou. A pak Bohumínskou, která přece není žádný tah odnikud nikam, stáhnout na dva pruhy.
06.12.2017 17:06Danek :
thvari: Jak uz kdysi nekdo psal,dle me je Macura nejlepsi polistopadivy primator…s Andrejkem navzdory…a je treba taky za Andrejkem jde cca.30%volicu…kdyby byli predc.volby mel by jeste daleko vice…jinak js si projel celou trasu a Bohuminske je dost odbocek tak zrejme proto.
06.12.2017 17:40acdlcia [msstavby.cz] :
Danek: thvari: Pod zemí bude tunel v kuse. Je nereálné mít v tunelu křižovatky. Jelikož je potřeba obsloužit cesty na Bohumínskou napojené musí zůstat jeden pruh v každém směru na povrchu a jeden pruh v každém směru se přesune pod zem aby ti co jen projíždějí mohli v klidu jet. Takhle to měli udělat i na Českobratrské.
06.12.2017 18:36Crazym :
Tak jsem zhlédl regionální zprávy v 18 a promo proběhlo, plných osm minut :-) Jak primátor, tak hlavně Semerák ve studiu se pochválili jak myslí na budoucnost města a lidi, jak tvrdě pracují a jednají s ŘSD a zmínili se i o Místecké, o tom jak by zahloubili i trať na Frýdek a zbourali ten vřed Frýdlantské mosty ale to že je hlavní brzdou výstavby v centrální Ostravě se jaksi pozapomněl zmínit :-)
06.12.2017 18:51aggu :
Klobouček magistrátu. Bez ironie.
06.12.2017 20:06Hynek [msstavby.cz] :
k tunelu prosim dale zde: http://www.msstavby.cz/tunel-pod-bohuminskou-ulici-v-ostrave-07-12-2017/
07.12.2017 11:55