Komentáře

  1. Martas :

    Takova fajna cesta tam byla pro cyklisty. Ted jeste dalsi prechod a vyhybat se autum :(

    Thumb up 5 Thumb down 3
  2. aldik :

    Napadá mě proč radši ten železniční přejezd nezrušili úplně a místo něho nemohli prodloužit jižní podchod pod celé kolejiště a vyústit ho k té cestě, i s nájezdy pro cyklisty a dobudovat chodníky. A když vidím tu šestou fotku, tak je jen otázkou času kdy si to tam někdo ostře střihne a přes chodník a přejede přejezd jako dřív :D

    Thumb up 3 Thumb down 1
  3. Martin :

    Docela mě zaujala ta protihluková stěna. Taky vás napadlo, jestli by nebylo jednodušší a ekonomičtější rozebrat původní protihlukovou stěnu u trati a jen ji přesunout za novou silnici?

    Thumb up 4 Thumb down 0
  4. Jann :

    Martin: Místním bys to asi moc nevysvětlil, protože čím dál je protihluková stěna od zdroje hluku, tím menší účinnost má.

    Thumb up 1 Thumb down 0
  5. MM :

    Já jsem zvědavý na vytíženost této komunikace respektive tu návratnost. Chápu, že takto se nedá uvažovat, některé komunikace jsou potřebnější, jiné méně, ale pokud město nebo kraj vynaloží takové peníze, ptám se proč už není hotový Severní spoj. Opavská je zasekaná věčně. Jakmile je nehoda, tak je to konečná. Neříkám, že si to místní ve Svinově nezaslouží, ale Severní spoj měl mít přednost. Podle mě nemá Ostrava, kraj jasně dané priority.

    Thumb up 6 Thumb down 1
  6. Ričí :

    Chtěl bych v životě pochopit dvě věci. Ženy a ten most přes vlečku!

    Thumb up 4 Thumb down 2
  7. Lofas :

    Nechápu, proč tam není povoleno alespoň 70kmn/h. Pade jsem tam ještě nikoho jet neviděl.

    Thumb up 2 Thumb down 1
  8. Rado :

    Podle mě je tato cesta zcela zbytečná, viděl bych i přínosnější komunikace, jak zde bylo zmíněno, třeba ten Severní spoj. Ten měl být společně s Prodlouženou Rudnou pro Ostravu prioritou číslo jedna. Tato nová komunikace toho moc neřeší, odlehčí provozu tam, kde to ani nebylo třeba. A smysluplnost je asi na stejné úrovni jako kolejové napojení na Mošnov.

    Thumb up 2 Thumb down 2
  9. MichalF :

    Rado: Původně jsem si to také myslel, ale po několikerém projetí jsem došel k závěru, že smysl má a až si lidé navyknou na pohodlnější cestu než přes Svinov, tak by skutečně mohla zklidnit centrum Svinova. Podle mě je dobrým počinem svést tranzitní(z lokálního pohledu) dopravu z obydlené oblasti s občanskou vybaveností(škola, školky, radnice, kostel, obchod, parky…) směrem k železniční trati, poslední roky jsem ve Svinově bydlel, takže bych neřekl, že by to nebylo potřeba. Teď bydlím na 17. listopadu takže vím i to, že někde je situace s dopravou nesrovnatelně horší :), ale se severním spojem ani rudnou bych to moc nesrovnával, jsou to přecejenom projekty jiného rozsahu. Jediné z čeho mám obavy je to napojení před kruhovým objezdem nad dálnicí, na první pocit mi to tam nepřijde moc přehledné, tak aby to pro nějaké divochy nebylo osudovým místem.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  10. FlakY :

    Ričí: Investor chtěl zrušit žel. vlečku, ale její majitel byl proti. Z technického hlediska tam mohl být přejezd, ale kvůli krátké vzdálenosti od železniční výhybky by tam musela být stopka a význam této silnice byl se zmenšil.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  11. MM :

    Jel jsem si to projet a podle mého to nemá šanci výrazně odlehčit Svinovu od dopravy. Za prvé co jsem tam jel tak všechna auta jela ve směru k nádraží od Polanky. Pokud jedu od nádraží přes Svinov do Poruby, jako, že ta cesta je poměrně vytížená, tak se mi to nevyplatí, protože si hodně zajedu. Ta cesta má smysl pro lidi, kteří jedou z Polanky po Polanecké a jedou třeba do Hornbachu nebo OC Galerie a třeba centra. Co není pro řidiče přívětivé je napojení na novou komunikaci z nájezdu na dálnici, ostrá zatáčka :-( Každopádně dávat tolik peněz za tuto cestu byl nesmysl a opravdu by se nic nestalo, pokud by stála za 5-10 let, třeba po Severním spoji.

    Thumb up 2 Thumb down 2
  12. skelet :

    pokud budu chtít z Opavské na dálnici/Rudnou, tak je to celkem solidní cesta. Nemusím poskakovat mezi semafory, děcky apod.
    Severní spoj je zcela jiná stavba, tak ji sem netahejte. Je to jako srovnávat výstavbu obytného domu s rodinným domkem.

    Thumb up 2 Thumb down 1
  13. Ondrej Kania :

    Martas: Martas:Pro cyklisty hotová tragedie. Už při výstavbě jsem psal, že celý ten projekt je hnus a doslova mě „nazlobil“. Přejezd zůstal pro cyklisty stejně idiotský, přejet jej lze občas velmi blbě, to když jsou „smrky“ dole třebas i 20min. Vzhledem k tomu, že je to v lokalitě jediná rozumná spojnice pro cyklisty mezi Porubou a zbytkem Ostravy, je to ostudné řešení. Protože přes Svinovské mosty (na kterých se taky na cyklisty úplně zapomnělo) se bez strachu o život jet nedá a o Rudné to platí dvojnásob, zbývá jen tenhle přejezd. A to jsem samozřejmě vůbec nezmínil neoficiální možnost jet podél kolejí na nádraží, tahle možnost je teď taktéž velmi problematická. A v neposlední řadě znepřístupnění neoficiálního „podchodu“ pod tratí kolem Porubky. Zkrátka naprostá bída, vzhledem k tomu, že po cestě dva měsíce po jejím otevření skoro nikdo nejezdí. Škoda. Stačilo málo.

    Thumb up 1 Thumb down 1
  14. Adam :

    Ondrej Kania: Ale no tak. Kdy se nějakému cyklistovi na Svinovských mostech něco stalo? Je tam hromada místa a dopravu v pravém pruhu zpomalují autobusy. Projet tudy na kole je dost možná bezpečnější, než stát na nástupišti.

    Thumb up 0 Thumb down 0
  15. Ondrej Kania :

    Adam:
    Nevím, kdy se naposledy něco na Svinovských mostech stalo cyklistovi, ale až se stane, nebude to sranda. Naštěstí mají cyklisté celkem rozum a podobným cestám se vyhýbají. Osobně bych tam dal přímo zákaz vjezdu cyklistů a to jezdím na kole celoročně. I dnes v lednu.

    Já bych tam nejel, ani za nic. Je tam šedesátka, ale skoro nikdo tam 60 nejede. V odstavném nejde jet, protože jsou tam zastávky busů, kterí tam zastavují a znovu vyjíždí.

    Se stezkou se mělo počítat už při dlouho plánované přestavbě. Jestli Vám jízda po čtyřproudovce, kde kolem Vás sviští auta 80km/h když dobře, reálně ovšem přes kilo a více vyhovuje, znám spoustu lidí, včetně mě co se takových cest vyloženě na kole bojí. I když jedu autem po Rudné, Svinovských mostech, nebo třeba Plzeňské a vidím motat se tam cyklistu, říkám si o něm, že je asi padlý na hlavu, protože to co je v autě ťuknutí blatníku o blatník, je pro cyklistu smrt, nebo doživotní poškození zdraví.

    Zkrátka tak jako na Svinovských mostech, tak u přejezdu u Bílovecké se mělo ve 21. století počítat s cyklisty. Nakonec, kdyby každý jezdil na kole místo po jednom v autě, bylo by tu v OV mnohem lépe. Ne snad? A pro to je potřeba vybudovat vhodné podmínky.

    Thumb up 2 Thumb down 0
  16. David Black :

    Pravidelně jezdím /chodím úsek od přejezdu k nádraží. Nejsem stavař, ale v náspu blíže k nádraží někdo neudělal odvodnění nebo izolaci. Na zdi směrem k trati jsou v pravidelných intervalech solné mapy. Podle mě od vody z povrchu vozovky, která vtekla do kanálové vpusti a pak asi gravitačně po zdi

    Thumb up 0 Thumb down 0

Napsat komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..


Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.