A používá ještě někdo tu železniční vlečku, že je tam kvůli ní taková mega estakáda? Nebo to má jiný důvod? Jsem to nepobral.
22.01.2015 10:39
30
Pavel :
Aha, už to vidím v minulém článku, Jozo tam do toho areálu jezdi posunovat vagony. Tak už to chápu. Ale stejně, kvůli těm několika vlakům (týdně??), by stačil i úrovňový přejezd se šraňkama ne?
22.01.2015 10:42
40
aldik :
Pavel: Nestačil, někdo chtěl navýšit cenu stavby a víc vydělat ;-) :D
Taky si myslím, že to je přinejmenším zvláštní, to bych radši mimoúrovňové (spíš podjezd) křížení vybudoval na přejezdu kousek vedle co je na koridoru, případně v Polance (pokud by to teda technicky šlo) protože na obou těch místech by to mělo větší smysl.
22.01.2015 12:51
41
LK :
Pavel: v dnešní době je tendence dělat u nových staveb mimoúrovňové křížení. Z hlediska bezpečnosti super, ale je to dražší – přínos musí zhodnotit každý sám… Za mě je to OK.
22.01.2015 13:23
21
thrpst :
Úrovňové přejezdy na drahách nemají co dělat.
23.01.2015 12:03
11
Pavel :
LK: Naprosto souhlasím, trend bezpečnosti je prioritní. Ale znovu se zamýšlím nad tím, že jde o pouhou vlečku, sporadicky využívanou. Navíc jak už se tu psalo dříve, co ostatní aspekty, minimální prostorové možnosti v lokalitě, prudké stoupání, klesání. Z vyvýšené dopravní stavby se lépe šíří hluk. A co je podstatné, most je jedna z nejdražších částí dopravní liniové stavby. Poměr cena / přidaná hodnota, to mě zajímá.
23.01.2015 12:05
21
Ross :
Já jsem stále proti tomu mostu. Na vlečku jezdí vlak sotva dvakrát do roku.
Jak bude vyřešena křižovatka u přejezdu? Bude tam tež most (nedivil bych se..), nebo semafory? Nebo vystražníky i na prodloužené Bílovecké?
23.01.2015 13:57
01
aggu :
Ross: Mosty jsou jen 3 – postupně, přes Mlýnku, Porubku a vlečku. Ulice bří Sedláčků bude zaslepená u ul. Axmannovy, dál povede jenom jako cyklostezka. Úrovňově. Na světlech si nic měnit nebude.
Pokud se nepletu, cyklostezka povede nadále přes přejezd, což je neskutečná průda. Hlavně, když člověk ráno spěchá do práce! Zažil jsem tam spadlé šraňky i 20min. Zajímalo by mě, jestli se bude nějakým způsobem renovovat i podchod kolem Porubky pod mostem pod kolejemi? Z projektové dokumentace mi zatím plyne, alespoň co z toho vidím já, že bude jen jakýsi podchod pod samotnou silnicí… Nevíte někdo náhodou, jak to, sakrapráce, tedy bude?
Nějak se na nás cyklisty zapomíná. Nejdříve Svinovské mosty, teď tady ta nesmyslnost,…
Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Server neodpovídá za jejich obsah a nenese právní důsledky spojené s jejich zveřejněním. Vyhrazujeme si právo odstraňovat nepřijatelné příspěvky.
K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. SouhlasReject
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Pavel :
A používá ještě někdo tu železniční vlečku, že je tam kvůli ní taková mega estakáda? Nebo to má jiný důvod? Jsem to nepobral.
22.01.2015 10:39Pavel :
Aha, už to vidím v minulém článku, Jozo tam do toho areálu jezdi posunovat vagony. Tak už to chápu. Ale stejně, kvůli těm několika vlakům (týdně??), by stačil i úrovňový přejezd se šraňkama ne?
22.01.2015 10:42aldik :
Pavel: Nestačil, někdo chtěl navýšit cenu stavby a víc vydělat ;-) :D
22.01.2015 12:51Taky si myslím, že to je přinejmenším zvláštní, to bych radši mimoúrovňové (spíš podjezd) křížení vybudoval na přejezdu kousek vedle co je na koridoru, případně v Polance (pokud by to teda technicky šlo) protože na obou těch místech by to mělo větší smysl.
LK :
Pavel: v dnešní době je tendence dělat u nových staveb mimoúrovňové křížení. Z hlediska bezpečnosti super, ale je to dražší – přínos musí zhodnotit každý sám… Za mě je to OK.
22.01.2015 13:23thrpst :
Úrovňové přejezdy na drahách nemají co dělat.
23.01.2015 12:03Pavel :
LK: Naprosto souhlasím, trend bezpečnosti je prioritní. Ale znovu se zamýšlím nad tím, že jde o pouhou vlečku, sporadicky využívanou. Navíc jak už se tu psalo dříve, co ostatní aspekty, minimální prostorové možnosti v lokalitě, prudké stoupání, klesání. Z vyvýšené dopravní stavby se lépe šíří hluk. A co je podstatné, most je jedna z nejdražších částí dopravní liniové stavby. Poměr cena / přidaná hodnota, to mě zajímá.
23.01.2015 12:05Ross :
Já jsem stále proti tomu mostu. Na vlečku jezdí vlak sotva dvakrát do roku.
Jak bude vyřešena křižovatka u přejezdu? Bude tam tež most (nedivil bych se..), nebo semafory? Nebo vystražníky i na prodloužené Bílovecké?
23.01.2015 13:57aggu :
Ross: Mosty jsou jen 3 – postupně, přes Mlýnku, Porubku a vlečku. Ulice bří Sedláčků bude zaslepená u ul. Axmannovy, dál povede jenom jako cyklostezka. Úrovňově. Na světlech si nic měnit nebude.
23.01.2015 14:12kadak :
Přeji všem dobrý den.
Našel jsem tohle na veřejném úložišti: http://uloz.to/xYK6kXQT/pd-s-iii-4785-prodlouzena-bilovecka-zip
Pokud se nepletu, cyklostezka povede nadále přes přejezd, což je neskutečná průda. Hlavně, když člověk ráno spěchá do práce! Zažil jsem tam spadlé šraňky i 20min. Zajímalo by mě, jestli se bude nějakým způsobem renovovat i podchod kolem Porubky pod mostem pod kolejemi? Z projektové dokumentace mi zatím plyne, alespoň co z toho vidím já, že bude jen jakýsi podchod pod samotnou silnicí… Nevíte někdo náhodou, jak to, sakrapráce, tedy bude?
Nějak se na nás cyklisty zapomíná. Nejdříve Svinovské mosty, teď tady ta nesmyslnost,…
07.04.2015 13:46